Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Hiukan surullista tämän sarjan peleissä, että tehdään erittäin upeat grafiikat, mutta joissain kartoissa jos aikoo hiukankaan pärjätä on säädöt laitettava pelissä / TV:ssä niin että näyttää enempi kammottavalta (varjot/kirkkaat paikat). Yleensä annan mennä kauniimmilla grafiikoilla vaikka vihollisen näkeminen onkin hankalaa, tuntuu hiukan hölmöltä kyllä tämäkin. Tunne on vain sama jos ostaisi huippu TV:n, mutta katselisi siitä esim. jalkapalloa mustavalko kuvalla että erottaa pelaajat.
Kyllähän suurin osa kartoista pelittää ihan mukavasti hdr:t sun muut herkut päällä, poislukien joku Rotterdam, missä on kyllä todella pimeitä käytäviä jne. Välillä tulee vastaan vihuja mitä ei nää ollenkaan ennenkuin henki lähtee. Mutta kaikenkaikkiaan on kyllä hauskempi pelata nätillä graffoilla vaikka välillä nokkaan tuleekin.
 
Duo on hauska, ei tarvi koko kaverilista olla paikalla. Eivätkö ne meinaa tuota pitää jatkuvasti mukana vai onko testijakso... Kai se toimis kun toimii neljän squadikin. Toki se jakaa pelaajakuntaa useampaan ryhmään että niitä pitää olla tarpeeksi.

Onkohan tietoa kuinka suosittu tuo Firestorm on ollut? Hyvin on ainakin toiminut vaikka erien alotusaika on vähän pitkä. Noh, ehkä sillä haetaan rauhallisempaa kulkua maastossa ja kyllähän sielä tarkkana saa olla.
 
Duo on hauska, ei tarvi koko kaverilista olla paikalla. Eivätkö ne meinaa tuota pitää jatkuvasti mukana vai onko testijakso... Kai se toimis kun toimii neljän squadikin. Toki se jakaa pelaajakuntaa useampaan ryhmään että niitä pitää olla tarpeeksi.

Onkohan tietoa kuinka suosittu tuo Firestorm on ollut? Hyvin on ainakin toiminut vaikka erien alotusaika on vähän pitkä. Noh, ehkä sillä haetaan rauhallisempaa kulkua maastossa ja kyllähän sielä tarkkana saa olla.
Mikään uusi pelimuoto ei tule pysyväksi, vaan aina osana tides of War tehtäviä.
Jos ovat suosittuja, palaavat myöhemmin jälkeen osana tides of waria. Eli ei ole mikään testijakso, vaan ihan tarkoituksellinen lyhyt pelimuoto, kuten oli Rush, squad conquest jne.
 
Muilla ongelmia löytää pelejä servulistan kautta? Itse en saa koko listaa ollenkaan näkyviin, vain latauksen merkki pyörii ruudussa. PS4:llä tämä.
 
Tässä on kyl mielettömän hieno video, eikä jotenki aina usko miten viimeisen päälle on asiat tehty ja et siellä on kaikki yksityiskohdat mitä et itse pelatessa näe.
 
Tässä on kyl mielettömän hieno video, eikä jotenki aina usko miten viimeisen päälle on asiat tehty ja et siellä on kaikki yksityiskohdat mitä et itse pelatessa näe.


Oli kyllä näppärä video, tosiaankin tuli keskityttyä vain siihen mitä taustalla tapahtuu eikä itse pelaajaan :D
 
Squad Conquest on tullut näköjään suosionsa johdosta pysyväksi pelimuodoksi. Tälläinen ilmoitus napsahti ruutuun tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi pystyi pelaamaan koko Tides of Warin ilman Squad konkkaa. On se niin kamala pelimuoto.

No mut asiaan. Lahti-Saloranta. Tuli heti yksi mun suosikki aseista! Ai että tykkään. Vähän kuin FG-42, mutta rauhallisempi. Ja toisaalta support versio STG:stä. Täytyy ehdottomasti kullittaa. Voisin pelata pelkästään sillä.
 
Onneksi pystyi pelaamaan koko Tides of Warin ilman Squad konkkaa. On se niin kamala pelimuoto.

No mut asiaan. Lahti-Saloranta. Tuli heti yksi mun suosikki aseista! Ai että tykkään. Vähän kuin FG-42, mutta rauhallisempi. Ja toisaalta support versio STG:stä. Täytyy ehdottomasti kullittaa. Voisin pelata pelkästään sillä.
Onko lahti-saloranta tides of war palkintona? Siis ensi torstaihin asti? Sekiro vienyt kaiken ajan, niin ei oo bäfään ehtinyt
 
Uusin pätsi jaossa. Pc:lle vissiin yli 12gigaa ja pleikalle 7,9.
Muutoslogi on pitkä, vaikka ei mitään mullistavaa tulekaan.
Todella paljon kaikkea pientä muutettu, esim SMG toimii burstina paremmin, Firestorm saanut kunnollisen voittoruudun, mappeja säädetty jne.
Ja ehkä isoimpana on putoamisen yhteyteen tullut pyörähdys/kuperkeikka millä voit säästää 40hp damagea kun sen teet.
 
Jo toinen hyvä ase pariin viikkoon ja nyt saatiin medicille ase jolla voi hiukan edes tuhota ajoneuvoja.
Oudosti ase oli lähes vitos levulla kun auki sain, joten heti maksimi kehitykset sisään.

Jälleen todella helppo, koska kaikki tehtävät oli squadi pohjaisia. Ihan sama mitä ite touhusi.
 
Joo, vaikuttais että ase jakaa levunsa Commando Carbinen kanssa jostain syystä.
No se sen sitten selittää.

Tykkään tuosta aseesta kyllä, mutta tankkiin ei tee damagea about ollenkaan (3-15dmg) ja piti 250 saada. Älytön määrä.
Se oikean puoleinen alin kehitys jonka piti damagea lisätä, ei mulla toimi. Koko kranu ei räjähdä ylipäätään ollenkaan.
Muutoinkaan tuo kranu ei ole läheskään niin tehokas kuin assaultin kranunheitin joka tappaa yhdestä. Tällä saa mitään aikaan, mutta ei saa ajoneuvoihinkaan.
Mutta itse pääaseen osalta nautin suuresti.

Edit: mutta tuo Dicen hinnoittelu on ihan hirveää. Elite äijät tarjouksessa ”10e”, normisti noin 15e.
Yksittäisen aseen skinisetti 7-8e.
Anteeksi nyt vaan mut mitä helv.....
Normi hinnalla molemmille puolille äijä millä on oma vaatetus, ääninäyttely, best squad animaatio ja joku assigmentti. Yhteensä 30e...siihen ase skini päälle ja melkein neljä kymppiä, ei jukoliste.
 
Ylös Bottom