Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

En nyt äkkiseltään löydä juttua tästä jonka luin aamulla, mutta bugi ilmeisesti Infinity Wardilla tiedossa ja korjaavat toki.

Juu, ovat tietoisia. Subredditin etusivulla komeilee postaus asiasta. Ei se kuitenkaan määräänsä enempää lämmitä että vaihtohousut ovat tulossa, jos se paska komeilee niissä jalassa olevissa tälläkin hetkellä.

Eka peli tälle iltaa. Jäätyi kesken.
 
PS4 ja Pro testejä, näyttää siltä että kaikki resurssit on menneet Prolle koska ero on aika valtava kuinka peli pyörii.

 
Eilen pääsin korkkaamaan moninpelin (PS4). Kylläpä taas maistui, mielestäni parasta CoD:ia vuosikausiin. Toki kaksi edellistäkin osaa oli loistavaa räimettä, mutta tämä vie voiton ylivoimaisesti.

Ei minkäänlaista takkuamista pelien haussa ym., todella jouhevaa heti alusta asti. Milloin viimeksi CoD on toiminut moninpelin osalta heti alusta saakka?

Mapitkin ovat pääosin toimivia. Piccadilly oli ainoa, joka ei itselle maistunut ollenkaan. Pääasiassa pelimuotona HC TDM.
 
Uusi bugi löyty MP, rundi alkaa niin kaikki on ihan mustaa ja ei näe mitään. Vähän liikaa bugeja nyt tulee vastaan, pakko antaa MP puolen saada patcheja ennenko menee hermo kaikkien ongelmien kanssa.
 
Ekat maistiaiset otettu. Hyvä tuntuma ja peli pyörii sulavasti. Ei oikeastaan juuri moitteita, paitsi ne omat pelitaidot. Oliko tässä jokin systeemi kuinka lobby muodostuu? Oman tasoisten kanssa? Pari peliä meni tasaisesti, sitten näytti joku ammattilaisjoukkue suunnilleen tulevan vastaan. Perus team death match tuntui olevan yhtä munaravia ja siitä en pitänyt tässäkään. HC:ta pitää vielä kokeilla.

Muut pelimuodot ovat kultaa ja rauhallisempia, tykkään. Ground wars on hyvä lisä, mutta ei tuntunut niin hyvältä mitä Battlefieldeissä. Kentät kaikkinensa kivoja mitä nyt ehdin nähdä.
 
Eilen pääsin korkkaamaan moninpelin (PS4). Kylläpä taas maistui, mielestäni parasta CoD:ia vuosikausiin. Toki kaksi edellistäkin osaa oli loistavaa räimettä, mutta tämä vie voiton ylivoimaisesti.

Ei minkäänlaista takkuamista pelien haussa ym., todella jouhevaa heti alusta asti. Milloin viimeksi CoD on toiminut moninpelin osalta heti alusta saakka?

Mapitkin ovat pääosin toimivia. Piccadilly oli ainoa, joka ei itselle maistunut ollenkaan. Pääasiassa pelimuotona HC TDM.
Piccadilly on oikein syöpää tdm pelimuodossa kun on vain 1 spawni kummallekkin joikkueelle niin pian on toinen motissa omissaan.
 
Piccadilly on oikein syöpää tdm pelimuodossa kun on vain 1 spawni kummallekkin joikkueelle niin pian on toinen motissa omissaan.
Sama juttu dominationissa,, ei edes half timeä niin huonolla tuurilla toinen joukkue ei pääse mihinkään. Pääasiassa kuitenkin hyviä mappeja (joissa myös pääsee motista pois) mutta pari lapsusta käynyt tekijöille
 
Tuo Piccadillybilly oli aivan surkea. Toimisi ehkä jos laidat olisivat auki.
Montako kartaa tähän nyt tulikaan? Tuntuu että pari hassua niiden lisäksi mitä betassa testattiin.
Ground war edelleen aivan liian hektinen, ehkä jos jotenkin saisi nuo hyödylliset kuulutukset ilmassa olevista UAVista pois.
Dominationissa voisi kyllä myös olla tuo squad spawn, se määrittelisi ihan eri tavalla tuota taistelun painopistettä.
 
Suomiporukalla Realismia, eli TDM:ää. Vastaan tulee uusia kenttiä ja tempo osin jo tästä hidas. Vielä kun hudi loistaa poissaolollaan, nousee äänimaisema arvoonsa. Pakko se on kait siirtyä korvalappujen käyttöön noiden askel äänien takia.
Jengi kämppii näissä, mutta se on OK. Viestit vaihtuvat nopeasti tiimin sisällä ja leiritulet käydään sammuttamassa.

Tarinassa tutuksi tulleita maisemia tuli vastaan. Eräs niistä kenties pelin toistaiseksi paras kenttä (lähiö, Urzikstan), ja toinen (Piccadelly) ollut heikoin esitys.

Parasta on ollut nähdä vanhojen tuttujen pelikavereiden paluu yhteisen äärelle.
 
Tuo Piccadillybilly oli aivan surkea. Toimisi ehkä jos laidat olisivat auki.
Montako kartaa tähän nyt tulikaan? Tuntuu että pari hassua niiden lisäksi mitä betassa testattiin.
Ground war edelleen aivan liian hektinen, ehkä jos jotenkin saisi nuo hyödylliset kuulutukset ilmassa olevista UAVista pois.
Dominationissa voisi kyllä myös olla tuo squad spawn, se määrittelisi ihan eri tavalla tuota taistelun painopistettä.

karttoja on 6, yöversiot yhteen laskettuna 10. Ground warissa on 3 karttaa, lisää on toivottavasti tulossa hyvin pian tai jengi alkaa kyllästyä.
 
Joo, pientä puutumista alkaa noissa kartoissa tulla jo parin päivän jälkeen. Tuo realismi on muuten makeeta, mutta saisi olla jokin muu muoto kuin TDM.
 
Hyvä peli on, ei voi muuta sanoa. 20v Dom ja DTM suosikkeja, peli pyörii hyvin PS4.

Yksi mainittava seikka on, että kun pelaa ilman Aim Assistia, niin se myös on oikeasti pois käytöstä. Betassa jotenkin kumminkin jäi hieman päälle joka häiritsi.
 
Eikö mistään pysty rajaamaan deadmatch kenttiä? Perseestä tuo silta ja temppelikenttä, pelkkiä snipuja siellä täälä.. Uudelle pelaajalle tuntuu älyttömältä tuommonen kämppiminen
 
Eikö mistään pysty rajaamaan deadmatch kenttiä? Perseestä tuo silta ja temppelikenttä, pelkkiä snipuja siellä täälä.. Uudelle pelaajalle tuntuu älyttömältä tuommonen kämppiminen

En voisi olla enempää samaa mieltä. Nämä kaksi karttaa ovat täyttä skeidaa juuri pullonkaulojen vuoksi. Tavallisesti liikun Aniyah Palacen reunoilla ja koetan kurkistella välillä sisäpihan puolelle vihollisten kylkeen. Jos joku erehtyy ajelemaan kartan reunojen lähellä, niin kuskin pudottaminen ajoneuvon kyydistä ei voisi olla helpompaa. Ne ovat aivan liian hitaita. Tornien ikkunoissa piisaa snaippereita ja portaat ovat täynnä Claymoreja. Ei mitään järkeä.

Euphrates Bridgestä samat sanat. Sillan päällinen on ainoa paikka, jossa saattaa edes joskus tulla lähitaistelutilanteita. Tavallisesti otan tähän mukaan savuja ja koetan jatkuvasti luikahtaa tarkka-ampujien asemiin savujen tuoman näkösuojan turvin. Vaan pian ollaan samassa tilanteessa, puolet vain vaihtuvat. Sillan alla olevat aukot ovat aivan älyttömiä pullonkauloja.

Viimeistään siinä kohtaa menee hermot, kun avoimella juoksevat tiimikaverit juoksevat kymmenettä kertaa saman aseen kiikaritähtäimen eteen ja chopper gunner ilmestyy taivaalle.

Onneksi vastapainona on muutamia loistavia karttoja. Sellaiset ovat parhaita, joissa reittivaihtoehtoja on paljon ja kartassa on myös korkeuseroja. Eli lyhyesti tiivistettynä - kunnollista kaupunkisotaa.
 
Ylös Bottom