Hyviä videoita heillä, suosittelen kyllä katsomaan ^
Mitä nyt noita build-videoita oon katsellut, niin ei noilla buildeilla onneksi aivan niin älytön merkitys onneksi ole. Toki en ihan vaikeimmalla oo vielä kokeillut, mutta vedän toiseks vaikeimmalla eteenpäin ja vielä on kaikki taistot menneet ensiyrittämällä. Osassa on joutunut viivytystaktiikkaa käyttämään ja hyödyntämään choke-pointeja reilusti
Omat buildini ovat sinne päin. Näköjään turhaan aloitin alkuvaiheessa alusta kun HQ:ssa sai vaivattomasti tehtyä uusiksi hahmot joihin ei ollut tyytyväinen.
Tärkeimmät vinkit ehkä uusille että kannattaa tehdä 4 erilaista hahmoa, mielellään eri aseita käyttäviä, niin ei panoksien kanssa tuu niin tiukkaa. Itsellä nyt muovautunut hahmot yhteen rynkky-tyyppiin, yhteen sniperiin, yhteen melee-hahmoon liekinheittimellä ja yhteen pistoolityyppiin. Rahaa on kuin roskaa tosin nyt ja käyttötarkoitusta ei oikein löydy. Hirveästi ei oo tullut vastaan uusia aseita tai suojia joita pitäisi ostaa. Lähinnä parannustavaroita ostan varastot täyteen, sekä sniperin kuteja kun niitä tuntuu aika vähän löytyvän maailmalta.
Skillit oon koittanu jakaa tasaisesti että jokainen keskittyy yhteen. Yhdellä on siis lockpicking hallittuna, toisella mechanic, kolmannella nerdy stuff jne. Jopa leivänpaahtimille löytyi tyyppi, niin sai liekki-perkit sieltä maksimoitua. Tämä onkin ainoa tyyppi jonka oon alusta asti min maxannu

companioneille laitan sitten noi weapon ja armor moddingit. Parilla tyypillä on toi eläinten kesytys, koska miksi ei.
Skill-pointseja tuntuu olevan turhan paljon, sillä liki kaikki dialogi-vaihtoehdot on aina auki, eli Hard-ass, Kiss-ass ja Barter. Yleensä tän kaltaisissa on joutunut kompromisseja tekeen, mutta nyt noi social skillitkin saa aikalailla kaikki haalittua, niin voi vaan dialogeissa valita mitä tapahtuu. Se on vähän sääli ollut.