HideoMiyamoto
Well-Known Member
Voi helvetti minkä tehtävän lykkäs, täytyy Mama kantaa koko helvetin kartan läpi, no huomenna menee varmaan koko päivä siihen
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyyköhän tuota pommikohtausta tekemään niin ettei mene Fragilen puheille ja painelee suoraan sinne päämäärään sen lastin kanssa. En tiedä oliko sen tarkoitus olla yllätys että se oli Higgs joka sen paketin toi, Troy Bakerin ääni vaan on niin tunnistettavissa että arvasin heti sen olevan pommi. Mutta se pomo taisto oli kyllä loistava taas kerran ja ihan erillainen kuin ensimmäinen. Nyt alotin Chapter 5 ja mietin että pitääkö tässä vielä pitkälle menna ennenkö lakkaa saamasta uusia tavaroita, kävin just puhumassa Äiteelle
Joku puhui täällä aiemmin pelin "multiplayermäisyydestä" kun maastosta löytyy muiden pelaajien rakentamia juttuja. Onko tässä siis vähän samankaltainen systeemin kuin esim. Bloodbornessa eli muita pelaajia ei näe, mutta niiden jälkeensä jättämiä vinkkejä/rakennelmia näkee? Eikö tuossa ole riskinä, että muut pelaajat tekee pelaamisesta jossain kohtaa liiankin helppoa rakentamalla erilaisia reittien helpotuksia yms vai miten tämä systeemi käytännössä toimii? Nimimerkillä varovaisen kiinnostunut ko. pelistä.
Kommentteja luettuani niin vaikuttaa siltä, että tämä peli menee ostoon heti kun saan The Outer Worldsin kahlattua läpi (johon tuskin enää pitkään menee kun yli 41h jo takana).
Kysyisin seuraavaa teiltä, jotka olette jo pelanneet peliä: Löytyykö pelistä paljon etsimistä ja sivutehtävää?
Tähän mennessä (alkupuolella) hard ei ole paha. Ei ole semmoinen olo että peliä olisi edes haluttu tehdä kovin vaikeaksi. Jatkuvan äkkikuoleman/muun fail-staten sijaan pointtina tuntuu olevan ”selviytyminen” ja etenemisteittien järkevä suunnittelu.Mitenkäs pelin vaikeusasteet?
Millä vaikeustasolla jengi pelaa?
Käsittääkseni jonkun trophyn on mahdollista saada vain Hard-tasolla.
Lähinnä kiinnostaa siis se, että kuinka Hard tuo Hard on.
Tähän mennessä (alkupuolella) hard ei ole paha. Ei ole semmoinen olo että peliä olisi edes haluttu tehdä kovin vaikeaksi. Jatkuvan äkkikuoleman/muun fail-staten sijaan pointtina tuntuu olevan ”selviytyminen” ja etenemisteittien järkevä suunnittelu.
Mitenkäs pelin vaikeusasteet?
Millä vaikeustasolla jengi pelaa?
Käsittääkseni jonkun trophyn on mahdollista saada vain Hard-tasolla.
Lähinnä kiinnostaa siis se, että kuinka Hard tuo Hard on.
Ihan semmonen simppeli kysymys, että miten saan uudet bootsit? Alussa annettiin ylim pari mukaan mutta sen jälkeen ei ole näkynyt.. Tuolla fabricate jutussa ei ole.
Olen aika varma, että myynnit selittyy myös pelkällä hypellä ja ysiä sekä kymppiä tarjoavilla arvosteluilla joista monet varmasti johtuu siitä, että kyseessä on Kojiman tuotos.
Ennen kuin kukaan vetää hernettä nenään niin sanottakoon, että itsekin olen Kojiman fani ja mulla on kohtuu kattava metal gear kokoelma,mutta tämä nyt vaan vaikuttaa niin helvetin tylsältä puurtamiselta.
Myös jotkut arvostelut kertoo, että peli on todella itseääntoistava jne, mutta kuitenkin lätkäistään se ysi arvosanaksi ja tuossahan ei ole mitään järkeä.
Ihan semmonen simppeli kysymys, että miten saan uudet bootsit? Alussa annettiin ylim pari mukaan mutta sen jälkeen ei ole näkynyt.. Tuolla fabricate jutussa ei ole.
Mitä järkeä on toitotella foorumeilla että peli on ihan paska ja porukka tykkää vain sen takia että Kojima on pelin suunnitellut, menkää pelamaan niitä pelejä mistä tykkäätte ja lopettakaa turha ulina.