Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Infinite

No onhan tämä nyt surullista seurattavaa tämä ketju. Yksi kaveri jauhaa samaa asiaa päivästä toiseen ja panikoi jostain hemmetin pilarista jne. Onkohan nyt tullut selväksi, että huoli on kova ja näyttää joidenkin mielestä huonolta? Toivotaanko nyt kaikki, että julkaisussa, vajaan puolen vuoden päästä homma näyttää paremmalta ja sieltä tulee hyvä peli ulos? Ja jos ei niin noidutaan sitten yhdessä miten Halo on pilattu meiltä kaikilta?

Aika jännä tuo moninpeli uutinen, onkohan tuossa sitten kaikki f2p vinkeet myös mukana. Jännä nähdä mitä sieltä tulee. :)
 
Aika jännä tuo moninpeli uutinen, onkohan tuossa sitten kaikki f2p vinkeet myös mukana. Jännä nähdä mitä sieltä tulee. :)
Veikkaisin että mallia on otettu Call of Dutyn Warzone -pelimuodosta. Kaikkeen ei pääse ilmaiseksi käsiksi, kuten vaikka Forgeen, mutta tietyt peruspelilistat on kaikille ilmaiseksi auki ilman että tarvitsee ostaa peliä.

Jospa Microsoft varmistaisi tämän huhun elokuun peli esittelyssä ja kertoisi vaikka mielellään rutkasti lisätietoja.
 
No onhan tämä nyt surullista seurattavaa tämä ketju. Yksi kaveri jauhaa samaa asiaa päivästä toiseen ja panikoi jostain hemmetin pilarista jne.

Kuten ketjua lukeneena huomasit. Xbox fanipojat olivat tähän ketjuun postanneet jälleen yhden videon jossa yritetään todistella kuinka hyvältä Halo näyttää. Jokainen ns. puolueeton näkee videosta että värit on ihan päin seiniä ja nuo pilarit suorastaan hohtavat.

...

Kiitos täytyy tutkia nuo Xbox specsit ja miettiä paljonko saman hintainen PC sitten maksaisi.
 
Kuten ketjua lukeneena huomasit. Xbox fanipojat olivat tähän ketjuun postanneet jälleen yhden videon jossa yritetään todistella kuinka hyvältä Halo näyttää. Jokainen ns. puolueeton näkee videosta että värit on ihan päin seiniä ja nuo pilarit suorastaan hohtavat.

...

Kiitos täytyy tutkia nuo Xbox specsit ja miettiä paljonko saman hintainen PC sitten maksaisi.
Onhan noi xbox series X specsit todella kovat et jos siihen 500e luokkaan sen saa kyllä sillä kelpaa halo infiniteä ja muita pelata gamepass voimin tulee kyllä pelaaminen halvaksi ;)
 
Oliko täällä jo keskustelua siitä, että Halo Infiniten kehittäjät lupaavat huomioida pelaajien palautteet?

Olivat myös hieman laajemmin avanneet minkä takia grafiikat näyttävät siltä miltä näyttävät.

QUESTIONS ABOUT GRAPHICS AND VISUALS
First, we want to acknowledge that yes, we’ve heard the feedback coming from parts of the community regarding the visuals in the Halo Infinite campaign demo. While we see and hear far more positive than negative, we do want to share a bit more context. From our perspective, there are two key areas being debated around the community – overall art style and visual fidelity.


Based on our learnings from Halo 4, Halo 5, and Halo Wars 2 – along with strong community feedback – we decided to shift back towards the legacy aesthetics that defined the original trilogy. With Halo Infinite, we’re returning to a more ‘classic’ art style which was a key message going back to the very first reveal that garnered enthusiastic and positive responses. This translates to a more vibrant palette, “cleaner” models and objects with less “noise”, though it doesn’t mean less detail. While we appreciate this may not be everyone’s personal preference, we stand by this decision and are happy to see it resonating with so many fans around the world.


The second theme being discussed involves visual fidelity. Negative feedback in this area includes comments around characters and objects appearing flat, simplistic and plastic-like, lighting feeling dull and flat, and object pop-in. We’ve read your comments, we’ve seen the homemade examples of retouched content, and yes we’ve heard the Digital Foundry assessments. In many ways we are in agreement here – we do have work to do to address some of these areas and raise the level of fidelity and overall presentation for the final game. The build used to run the campaign demo was work-in-progress from several weeks ago with a variety of graphical elements and game systems still being finished and polished. While some of the feedback was expected and speaks to areas already in progress, other aspects of the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess. We don’t have firm answers or outcomes to share yet but the team is working as quickly as possible on plans to address some of the feedback around detail, clarity, and overall fidelity. The team is committed and focused on making sure we have a beautiful world for players to explore when we launch.

Ilmeisesti useita viikkoja vanha build oli käytössä demossa. Varsin odotettua sillä harvoin nämä demot pyörivät sillä uusimmalla buildilla. Vaikka puhuvatkin kuinka kritiikki on huomioitu ja asioita tarkastellaan, antaa tuo vastaus silti hieman sellaisen kuvan ettei mitään suuria graafisia muutoksia välttämättä saada vielä julkaisuun vaan niin sanotusti "näillä mennään".

Lähde
 
Jos tarkoitat tuota HDR-pätkää niin värejä on tarkoituksella ylikorostettu, että SDR-näytöilläkin voisi nähdä mitä kirkkailla väreillä voitaisiin saada aikaiseksi.
Tuo laittamani video on HDR-video YouTubessa, se pitää katsoa siihen kykenevällä laitteella. Jos sen katsoo SDR-laitteella se näyttää totaalisen väärältä.

Ja se kannattaa muistaa, että tuo on jälkikäteen tehty konversio eikä kehittäjätiimin luoma versio pelin HDR:stä. Lopputulos todennäköisesti eroaa tuosta videosta.
 

Tämä on se juttu.

Tuohan teksti kertoo karua kieltä siitä kuinka pihalla koko 343 Industries on. Jos heille pitää muiden kädestä pitäen kertoa mikä pelissä mättää. Ilmeisesti valaistukselle pitäisi tehdä jotain? Ikävähän se on ääneen sanoa, firman ongelmat heijastuvat tällä hetkellä pelin tekoon. Ne ajat jolloin Bungie teki Halo 1, 2, 3 ovat kaukana takana.

Jos miettii millainen sotku koko Destiny-sarja on ollut, niin olisihan se melkoinen pommi jos seuraavat 10 vuotta mennään sitten Halon kanssa samaa rataa. Toisaalta pelaajien kannalta paras asia on se että tästä suunta ei voi olla kuin kovaa ylöspäin. Palautetta on myös kuunneltu.

Osa täällä kirjoittavista ei ole halunnut nähdä pelin puutteita. Ilman niitä henkilöitä, jotka uskaltavat myös kritisoida sitä omaa rakasta pelisarjaa, ilman heitä ei olisi tullut muutosta parempaan.

"the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess."

Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Tämä on se juttu.

Tuohan teksti kertoo karua kieltä siitä kuinka pihalla koko 343 Industries on. Jos heille pitää muiden kädestä pitäen kertoa mikä pelissä mättää. Ilmeisesti valaistukselle pitäisi tehdä jotain? Ikävähän se on ääneen sanoa, firman ongelmat heijastuvat tällä hetkellä pelin tekoon. Ne ajat jolloin Bungie teki Halo 1, 2, 3 ovat kaukana takana.

Jos miettii millainen sotku koko Destiny-sarja on ollut, niin olisihan se melkoinen pommi jos seuraavat 10 vuotta mennään sitten Halon kanssa samaa rataa. Toisaalta pelaajien kannalta paras asia on se että tästä suunta ei voi olla kuin kovaa ylöspäin. Palautetta on myös kuunneltu.

Osa täällä kirjoittavista ei ole halunnut nähdä pelin puutteita. Ilman niitä henkilöitä, jotka uskaltavat myös kritisoida sitä omaa rakasta pelisarjaa, ilman heitä ei olisi tullut muutosta parempaan.

"the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess."

Kiitos.
PR:ää tuo heidän kommenttinsa kyllä enemmänkin on. Pyritään rauhoittelemaan hätähousuja pelin suhteen. Eivät fanit merkittävästi pääse vaikuttamaan tällaisten isojen AAA-pelien tekemiseen. Toki jotain nyansseja saatetaan ottaa huomioon. Turha kuitenkaan luulla, että fanit todellakaan vaikuttavat isoihin asioihin tällaisten pelien tekemisessä. Ja pohjatyötä on joka tapauksessa jo suureksi osaksi tehty. Mutta toki jos joku kuvittelee, että voi jotenkin valtavasti vaikuttaa näiden kehityksessä olevien AAA-pelien isoihin asioihin, niin saahan sitä päiväuniinsa uskoa, ei siinä mitään.
 
Tämä on erittäin kova väite.
Ennemminkin on kova väite, että vuosikausia suunniteltujen ja tehtyjen AAA-pelien lopputulokseen olisi faneilla todellisuudessa suuria vaikutusmahdollisuuksia. Sinulla tuntuu todella olevan sellainen harhakäsitys, että fanit tässä vaiheessa voisivat merkittävästi vaikuttaa tämän tyyppisen pelin kehitykseen.

Jos olisikin sellainen kuvio, jossa oltaisiin selkeästi ensin pidempään early accessissa, niin toki silloin asia olisi toisin. Halon kaltaisia massoille suunnattuja isoja AAA-pelejä ei kuitenkaan todellakaan niin tehdä. Mutta toki voit elää sellaisessa unelmassa, jos haluat.
 
Tämä on erittäin kova väite.
Tottahan tuo suurimmaksi osaksi on, että PR-puheiksi nämä ainaiset "kuuntelemme kyllä sitä äänekästä vähemmistöä"- tyyliset höpinät AAA-luokan deveiltä on.

Tarkoitus on nimenomaan rauhoitella ihmisiä ja antaa heille pientä toivonkipinää, että asiat muuttuisivat heidän toivomallaan tavalla ja näin saataisiin nämäkin kiinnostumaan pelistä enemmän.
 
"Based on our learnings from Halo 4, Halo 5, and Halo Wars 2 – along with strong community feedback – we decided to shift back towards the legacy aesthetics that defined the original trilogy. With Halo Infinite, we’re returning to a more ‘classic’ art style which was a key message going back to the very first reveal that garnered enthusiastic and positive responses. This translates to a more vibrant palette, “cleaner” models and objects with less “noise”, though it doesn’t mean less detail. While we appreciate this may not be everyone’s personal preference, we stand by this decision and are happy to see it resonating with so many fans around the world."

Ehkä oleellisin pointti tuossa ulkonäköön liittyen. Paluu juurille.

Ja samaa mieltä, tää alkaa oleen aika surullinen ketju luettavaksi.. Ja nähty vasta 8min demo traileri.
 
Meinasin jo aikasemmin tulla sanomaan samaa. Mutta, peliä odotellessa.

Joskus nämä ketjuntäyttäjät voisi kyllä laittaa ihan sinne jäähylle, niin tässä kun muissakin ketjuissa on tehty.
 
"Based on our learnings from Halo 4, Halo 5, and Halo Wars 2 – along with strong community feedback – we decided to shift back towards the legacy aesthetics that defined the original trilogy. With Halo Infinite, we’re returning to a more ‘classic’ art style which was a key message going back to the very first reveal that garnered enthusiastic and positive responses. This translates to a more vibrant palette, “cleaner” models and objects with less “noise”, though it doesn’t mean less detail. While we appreciate this may not be everyone’s personal preference, we stand by this decision and are happy to see it resonating with so many fans around the world."

Ehkä oleellisin pointti tuossa ulkonäköön liittyen. Paluu juurille.

Ja samaa mieltä, tää alkaa oleen aika surullinen ketju luettavaksi.. Ja nähty vasta 8min demo traileri.
Varmaan sen voi muotoilla näin jos halutaan 4k ja isoa ruudun päivitys nopeutta ..
 
Ja samaa mieltä, tää alkaa oleen aika surullinen ketju luettavaksi.. Ja nähty vasta 8min demo traileri.

Meinasin jo aikasemmin tulla sanomaan samaa. Mutta, peliä odotellessa.

Joskus nämä ketjuntäyttäjät voisi kyllä laittaa ihan sinne jäähylle, niin tässä kun muissakin ketjuissa on tehty.

Elikkä käsitänkö oikein, osa kirjoittajista toivoo ettei peliä kritisoida? Vaikka tekijätkin myöntävät että krittiikki on osunut oikeaan.

...

Okei, katsoin pelivideon ja jos puhutaan pelin fysiikoista, niin ne näyttivät tosi cooleilta. Jos kiinnitätte esim. huomiota Bruteihin. Miten ne ottavat osumaa, horjahtelevat, lentävät selälleen, jne. Tuo valtavasti lisää tunnelmaa. Elikkä pelattavuus ja sellainen hauskuus efekti ovat korkealla tasolla. Gruntit heittävät hyvää läppää, Shakaalit ovat hiljaisempia ja Elitet aggressiivisia. Kamikaze Grunt on minullejo nyt legenda kamaa.

Ja tämä varmasti ärsyttää osaa, mutta pelidemo näytti niin paljon coolimmalta 65" tuuman koossa kuin 27" tuuman. HDR oli turhan värikäs, mutta ainakin oli väriä.
 
Varmaan sen voi muotoilla näin jos halutaan 4k ja isoa ruudun päivitys nopeutta ..
Lähinnä se muotoillaan noin, koska aika sanatarkkaan juuri noin Halo yhteisössä toivottu :D Ja toki, ei se pahitteeksi ole 4k ja iso ruudunpäivitys nopeus.

Elikkä käsitänkö oikein, osa kirjoittajista toivoo ettei peliä kritisoida? Vaikka tekijätkin myöntävät että krittiikki on osunut oikeaan.

...

Okei, katsoin pelivideon ja jos puhutaan pelin fysiikoista, niin ne näyttivät tosi cooleilta. Jos kiinnitätte esim. huomiota Bruteihin. Miten ne ottavat osumaa, horjahtelevat, lentävät selälleen, jne. Tuo valtavasti lisää tunnelmaa. Elikkä pelattavuus ja sellainen hauskuus efekti ovat korkealla tasolla. Gruntit heittävät hyvää läppää, Shakaalit ovat hiljaisempia ja Elitet aggressiivisia. Kamikaze Grunt on minullejo nyt legenda kamaa.

Ja tämä varmasti ärsyttää osaa, mutta pelidemo näytti niin paljon coolimmalta 65" tuuman koossa kuin 27" tuuman. HDR oli turhan värikäs, mutta ainakin oli väriä.
Ei, saa kritisoida, mutta (ja anteeks ranskani) eikö tämä vitun saman jankkaaminen jo riitä. Kattellaan taas kun tihkuaa uutta tietoa/pelikuvaa ym. Edelleen, me ollaan nähty 8min demo setti, eikö se jo ole käynyt selväksi et siinä oli hyvää ja huonoa.
 
No itseasiassa täällä ketjussa on melko valikoiva yleisö. Kun postataan Gameplay video HDR formaatissa tai joku YouTube fanipoika hehkuttaa peliä, niin osa on peukut pystyssä niin että naamaa punottaa.

Sitten kun halutaan nostaa esiin yksityiskohtia, kritiikkiä, kysytään suorituskyvystä niin osa menettää täysin malttinsa. Jopa viitattiin että ketjussa surullinen meininki = hautajaiset.

Ne jotka haluavat täällä pelistä keskustella voivat minun puolesta niin tehdä, jopa niistä Bruteista tai pilareista. Ihmettelen että perus käyttäjät ottavat modejen roolia.



Ketju on mielestäni kaikelle spekuloinnille peliin liittyen, hypen rakentamista.
 
Ylös Bottom