Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

4WD suomi-sarja 2 kisa ajettu ja eipä sekään nyt kummosesti menny. Ei löytynyt netistä mitään säätöjä Esco RS:lle tuonne,niin mentiin veikkaamalla säädöt,ei muuten ihan osunut lotto säätöjen kanssa.. :D
Joka pätkällä vähän kyntämistä, muutamalla mentiin katon kauttakin ympäri ja parilla pätkällä katosi kartturin ja auton äänet kokonaan. Maaliin asti kuitenkin pääsin,niin kait tuo pitää laskea henkilökohtaiseksi voitoksi..? :cool:
:D
 
Viimeksi muokattu:
Olen huomannut, että tulokset ilmestyvät tuonne nettiin vasta, kun kisasta painaa eteenpäin. Eli replayta katsoessa tulokset ei vielä ole netissä, vasta kun on edennyt siitä eteenpäin.
Kyllä olen continuen kautta mennyt..
No pisteet siinä menee mut ..eipä tuosta yö unet ole menneet
 
4WD Suomi-Sarja Kreikka

Jaaha taas kolme ekaa pätkää hirveetä kyntämistä ja 2. pätkällä ratti päätti, ettei ota komentoja vastaan. Tuloksena siellä neulansilmähelvetissä pitkät liusut mäkeä alas ja eihän sieltä kovin äkkiä ylös tultu. Huollon jälkeen alkoi taas vähän sujua, vaikka edelleen kärjelle jää reilusti ilman kohelluksiakin. 7. pätkällä tein idioottimaisen virheen ja jouduin rengashommiin, mutta alkanut vihdoin saada autoa maaliin, vaikka ulkomuodolta muistuttaakin lähinnä jokkis -autoa.
Oon kyllä aina tykännyt tosta Kreikasta, vielä kun jostain sais vähän lisää varmuutta ajamiseen...
 
4WD Suomi-Sarja pistetilanne 1/4: Jaahas, pelin oma pistelakenta ei toimikkaan nyt o_O Mennään manuaalilla sitten, prkle! :D
Ja autoa saa vaihtaa, otan pois ne näkyvistä seuraavasta listasta. Ps. Tänään pitäisi tulla päivitys ja saadaan monen odottama Dash cam.
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn Uusi-seelanti/ Fiat 131

Tiukkaa vääntöä aina vikalle asti, jossa yritteliään ajon seurauksena lepikko kutsui ja rengas jumppa tästä johdannaisena.
 
4WD Suomi-Sarja Kreikka

Täysin turistina lähdettiin kisaan. Ek1 meni vielä jotenkin mutta Ek2:lla auto heilahti rotkoon ja siitä 20s penaltia. Ek3 päästiin läpi mutta nelosella sitten auto puuhun ja terminal damaget ruutuun. Vaativia on kreikan pätkät :)
 
Flying Finn H2rwd Uusi Seelanti

Ei raportoitavaa. En oo Uuden Seelannin pätkiä juurikaan ajellu ja spinnailin monesti ekoilla kolmella pätkällä. Koitin tehdä säätöihin muutoksia huollossa, mutta ei olis kannattanut. Auto meni ihan mahdottomaksi ajaa ja hermo paloi nelospätkällä.
 
:D
Älkää ny viittikö.. PC miehillä tai ainakin mulla lähtee äänet jossakin vaiheessa tyylin joka 3. ajokerta;)
Löysin tähän (ehkä) lääkkeen pari päivää sitten, kun hävisi äänet, enkä muistanut sammuttaa peliä pätkän jälkeen.
Vaihtaa ääniasetuksista äänenlaadun 441000 Hz. Korjasi äänet saman tien sammuttamatta peliä.
 
4WD Suomi-Sarja/Kreikka

Lancialla ajelin kisan, sellaista kilin Colin McRae tyylistä menoa, vauhtia löytyi, mutta niin riitti tilanteitakin. Viimeinen EK meni totaalisen vihkoon, maaliin tullessa olin vielä kolmosena, mutta varmaan moni tulee vielä ohitte.

Tuossa koko ralli, sillä uudella dash cam kuvakulmalla ajettuna.
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn H2 rwd

Tosiaan Ruotsin ralli saatu päätökseen ja osa on jo ehtinyt ajella Uuden Seelannin rallin alta pois.
Tiimipisteet 2/11
Ford
67​
Fiat
78​
Opel
61​
Renault
10​

Tiimipisteiden laskeminen onkin vähän aikaa vievää puuhaa, kun jostain syystä championship näkymässä on osalla kuskeista eri nimet, kuin kisanäkymässä.

Lopulliset Ruotsin rallin tulokset:

 
4WD Suomi Sarja, Kreikka

Meni läpi ilman isompia virheitä Fordilla (auton setuppi videoiden tiedoissa)

EK5 Kathodo Leontiou


EK8 Tsiristra Thea


#
Flying Finn H2 rwd, New Zealand

Ihan ok ajoa ennen kuin viimeisellä ek:lla(ek6) kolaroin rengasrikon arvoisesti puolivälin paikkeilla ja linkuttelin maaliin. Ehkä soft renkaat oli jo sen verta kuluneet enkä osannut reagoida siihen riittävästi kun tuli pieni ulosajo jo ennen tuota rengasrikkoakin.

EK5 Waimarama Point Reverse (auton setuppi videon tiedoissa)
 
Flying Finn Uusi-Seelanti

Alku ihan ok, vähän ehkä pumppailua, vastavuoroisesti tuli parissa paikassa roikuttuakin. EK5 alussa tuli pyörähdettyä ja pakiteltua, kutosella yllätti renkaiden liukkaus ja heti alussa meinasi livetä, samalla tuli napsaistua ratin napista pyyhkijät päälle, ja jäivät häiritsemään loppupätkäksi. Loppupäässä sitten jarrutus jäi kovempivauhtisen osuuden lopussa myöhäiseksi ja auto pyörähti ja putosi sisämutkan puolelle ojaan, josta ylösmöyriessä tuhraantui paljon aikaa. Samalla tuli pudottua Pitkäsen taakse.
 
Ylös Bottom