Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

FF Puola

Joo-o. Nyt jää peli viimeistään hyllylle määrittämättömäksi ajaki.

EK:t 1-7 tuli suunnitelman mukaan varman päälle paitsi 7:n lopussa etukulma hölppäsi penkkaan josta rengas paskaksi, tällä ei kuitenkaan aikaan suurta merkitystä kuska maali näkyi jo.

Ajattelin että ok, ei mitään ongelmaa koska 100 varmasti on 1kpl vararengas messissä kun nyt oikeen kiinnitin huomiota huollossa että varmasti tulee ruksattua vaan eipä ollut ja EK8 tultiin 3:lla ja se sitten taas johti erinäisiin tilanteisiin...

Toinen on toi säätöbugi..?

Puola huutaa pitkiä välityksiä mutta joka toinen pätkä tuli kone rajottajalla.

Kiitos ja näkemiin, kisataan sitten taas hieman vakavammin kun KO asiat saavat korjattua.:mad:

EDIT: Onnea voittajille, oli täysin ansaittu!
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn Puola raporttia pukkaa.

Lääh puuh kun hiki virtaa! :D

Kisaan lähdin ajamaan tasaista ja varmaa ajoa, tavoitteena maali. Kisan aikana ei mitään ihmeempää ohjelmaa
ja huollossa riitti aina kori fixaus ja renkaiden vaihto.

Säätö bugi tosiaan häiritsi hiukan kun säätöjen kadotessa Fiiu huusi pitkiä aikoja rajoitinta vastaan.

Tavoite täyttyi ja näköjään piikki paikka tällä hetkellä. Nyt jännätään vielä perässä tulevien suoritusta.:)

Kiva kisa vaikka itse sanonkin.
 
Viimeksi muokattu:
FF Puola Eskortilla matkaan ja nelosella alkoi sitten tapahtua, pari kertaa voltit pellolle ja toisessa ulosajossa vielä nostotalkoot jossa myös takarengas puhki nilkutin huoltoon loppupätkän. 5-6 EK:t ilman suurempia kohelluksia mutta kasilla hajosi kasetti jo ihan kokonaan ja alkoi v.....taa nämä itäblokin huonokuntoiset tiet, joten siellä ohjelmaa taas ihan riittävästä. Oli kyllä meikäläiselle vähän turhan pitkiä erikoiskokeita monta putkeen ei riitä keskittymiskyky.

Tuo säätö bugi on kanssa aika hanurista.
 
HC Espanja
Tuli ajettua tämä nyt, kun tuo FF meni niin reisille. Tiet paljonkin tutumpia, koko ralli läpi ilman sen isompia tilanteita, pikku hipasuja kaiteisiin ja kallioihin. EK7 lopussa meinas kuluneilla renkailla poistua aika railakkaasti, onneksi kässärillä sai just ja just pelastettua.

Edit. Enpä aikaisemmin ollut kiinnittänyt huomiota, mutta tuulilasi särkyy nähtävästi suurella todennäköisyydellä siirtymällä. Maaliin tulee ehjällä lasilla ja seuraavan pätkän lähdössä se on säröillä. :mad:
 
Viimeksi muokattu:
FF Puola
alkoi v.....taa nämä itäblokin huonokuntoiset tiet, joten siellä ohjelmaa taas ihan riittävästä. Oli kyllä meikäläiselle vähän turhan pitkiä erikoiskokeita monta putkeen ei riitä keskittymiskyky.
Aika normi Ek kilsa määrä Irl ralleissa. Noin 100-120 kilsaa. Vaatii tosiaan keskittymistä.

Tuolla osallistuja määrällä toiseen kertaan ajettavat pätkät ei olisi ollut noin huonossa kunnossa. Mut mistä tietää määrän!?

Tässä nyt haettiin taas kerran hiukan realismia kilvan ajoon.
Mutta kiva kun olit mukana!:)
 
Expert USA tuli ajettua, eka kisa jossa ei tullu mitään isompia tötöilyjä. Vähän katos rytmi kun jouduin ajaa kahdessa osassa kisan. Aamupäivällä ehdin ajaa vain kuusi pätkää ja loput ajoin FF kisan jälkeen ja vähän oli vauhti kateissa tauon jälkeisellä pätkillä mutta lopputulos tässä vaiheessa ihan ok viides tällä hetkellä.
 
Dirt USA:

Tämä ralli on nyt mennyt kerta toisensa jälkeen pieleen pienten virheiden takia.

Taas alkoi hyvin ja neljän erikoiskokeen jälkeen oltiin kärjessä 0,7sek marginaalilla.

Seuraavalla pätkällä sitten lipsahti vähän leveäksi mutka ja nokka edellä suoraan puuhun. Sain kuitenkin loppupätkällä hyvän rytmin takaisin ja putosin toiseksi vajaan 4sek perässä kärkeä.

Ek7 sitten taas tapahtui ja käytiin katollaan pätkän aika loppupuolella. Siihen asti pätkä oli mennyt hyvin ja ero kärkiukkoon mitattiin kymmenyksissä.

Sen jälkeen huollossa taisin tehdä virheratkaisun renkaiden osalta. Tulin sen minkä pystyi, mutta jäin koko ajan.

Ek10 tuli sitten taas kaato paikassa joka yllätti täysin. Auto kääntyi kahdelle renkaalle mutkassa ja siitä se kippasi lopulta nurin (video).

Viimeiset kaksi tulin riskillä ja yritin vielä saada JCarelianin kiinni, kun tuo pääsi ohi ek10 kaatoni jälkeen. Ei riittänyt matka enää ja kolme sekkaa jäi eroksi. Hyvin vedetty JCarelin!

Kovaa ja varmasti on tuo kärjessä keikkuva kaveri vetänyt.

 
Dirt USA:

Tämä ralli on nyt mennyt kerta toisensa jälkeen pieleen pienten virheiden takia.

Taas alkoi hyvin ja neljän erikoiskokeen jälkeen oltiin kärjessä 0,7sek marginaalilla.

Seuraavalla pätkällä sitten lipsahti vähän leveäksi mutka ja nokka edellä suoraan puuhun. Sain kuitenkin loppupätkällä hyvän rytmin takaisin ja putosin toiseksi vajaan 4sek perässä kärkeä.

Ek7 sitten taas tapahtui ja käytiin katollaan pätkän aika loppupuolella. Siihen asti pätkä oli mennyt hyvin ja ero kärkiukkoon mitattiin kymmenyksissä.

Sen jälkeen huollossa taisin tehdä virheratkaisun renkaiden osalta. Tulin sen minkä pystyi, mutta jäin koko ajan.

Ek10 tuli sitten taas kaato paikassa joka yllätti täysin. Auto kääntyi kahdelle renkaalle mutkassa ja siitä se kippasi lopulta nurin (video).

Viimeiset kaksi tulin riskillä ja yritin vielä saada JCarelianin kiinni, kun tuo pääsi ohi ek10 kaatoni jälkeen. Ei riittänyt matka enää ja kolme sekkaa jäi eroksi. Hyvin vedetty JCarelin!

Kovaa ja varmasti on tuo kärjessä keikkuva kaveri vetänyt.



Hyvällä sykkeellä oot kyllä tykittänyt! Virheet poijes, niin oisit varmaan voinut haastaa kärkijampan tosissaan.

Mut hei meitähän konsolifinin ajelijoita oli siellä top 10:ssä jo ainakin neljä.. ei hullumpaa :)

Edit: VPG_SCREW on näköjään lähtenyt radalle ja näyttää britille närhen munaskut! :)
 
Viimeksi muokattu:



@HenkkaT Oivonen kyseli videoa meikäläisen ajosta. Nappasin tänään ajot videolle, ja tuossa olisi Flying Finn rallin eka pätkä. Tien reunat kolisee aivan liikaa ja sitten pari mutkaa pääsee yllättämään vähän pahemmin, mistä seurasi renkaanvaihto ja jäähdyttimen rikkoutuminen.


Agressiivista ja tarkkaa näyttää olevan :) Millaisella ratin kääntösäteellä muuten ajat? Soft lock päällä, vai ilman?

Haluaisin nimittäin osaan autoista nopeemman alkupään, niin miettinyt asetusten säätöö. Nyt veivannut vaan lineaarisella ja soft lock päällä, joten vaihtelee auto kohtaisesti.
 
Agressiivista ja tarkkaa näyttää olevan :) Millaisella ratin kääntösäteellä muuten ajat? Soft lock päällä, vai ilman?

Haluaisin nimittäin osaan autoista nopeemman alkupään, niin miettinyt asetusten säätöö.
540 astetta, soft lock päällä. Tuo kääntösäde on jäänyt käyttöön, kun tuli DR1 Dailyissä yritettyä voittoja napsia, ja tulihan niitä muutama. Joskus tulee fiilisteltyä isommalla säteellä.
 
KFin HC/Spain/R5

Yhdellä pätkällä kävin ottaa tuntumaa Volkkariin ennen kisaa ja sit baanalle, lahjattomat treenaa. Tosin Espanian tiet ja romutuspaikat on jo suhkot tutut. Tarkoituksena oli ajaa varmaa ajoa maaliin, ilman turhia riskejä.

EK1: Lähti ihan hyvin liikkeelle, mutta pätkän loppupuolella perä luiskahti 3:sen vasurissa nurtsille ja sukelsin rinnettä alas. Onneks pääsin pakilla takaisin tielle. EK 2,3 & 4 kulki ilman kummempia tilanteita, Peten vauhtiin vaan ei ollut asiaa. Ekasta hullosta wetit alle ja EK5 olikin tilanteita, puolessa välissä vielä spinnasin, lopussa rupesin saamaan taas juonesta kiinni. EK6 meni ihan hyvin. EK 7&8 molemmilla spinnaukset, kun perä luiskahti kurvissa nurtsille. EK 9&10 meni ilman tilanteita. Vikalla pätkällä kulku olikin yllättävän hyvä, tai muut jo varmisteli.

En muista mitkä pätkät oli, mutta kahdesti vedettiin osuutta, jossa piti kartturiin luottaen leikata rotkon puoleisista mutkista, oli kyllä aika jännää touhua kun ei ihan 100% luota noihin nuotteihin. Toisella kerralla uskalti leikata jo paremmin mutkista.

Maaliin pääsin kunjalla, vaikka tuli turhia spinnejä ja yksi ulosajo, katotaan mihin tuo suoritus lopulta riittää.
 
Viimeksi muokattu:
Ke ja To illat olis lapsivapaata aikaa, niin sinne voi joku vääntää kisoja, että olis ajettavaa.
 
HC Espanja
Tuli ajettua tämä nyt, kun tuo FF meni niin reisille. Tiet paljonkin tutumpia, koko ralli läpi ilman sen isompia tilanteita, pikku hipasuja kaiteisiin ja kallioihin. EK7 lopussa meinas kuluneilla renkailla poistua aika railakkaasti, onneksi kässärillä sai just ja just pelastettua.

Edit. Enpä aikaisemmin ollut kiinnittänyt huomiota, mutta tuulilasi särkyy nähtävästi suurella todennäköisyydellä siirtymällä. Maaliin tulee ehjällä lasilla ja seuraavan pätkän lähdössä se on säröillä. :mad:

Mulla tuulilasin kanssa yleensä päinvastoin, korjaantuu siirtymällä ja hajoo seuraavalla pätkällä ihan pienestä hiparista johonkin.
 
Ke ja To illat olis lapsivapaata aikaa, niin sinne voi joku vääntää kisoja, että olis ajettavaa.

Kun Konsolifin_1 on meneillään ja käynnissä, niin laitoin KONSOLIFIN FWD alkamaan keskiviikkona klo 16 ja pystyssä viisituntia.
Autot H1 FWD ja Puola.
10 pätkää ja vain yksi huolto! ;)
Josko nyt tulisi pienillä eroilla kisa :)
Avut ei sallittuja, HC damage ja ohjaamonäkymä lukittu.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom