Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tätä tapahtuu myös ilmeisesti maailmalla. Amazonin nettikaupassa Xbox on välillä myyty loppuun ja sitten hetken päästä tulee uusi erä. Tällä porrastuksella ehkä yritetään vähän vältellä sitä, ettei botit ostaisi heti linjojen auettua kaikkia kappaleita.Mielenkiintoista, että Gigantti ja Power muuttaa kokoajan konsolien saatavuutta.Saavatkohan he kokoajan ilmoituksia Microsoftilta, että saavat lisää konsoleita?
Jep, mutta tilaukset menee jonoon ja toimitukset järjestyksessä, eikä ole takuita, että kaikki saavat heti julkaisuksi. Näin vastattiin, kun olisin muuttanut tilaustani.Nyt näköjään Gigantissa on taas Series X:ää tarjolla, mutta lisäyksellä "vain yksi kappale per asiakas".
Kyllä, harvemmat äidit varmaan näpyttelemässä F5:sta.Tällaisten early adoptereiden kohdalla tehot puhuttelevat.
Uskoisin silti, että jokunen kunnon gamer-momkin on saattanut mahtua joukkoon. Niitäkin kai kuulemma on nykyaikana.Kyllä, harvemmat äidit varmaan näpyttelemässä F5:sta.
Aamulla täytyi töissä painaa ihan hullun lailla, että ehti tekemään kaikki pakolliset asiat ennen kymppiä. Klo 09.58 hirveellä kiireellä Gigantin verkkosivuille ja Series X tilaukseen. Pientä rävellystä toimitus-ja maksutietojen kanssa ja hetken päästä tilausvahvistus sähköpostiin klo 10.01.
Itsekin tein kesken Teams-kokouksen varausta. Tein kyllä ihan kokouksen lomassa vähin äänin...Itselläni sama meininki. Tosin olin parhaillaan sisäisessä Teams-palaverissa, kun viittä vaille kymppi ilmoitin kesken kaiken, että lähdenpä tästä ennakkovaraustauolle. Pientä kuittailua tuli, mutta meilläkin on duunissa niin paljon pelaajia, ettei ollut mitenkään pöyristyttävää.![]()
Siellä oli koko porukalla taktinen kahvitauko sovittu klo 10.Itselläni sama meininki. Tosin olin parhaillaan sisäisessä Teams-palaverissa, kun viittä vaille kymppi ilmoitin kesken kaiken, että lähdenpä tästä ennakkovaraustauolle. Pientä kuittailua tuli, mutta meilläkin on duunissa niin paljon pelaajia, ettei ollut mitenkään pöyristyttävää.![]()
Mulla alko eka paltsu tänään vasta 10:30, joten jos siihen mennessä ei olisi ollut tilaus sisällä, niin ihan oma vika.Itsekin tein kesken Teams-kokouksen varausta. Tein kyllä ihan kokouksen lomassa vähin äänin...![]()
Pientä kuittailua tuli, mutta meilläkin on duunissa niin paljon pelaajia, ettei ollut mitenkään pöyristyttävää.![]()
Jännitin kyllä siinä kohtaa kun klo 10 lähestyi, että tuleeko esille asioita, joissa minun puheenvuoroa kaivataan juuri tuohon aikaan. Ei onneksi tullut, vaikka kyllä kylmää hikeä pukkasi vähän otsalle, kun aloin pikaisesti varausta tekemään.Siellä oli koko porukalla taktinen kahvitauko sovittu klo 10.
Mulla alko eka paltsu tänään vasta 10:30, joten jos siihen mennessä ei olisi ollut tilaus sisällä, niin ihan oma vika.![]()