Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää peli on kyllä ihan lastgen koneiden(xbox one PS4) ehdoilla vie tehty, eli ei todellakaan mikään only nextgen peli. Servu ongelmia ollu kyllä, sekin riippuu kellon ajoista koska pelaa. Iltasin ja yöllä ongelmia. Kertaakaan ei oo mulla ainakaan peli kaatunut. Millään ei voi verrata cybepunkkii se oli semmonen vitun fiaskoHyvin menee kyllä, ei huhhuh. Eilen päästiin illalla pelaan jotain tarinatehtävää ja peli taas kaatui keskellä tehtävää. Enemmän tää on kaatunut kuin Cyberpunk, ihan reilusti, ja samalla menetän progression siihen tehtävään.
Miten muutes voi vesi näyttää noin rumalta 2021 vuoden next-gen -pelissä.Varmaan Halo kakkosessa originaalilla Xboxilla näytti yhtä hyvältä, hehheh.
Mulla kaatui 5 kertaa peli aloitusnäytölle 2,5h aikana. Poistin pelin ja latasin nyt uudestaan, jos auttaisi. Kaikenlaista muutakin bugia tuli vastaan, joten toivottavasti tämä uudestaan asennus auttaisi..Kertaakaan ei oo mulla ainakaan peli kaatunut.
Jep toivotaan, onhan noi pelin kaatuilemiset aikas perseestä jos tulee noin usein ja sit toisilla ei mitään niinkuin mulla, koputtaa puuta. Toivotaan et devaajat korjailee, sieltä se pävityskin on tulossa.Mulla kaatui 5 kertaa peli aloitusnäytölle 2,5h aikana. Poistin pelin ja latasin nyt uudestaan, jos auttaisi. Kaikenlaista muutakin bugia tuli vastaan, joten toivottavasti tämä uudestaan asennus auttaisi..
Hmm okei, pelasin coopissa yhen matsin expeditionia ja ku tultii takas leiriin ja avasin inventoryn, peli kaatu.
Sitte vartin verran yritin päästä takas peliin, lopulta ku pääsin, niin leiristä oli kadonnut
Bailey, Tiago oli menettänyt kauppaoptionsa ja Channalla ei ollu enää sitä optiota matkustaa muualle..
Mitäs nyt sitte..