Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
Mielenkiintoista, että Gigantti ja Power muuttaa kokoajan konsolien saatavuutta. :D Saavatkohan he kokoajan ilmoituksia Microsoftilta, että saavat lisää konsoleita?

Mielenkiintoista, että Gigantti ja Power muuttaa kokoajan konsolien saatavuutta. :D Saavatkohan he kokoajan ilmoituksia Microsoftilta, että saavat lisää konsoleita?
Tätä tapahtuu myös ilmeisesti maailmalla. Amazonin nettikaupassa Xbox on välillä myyty loppuun ja sitten hetken päästä tulee uusi erä. Tällä porrastuksella ehkä yritetään vähän vältellä sitä, ettei botit ostaisi heti linjojen auettua kaikkia kappaleita.

Hyvin onnistui Microsoftin omasta kaupasta tilaaminen "myöhässä" eli noin yhdeltä. Saas sitten nähdä, riittääkö konetta silti julkaisupäiväksi. Ihmettelisin jos myisivät tietoisesti ei-oota omasta kaupastaan. Kyseiselle hunajapurkille houkuttelivat ilmaiset postikulut sekä ajatus siitä, että takuuasiat ehkä sujuisivat vieläkin jouhevammin, kun on ihan heidän "oma asiakas".

Aamulla täytyi töissä painaa ihan hullun lailla, että ehti tekemään kaikki pakolliset asiat ennen kymppiä. Klo 09.58 hirveellä kiireellä Gigantin verkkosivuille ja Series X tilaukseen. Pientä rävellystä toimitus-ja maksutietojen kanssa ja hetken päästä tilausvahvistus sähköpostiin klo 10.01.

Huh! Meinasi jo hieman stressin puolelle heittää, ei vanha kestä tämmöistä sykkimistä. :D Kun aamusta vielä luki uutisia miten nopeasti muualla maailmassa on Series X loppuunmyyty.

Toisaalta reilu peli kaikille ja varastoa tuntuu kuitenkin olevan melko reippaanlaisesti. Nyt vaan odotellaan!

Aamulla täytyi töissä painaa ihan hullun lailla, että ehti tekemään kaikki pakolliset asiat ennen kymppiä. Klo 09.58 hirveellä kiireellä Gigantin verkkosivuille ja Series X tilaukseen. Pientä rävellystä toimitus-ja maksutietojen kanssa ja hetken päästä tilausvahvistus sähköpostiin klo 10.01.

Itselläni sama meininki. Tosin olin parhaillaan sisäisessä Teams-palaverissa, kun viittä vaille kymppi ilmoitin kesken kaiken, että lähdenpä tästä ennakkovaraustauolle. Pientä kuittailua tuli, mutta meilläkin on duunissa niin paljon pelaajia, ettei ollut mitenkään pöyristyttävää. :cool:

Itselläni sama meininki. Tosin olin parhaillaan sisäisessä Teams-palaverissa, kun viittä vaille kymppi ilmoitin kesken kaiken, että lähdenpä tästä ennakkovaraustauolle. Pientä kuittailua tuli, mutta meilläkin on duunissa niin paljon pelaajia, ettei ollut mitenkään pöyristyttävää. :cool:
Itsekin tein kesken Teams-kokouksen varausta. Tein kyllä ihan kokouksen lomassa vähin äänin... o_O

Siellä oli koko porukalla taktinen kahvitauko sovittu klo 10. :)
Itsekin tein kesken Teams-kokouksen varausta. Tein kyllä ihan kokouksen lomassa vähin äänin... o_O
Mulla alko eka paltsu tänään vasta 10:30, joten jos siihen mennessä ei olisi ollut tilaus sisällä, niin ihan oma vika. :D

Siellä oli koko porukalla taktinen kahvitauko sovittu klo 10. :)

Mulla alko eka paltsu tänään vasta 10:30, joten jos siihen mennessä ei olisi ollut tilaus sisällä, niin ihan oma vika. :D
Jännitin kyllä siinä kohtaa kun klo 10 lähestyi, että tuleeko esille asioita, joissa minun puheenvuoroa kaivataan juuri tuohon aikaan. Ei onneksi tullut, vaikka kyllä kylmää hikeä pukkasi vähän otsalle, kun aloin pikaisesti varausta tekemään. :eek:

Viimeksi muokattu:
Minulla kuumotti hammaslääkäriaika. Jos tilausta ei olisi saanut sisälle alle 15 minuutissa, olisin myöhästynyt, eli jänniä hetkiä elettiin. Onneksi Gigantissa annettiin se kaksi minsaa ennakkoa, niin ehti hyvinkin. Arvatkaa harmittiko, kun tajusin, että olen sopinut hammaslääkäriajan juuri ennakkotilauksen kanssa melkein päällekäin?

Täälläkin oltiin asiakkaan kanssa teams-paltsussa joka alkoi tasan kymmenen, mutta onneksi osa osallistujista myöhästyi niin ei ihan heti aloitettu. Kerkesi hyvin hakkaamaan f5:sta ja lyömään tilauksen onnistuneesti sisään heti kun boxi tuli saataville. Toki siinä hetkeä myöhemmin ihastelin tilausvahvistusta ja jouduin pyytämään, että toistavat kysymyksen kun en ihan kopilla ollut :cool:

Boksilla selailin storea, niin sieltä saisi vielä Series S mallia Microsoftilta, jos semmoinen kiinnostaa, mutta saatavuus oli 15.11 eli pari päivää pidempään joutuisi odottamaan.

Ylös Bottom