Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding

Voi helvetti minkä tehtävän lykkäs, täytyy Mama kantaa koko helvetin kartan läpi, no huomenna menee varmaan koko päivä siihen :D
 
Pystyyköhän tuota pommikohtausta tekemään niin ettei mene Fragilen puheille ja painelee suoraan sinne päämäärään sen lastin kanssa. En tiedä oliko sen tarkoitus olla yllätys että se oli Higgs joka sen paketin toi, Troy Bakerin ääni vaan on niin tunnistettavissa että arvasin heti sen olevan pommi. Mutta se pomo taisto oli kyllä loistava taas kerran ja ihan erillainen kuin ensimmäinen. Nyt alotin Chapter 5 ja mietin että pitääkö tässä vielä pitkälle menna ennenkö lakkaa saamasta uusia tavaroita, kävin just puhumassa Äiteelle
Ei pysty, se pommi räjähtää jos yrittää mennä sinne määränpäähän käymättä Fragilen luona. :)
 
Joku puhui täällä aiemmin pelin "multiplayermäisyydestä" kun maastosta löytyy muiden pelaajien rakentamia juttuja. Onko tässä siis vähän samankaltainen systeemin kuin esim. Bloodbornessa eli muita pelaajia ei näe, mutta niiden jälkeensä jättämiä vinkkejä/rakennelmia näkee? Eikö tuossa ole riskinä, että muut pelaajat tekee pelaamisesta jossain kohtaa liiankin helppoa rakentamalla erilaisia reittien helpotuksia yms vai miten tämä systeemi käytännössä toimii? Nimimerkillä varovaisen kiinnostunut ko. pelistä.
 
Joku puhui täällä aiemmin pelin "multiplayermäisyydestä" kun maastosta löytyy muiden pelaajien rakentamia juttuja. Onko tässä siis vähän samankaltainen systeemin kuin esim. Bloodbornessa eli muita pelaajia ei näe, mutta niiden jälkeensä jättämiä vinkkejä/rakennelmia näkee? Eikö tuossa ole riskinä, että muut pelaajat tekee pelaamisesta jossain kohtaa liiankin helppoa rakentamalla erilaisia reittien helpotuksia yms vai miten tämä systeemi käytännössä toimii? Nimimerkillä varovaisen kiinnostunut ko. pelistä.

Ei tee missään nimessä liian helppoa, peli on aika brutaali matkustaa paikasta toiseen ilman ihmisten rakennelmia, niistä saa valtavan helpotuksen tunteen kun näkee jonkun rakennelman mitä tarvitsee. Tykkäys systeemi sen takia todella toimii koska haluat antaa niitä tykkäyksiä kiitollisena avusta.
 
Kommentteja luettuani niin vaikuttaa siltä, että tämä peli menee ostoon heti kun saan The Outer Worldsin kahlattua läpi (johon tuskin enää pitkään menee kun yli 41h jo takana).

Kysyisin seuraavaa teiltä, jotka olette jo pelanneet peliä: Löytyykö pelistä paljon etsimistä ja sivutehtävää?
 
Kommentteja luettuani niin vaikuttaa siltä, että tämä peli menee ostoon heti kun saan The Outer Worldsin kahlattua läpi (johon tuskin enää pitkään menee kun yli 41h jo takana).

Kysyisin seuraavaa teiltä, jotka olette jo pelanneet peliä: Löytyykö pelistä paljon etsimistä ja sivutehtävää?

No on siinä collectiblejä, mutta koko peli on periaatteessa etsimistä ja tutkimusta. Sivutehtäviä en tiedä kuinka monta erilaista on mutta toista sataa ainakin, ne eivät myöskään lopu koskaan kun peli kierrättää samoja sivutehtäviä uudelleen.
 
Mitenkäs pelin vaikeusasteet?

Millä vaikeustasolla jengi pelaa?

Käsittääkseni jonkun trophyn on mahdollista saada vain Hard-tasolla.

Lähinnä kiinnostaa siis se, että kuinka Hard tuo Hard on.
 
Mitenkäs pelin vaikeusasteet?

Millä vaikeustasolla jengi pelaa?

Käsittääkseni jonkun trophyn on mahdollista saada vain Hard-tasolla.

Lähinnä kiinnostaa siis se, että kuinka Hard tuo Hard on.
Tähän mennessä (alkupuolella) hard ei ole paha. Ei ole semmoinen olo että peliä olisi edes haluttu tehdä kovin vaikeaksi. Jatkuvan äkkikuoleman/muun fail-staten sijaan pointtina tuntuu olevan ”selviytyminen” ja etenemisteittien järkevä suunnittelu.
 
Tähän mennessä (alkupuolella) hard ei ole paha. Ei ole semmoinen olo että peliä olisi edes haluttu tehdä kovin vaikeaksi. Jatkuvan äkkikuoleman/muun fail-staten sijaan pointtina tuntuu olevan ”selviytyminen” ja etenemisteittien järkevä suunnittelu.

Ah, mahtavaa!
Nyt vain nopeasti TOW alta pois ja hakkaamaan tätä!
 
n. 10h takana ja medium tasolla painettu menemään. Chapter 2 alkaa olla loppuillaan. Välillä pallo hukassa juonen kanssa mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa. MGS pelit olleet lähellä sydäntä ja Kojiman elokuvamainen tyyli toimii itellä. Varsinaisesti vielä ei ole mikään tässä ärsyttänyt. Vahvasti koukussa ollaan. :D Peliaikaa siunaantuu iltaisin jokunen tunti kun kakarat nukkumassa.
 
Mitenkäs pelin vaikeusasteet?

Millä vaikeustasolla jengi pelaa?

Käsittääkseni jonkun trophyn on mahdollista saada vain Hard-tasolla.

Lähinnä kiinnostaa siis se, että kuinka Hard tuo Hard on.

Itse pelaan Easyllä, en kaipaa sitä että vihuilla on enemmän helaa, rento meininki kelpaa tänne, siinä on ihan tarpeeks haastetta kun yrittää viedä paketteja ehjänä perille. Ainut mihin se vaikuttaa niin on mörköjen helat, ihmis vihujen älykkyys ja et voi saada korkeimpia rankkeja kun hardilla, sitä en tiedä onko rankeilla muuta tekemistä kuin nimi. Very Easyllä saa myös enemmän vinkkejä.
 
Peli on briteissä vuoden toisiksi myydyin Sonyn yksinoikeus, ykköspaikkaa pitää Days Gone joka ei niin hyvistä arvosteluista huolimatta maistui pelaajille. Milloinkohan senkin sais aikaseks hommattua, ei ainakaan hinta enään luulis päätä huimaavan. Hyvä tulos ottaen huomioon että uusi täysin uniikki peli kyseessä, ihmiset kuitenkin mielellään ostavat tuttua ja turvallista.

 
Olen aika varma, että myynnit selittyy myös pelkällä hypellä ja ysiä sekä kymppiä tarjoavilla arvosteluilla joista monet varmasti johtuu siitä, että kyseessä on Kojiman tuotos.
Ennen kuin kukaan vetää hernettä nenään niin sanottakoon, että itsekin olen Kojiman fani ja mulla on kohtuu kattava metal gear kokoelma,mutta tämä nyt vaan vaikuttaa niin helvetin tylsältä puurtamiselta.
Myös jotkut arvostelut kertoo, että peli on todella itseääntoistava jne, mutta kuitenkin lätkäistään se ysi arvosanaksi ja tuossahan ei ole mitään järkeä.

Oikeasti täysin sama homma oli breath of the wildin kanssa. Mun mielestä se on paras zelda, mutta olen varma, että jos kaikki zelda viittaukset poistettaisiin ja pelin nimi olisi pelkkä breath of the wild niin kukaan ei olisi antanut yli seiskaa arvosanaksi.
 
Ihan semmonen simppeli kysymys, että miten saan uudet bootsit? Alussa annettiin ylim pari mukaan mutta sen jälkeen ei ole näkynyt.. Tuolla fabricate jutussa ei ole.
 
Ihan semmonen simppeli kysymys, että miten saan uudet bootsit? Alussa annettiin ylim pari mukaan mutta sen jälkeen ei ole näkynyt.. Tuolla fabricate jutussa ei ole.

Olen aika varma että kengät tulee sinne craftaus valikkoon ihan muutaman tehtvänä jälkeen, toinen keino on skannata Muuleja josko ne kanniskelis kenkiä Tai sitten keräät sandalweediä mistä voi tehdä kenkiä.
 
Olen aika varma, että myynnit selittyy myös pelkällä hypellä ja ysiä sekä kymppiä tarjoavilla arvosteluilla joista monet varmasti johtuu siitä, että kyseessä on Kojiman tuotos.
Ennen kuin kukaan vetää hernettä nenään niin sanottakoon, että itsekin olen Kojiman fani ja mulla on kohtuu kattava metal gear kokoelma,mutta tämä nyt vaan vaikuttaa niin helvetin tylsältä puurtamiselta.
Myös jotkut arvostelut kertoo, että peli on todella itseääntoistava jne, mutta kuitenkin lätkäistään se ysi arvosanaksi ja tuossahan ei ole mitään järkeä.

Nyt olen episode 2 lopussa ja ei tämä mitään puurtamista ole mielestäni nähnytkään, tämä on parhaimmillaan todella rentouttavaa pelaamista mihin vain harvat pelit pystyy. Ymmärrän kyllä sen että tämä on joidenkin mielestä tylsä, mutta koittakaa ymmärtää että on myös todella paljon pelaajia jotka tykkää tämän tyylisestä pelistä.

Mitä järkeä on toitotella foorumeilla että peli on ihan paska ja porukka tykkää vain sen takia että Kojima on pelin suunnitellut, menkää pelamaan niitä pelejä mistä tykkäätte ja lopettakaa turha ulina.
 
Mitä järkeä on toitotella foorumeilla että peli on ihan paska ja porukka tykkää vain sen takia että Kojima on pelin suunnitellut, menkää pelamaan niitä pelejä mistä tykkäätte ja lopettakaa turha ulina.

Mielestäni en ulissut vaan esitin ihan asiallisen mielipiteen. Samalla myös annoin hyvän esimerkin toisesta (omasta suosikki) pelistä joka on saanut ylistäviä kehuja vain sen takia, koska sen nimi on zelda.
Varsinkin pelimediassa tuntuu olevan joku hiljainen sääntö siitä, että jos suurinosa kehuu ja ylistää jotain niin kaikkien on "pakko" olla samaa mieltä.
Hyvänä esimerkkinä vaikka ign death stranding arvostelu joka oikeasti oli hyvä ja kriittinen, mutta kun lopussa ruutuun mäjähti 6.8 niin eikös siitä syntynyt jo pieni paskamyrsky.
 
Nojoo olinkin vaan yhen tehtävän päässä siitä, että sai noi bootsit tonne fabricate valikkoon.

Pelko persees yritin vältellä MULEja mutta ne olikin aika helppo ottaa pois pelistä tolla strandilla. Ainakin muutama.

Kengät kulunut vähän turhaan ehkä kun liikaa juossut noitten Lost cargojen perässä =)
 
Viittasin lähinnä siihen että ne jotka eivät ole peliä edes pelanneet niin ulisevat joissain foorumeilla että kuin paska peli on kyseessä ja kukaan ei saisi tykätä tästä ja kaikki hyvät arvostelut on feikkejä.

Ite olen aina tykännyt tämäntyylisistä rauhallisista peleistä, yhtäkkiä vaan huomaa että taas meni monta tuntia ihan hetkessä.
 
Ylös Bottom