Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Aika vähän olen jaksanut kampanjaa pelata, mutta on siellä joku 30 kisaa ajettu läpi. Se on vähän liian tylsää omaan makuun lähteä jokakerta häntäpäästä ja vain ohitella hitaita AI-kuskeja. Joko käytän sitä kampanjaa eri autojen testaukseen tai sitten pyrin valitsemaan sellaisen auton, että voitossa olisi edes vähän haastetta.

Sitä en ymmärrä miksi noi ei voi olla kunnon kisoja. Saisi valita vaikeustason ja kisat lähtisi lähtöruudukosta, eikä niin että kisan johtajalla on 30 sek johto jo startissa.

Ne kaikki challenget ja tehtävät missä kerättiin niitä palkintoja olivat paljon hauskempia mitä itse GT League/kampanja.
 
Nyt kun on peli ylittänyt jo kahden vuoden iän, niin mikäs tilanne muilla kampanjan suhteen? Itsellä kaikki muut pelattu läpi paitsi muutama endurance kisa puuttuu edelleen. Kyllä tätä loistavaa autopeliä on tullut tahkottua. Pelikello näyttää 121 tuntia. Tätä pelaan kyllä siihen asti kunnes GT7 tulee PS5:lle.

Sportin puolella tullut ajettua 98% kisoista, tosin siinäkin jo puolenvuoden tauko. Nyt harvakseltaan käynyt ajaa vr:nä vain aika-ajoo, Spa:an testasin viimesinpänä, oli ihan hyvä.
 
Joo kyllähän tuo kisan lähtösysteemi on mitä on. Kaikkein vaikein sarja ollut Nostalgic 1979. Siihen piti oikealla rahalla ostaa auto, että edes jotenkin pärjäsi. Täysin järjettömiä noi 15-20 miljoonan autot, niitä ei voi ostaa oikealla rahalla ja pelissä pitäisi pelata varmaan 200 tuntia kisoja ostamatta yhtään muuta autoa että saisi tuollaisia summia kasaan. Kaksi tai kolme autoa olen ostanut oikealla rahalla. Toivottavasti GT7 nämä asiat on korjattu.
 
Tänään saapuu peliin uusia autoja sekä kisoja ja uusi pelitila. Lewis Hamilton Time Trial Challenge 8€ hintaan. Täytyypä heti ladata ja kokeilla päihittää aikoja.

 
Vinkki koskien Hamiltonin aika-ajohaastetta:

DLC nostaa pelin krediittikaton 20:stä 100 miljoonaan.
Ennen kymmenennen (viimeisen) haasteen timantiksi hiomista on hyvä pitää pelin sisäinen Cr-tili mahdollisimman tyhjänä.
Nimittäin jos kaikki haasteet pystyy selvittämään timanttitasolle, eli lyömään Hamiltonin ajat, on luvassa 100 miljoonan Cr:n potti.

p.s. Haasteet ovat paikoin todella vaikeita.
 
Vinkki koskien Hamiltonin aika-ajohaastetta:

DLC nostaa pelin krediittikaton 20:stä 100 miljoonaan.
Ennen kymmenennen (viimeisen) haasteen timantiksi hiomista on hyvä pitää pelin sisäinen Cr-tili mahdollisimman tyhjänä.
Nimittäin jos kaikki haasteet pystyy selvittämään timanttitasolle, eli lyömään Hamiltonin ajat, on luvassa 100 miljoonan Cr:n potti.

p.s. Haasteet ovat paikoin todella vaikeita.
Onko ne haasteet aika-ajo vai kisa tyyppisiä?
 
Ensin ajattelin, että onpas todella turha DLC ja tuskin tulen ostamaan. mutta meninpähän kuitenkin ostamaan ja ilokseni huomasin että nämä haasteet ovat perhanan koukuttavia. Omat taidot eivät riitä timanttiin mutta kullalle sain ensimmäisen haasteen muutaman tunnin yrittämisellä. Olen tosiaan aika keskinkertainen kuski mutta hauskaa on on ollut tämän DLC:n parissa.
 
Ensin Alonso Gridissä ja nyt Hamiltonin aika-ajohaasteet. Mitähän keksitään seuraavaksi? Taitaa olla pakko-ostos ja kuukausia kestävä harmitus, jos ei saa kaikista timanttia, tai edes yhdestä.
 
Olen saanut 9/10 Hamiltonin ajoista hopealle, jopa Nyrren. Rahaa tulee puoli miljoonaa per hopea, että hyvin sai rahaa kerätty äkkiä. Pelaan ohjaimella ja Hamilton tietysti ajanut ajat kunnon ratilla. Onhan nuo kulta ajat ihan mahdottomia voittaa, vaikka ajaisit ''täydellisen'' kierroksen niin silti jäät vähintään 5 sekuntia jälkeen ja Hamiltonin haamuauto katoaa äkkiä näkyvistä. Itse tyydyn suosiolla hopealle, jos vielä vaan saisi sen yhden myös hopealle.
 
Palasin tauon jälkeen ajamaan tätä ja hienoo huomata online-puolen olevan edelleen hyvin elossa, pari vuotta julkaisun jälkeen. Tämän takia GTS:ää jaksaa ajaa, yllättävän hyviä online-kisoja randomeja vastaan, perus daily raceissa :)
 
Mulla ois kolme kysymystä.
Kuinka paljon tämä nykyään vie tilaa kaikkine päivityksineen?
Onko se VR time trial moodi heti valmiina auki ja onko siellä useampi auto käytössä vai käytetäänkö siellä vaan "urassa" ostettuja autoja.
 
Mulla ois kolme kysymystä.
Kuinka paljon tämä nykyään vie tilaa kaikkine päivityksineen?
Onko se VR time trial moodi heti valmiina auki ja onko siellä useampi auto käytössä vai käytetäänkö siellä vaan "urassa" ostettuja autoja.
Tere!
- Noin 110 gigaa
- on
- heti käytössä kourallinen autoja eri luokista
 
Mulla ois kolme kysymystä.
Kuinka paljon tämä nykyään vie tilaa kaikkine päivityksineen?
Onko se VR time trial moodi heti valmiina auki ja onko siellä useampi auto käytössä vai käytetäänkö siellä vaan "urassa" ostettuja autoja.

Finbaek sanoi jo tärkeimmät, lisätään vielä: saa käyttää, myös kaikkia tallissa olevia autoja. Kaikki radat auki suoraan, mutta ei sadekeliä. Se 1vs1 Ai on ihan turha moodi, kun ei voi valita vaikeustasoa, vaan on very easy.
 
Saako jostain asetettua pysyvästi pois päältä tuon haamu auton? Nyt tulee joka-ikisellä kierroksella yks ylimääräinen napin painallus että sen haamun saa just siltä kierrokselta pois päältä?

Kyllä sen nyt ajamisesta näkee milloin kierros voi mahdollisesti olla parempi kuin se edellinen ilmankin että tarvii mitään haamua eteen jarrutamaan.
Ainakin itse alan automaattisesti jarrutamaan jos edellä oleva jarruttaa on se haamu tai ei.

Ajokortti ollut 7 vuotta niin yleensä kuuluu jarruttaa kun edellä pysähdytään.

SIinä on usein sitten kierros pilalla kun on aivan liian aikasin alkanut jarrutamaan.
 
Ylös Bottom