Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Aika selkeä merkki, että henkilö itsekin tietää hävinneensä debatin, on se kun hän alkaa pilkkaamaan opponenttiaan, eikä pysty enää argumentoimaan millään muulla takaisin.
Etköhän ihan itse kaipaa pientä kuittailua tuosta tyylistäsi keskustella jossa esität kantasi itsestään selvinä faktoina kun näin ei ole ja sitten viljelet säännöllisesti näitä "ootko vähän nuori/tyhmä/ymmärtämätön"-viittauksia sille jolleka vastaat vaikka et edes tiedä vastaavasta kirjoittajasta mitään. Vähän ryhtiä nyt aikuiselta mieheltä kaivattaisiin. Ei ole sattumaa, että olet täältäkin ja yhdeltä suositulta jääkiekkoaiheiselta foorumilta ollut useaan otteeseen keskustelukiellossa tyylisi takia.

Mutta ihan vakavissaan kysyn miksi Minecraftiin vedettiin raja siinä, että se on totta kai julkaistava muillekin alustoille maailman suosituimpana pelinä mutta sitten kymmeniä, oikeastaan satoja miljoonia kappaleita myyneet Bethesdan sarjat eivät tähän samaan kategoriaan menisi? Mihin vedät rajat? Eikö Minecraftin yksinoikeudella olisi ihan samanlainen vaikutus jos Xboxin markkina-arvoa halutaan kasvattaa ja niillä lyhyen tähtäimen tuloilla ei ole niinkään väliä. Varmasti Xbox päätyisi monen nuoremman pelaajan kotiin pleikkarin sijaan jos Minecraftin sisältö ainoastaan sinne julkastaisiin.

Mielestäni on ihan perusteltua kyseenalaistaa ja jopa kritisoida tätä Bethesdan tunnettujen sarjojen yksinoikeuden omimista itselleen, kun historiassa näin ei ole aina toimittu. Miksi nyt sitten?

PS. Odottelen edelleen perusteluja väitteillesi, että Sony olisi matkalla Nokian kohtaloon. Olet ensimmäinen jolta olen tälläisen doomsday-skenaarion kuullut joten olisi kiva kuulla lisää mitenkä olet tähän olettamukseen päätynyt?
 
Etköhän ihan itse kaipaa pientä kuittailua tuosta tyylistäsi keskustella jossa esität kantasi itsestään selvinä faktoina kun näin ei ole ja sitten viljelet säännöllisesti näitä "ootko vähän nuori/tyhmä/ymmärtämätön"-viittauksia sille jolleka vastaat vaikka et edes tiedä vastaavasta kirjoittajasta mitään. Vähän ryhtiä nyt aikuiselta mieheltä kaivattaisiin. Ei ole sattumaa, että olet täältäkin ja yhdeltä suositulta jääkiekkoaiheiselta foorumilta ollut useaan otteeseen keskustelukiellossa tyylisi takia.

Mutta ihan vakavissaan kysyn miksi Minecraftiin vedettiin raja siinä, että se on totta kai julkaistava muillekin alustoille maailman suosituimpana pelinä mutta sitten kymmeniä, oikeastaan satoja miljoonia kappaleita myyneet Bethesdan sarjat eivät tähän samaan kategoriaan menisi? Mihin vedät rajat? Eikö Minecraftin yksinoikeudella olisi ihan samanlainen vaikutus jos Xboxin markkina-arvoa halutaan kasvattaa ja niillä lyhyen tähtäimen tuloilla ei ole niinkään väliä. Varmasti Xbox päätyisi monen nuoremman pelaajan kotiin pleikkarin sijaan jos Minecraftin sisältö ainoastaan sinne julkastaisiin.

Mielestäni on ihan perusteltua kyseenalaistaa ja jopa kritisoida tätä Bethesdan tunnettujen sarjojen yksinoikeuden omimista itselleen, kun historiassa näin ei ole aina toimittu. Miksi nyt sitten?

PS. Odottelen edelleen perusteluja väitteillesi, että Sony olisi matkalla Nokian kohtaloon. Olet ensimmäinen jolta olen tälläisen doomsday-skenaarion kuullut joten olisi kiva kuulla lisää mitenkä olet tähän olettamukseen päätynyt?
Olet kuin seinälle puhuisi. En jatka taas kerran kanssasi keskustelua, koska et noteeraa aiemmin kirjoittamiani asioita. Ja joka tapauksessa et hyväksy mitään muita kommentteja kuin oman agendasi mukaisia. Sinulla se maine täällä on jos jollain, eikä ole mikään hyvä maine, vaikka niin tunnut kovasti luulevan.

Mutta tosiaan, jos haluat siihen Nokia-asiaan vastauksia, niin opettele sisälukutaito ja lue uudelleen aiemmat viestini. Niissä ne vastaukset jo annoin. Jos et niitä ymmärrä tai hyväksy, niin ihan oma ongelmasi. Ja eiköhän se ole siellä päässä se ryhdistäytymisen paikka. Sen verran tiedän sinun meiningistäsi, että voin hyvällä omallatunnolla näin todeta. Enkä muuten ole koskaan sanonut sinua nuoreksi tai tyhmäksi. Olet ihan itse tuollaiset jostain syystä noukkinut. Onko itsetunnon kanssa kenties jotain häikkää?
 
Eikös Minecraft ollu julkastu jo pleikalle silloin kun MS sen kehittäjän osti?

Edit: Jos oli julkastu, niin eiköhän siinä ole syy miksi sitä tuetaan pleikalla edelleen. Koska se vasta olisi ollut dick-move vetää töpseli irti jo julkastulta peliltä.
 
Viimeksi muokattu:
Sinulla se maine täällä on jos jollain, eikä ole mikään hyvä maine, vaikka niin tunnut kovasti luulevan.
Mitä veikkaat kumpi on aiheuttanut enemmän haittaa ihmisille, minun viestini täällä vai esimerkiksi sinun tarinaspoilerisi yhdestä ihmisten odotetuimmasta pelistä (TLOU2)? Ja teit tämän vielä kahteen kertaan. Mielestäni tuo on juuri sitä alhaisinta toimintaa mitä keskustelupalstalla voi harrastaa yrittämällä pilata toisten pelinautintoa pelistä johonka sinulla ei itselläsi ole mitään mielenkiintoa.

Kuten sanoin, siihen on varmasti syy miksi olet useasti kirjoituskiellossa keskustelufoorumeilla.

Ja ei tosiaan yllätä yhtään, että sinulta ei mitään vastausta saatu esittämiini kohtiin. Tuttua puuhaa sinulta ylireagoida asioihin ja huudella ääneen sitten mitä sylki suuhun tuo. Sitten jos joku kyseenalaistaa näitä ja pyytää selventämään niin vetäydytään puolustuskannalle ja aletaan selittelemään miksi ei voida antaa selitystä omille alkuperäisille lausunnoille.

Eikös Minecraft ollu julkastu jo pleikalle silloin kun MS sen kehittäjän osti?

Edit: Jos oli julkastu, niin eiköhän siinä ole syy miksi sitä tuetaan pleikalla edelleen. Koska se vasta olisi ollut dick-move vetää töpseli irti jo julkastulta peliltä.
Oli, mutta minä puhuinkin pelin jälkeisistä päivityksistä joita on tullut lukuisia tuon jälkeen. Siihen malliin viestinikin muotolin. Myös spin-off peli Minecraft Dungeons julkaistiin kumminkin pleikalle joka kuuluu samaan universumiin.
 
Oli, mutta minä puhuinkin pelin jälkeisistä päivityksistä joita on tullut lukuisia tuon jälkeen. Siihen malliin viestinikin muotolin. Myös spin-off peli Minecraft Dungeons julkaistiin kumminkin pleikalle joka kuuluu samaan universumiin.
Olisiko sielä sitten ollut jotain soppareita Sonyn ja kehittäjän välillä, mitä MS joutui kunnioittamaan kun puljun osti. Niin siinä voi olla syy miksi Dungeons tuli myös pleikalle. Mitään tietoahan mulla ei ole, kuhan arvailen mikä voisi olla looginen syy.
Sama juttu tuon normi minen tukemisen kanssa, koska siitä olisi varmaan tullut rapea paskamyrsky, jos olisivat lopettaneet pleikka version päivittämisen.

Mutta erohan tossa nyt on että mine oli jo julkastu pleikalle ja Bethesdan pelit ovat vasta tulossa sitten joskus.
 
Kaikki on paskaa!!

Nyt olen suorittanut tämän vuoden avautumiset, niin nähdään täällä taas ensi vuonna.. Menen hakkaamaan päätä seinään.
 
Laitetaanpa omakin persrei... eikun mielipide tänne muiden haisteltavaksi.

Game Pass on minulle paljon pelaavana sellainen mukava ja mielenkiintoinen sekatavaralaatikko, josta löytyy toki turhaakin romua, mutta myös paljon hyvää ja käyttökelpoista tavaraa. Välillä sitä tökkää kärsänsä helmeenkin, kun tulee kokeiltua pelejä oman suosikkigenrekuplan ulkopuolelta. Muutenkin sellaiset tutkan alta lentäneet ei-arvostelumenestykset ovat minusta Game Passin kiinnostavinta antia, kun taas ne tunnetut (ja monesti jo pelatutkin) kolmannen osapuolen tripla-A-tittelit edustavat sitä tylsempää puolta.

Melko vihamielistä vänkäämistä on keskustelukulttuuri tälläkin foorumilla. Varsinkin Microsoftin palvelut/laitteet ja niistä positiiviseen sävyyn kirjoittaminen tuntuvat aiheuttavan aikamoista närästystä joillekin.
 
Laitetaanpa omakin persrei... eikun mielipide tänne muiden haisteltavaksi.

Game Pass on minulle paljon pelaavana sellainen mukava ja mielenkiintoinen sekatavaralaatikko, josta löytyy toki turhaakin romua, mutta myös paljon hyvää ja käyttökelpoista tavaraa. Välillä sitä tökkää kärsänsä helmeenkin, kun tulee kokeiltua pelejä oman suosikkigenrekuplan ulkopuolelta. Muutenkin sellaiset tutkan alta lentäneet ei-arvostelumenestykset ovat minusta Game Passin kiinnostavinta antia, kun taas ne tunnetut (ja monesti jo pelatutkin) kolmannen osapuolen tripla-A-tittelit edustavat sitä tylsempää puolta.

Melko vihamielistä vänkäämistä on keskustelukulttuuri tälläkin foorumilla. Varsinkin Microsoftin palvelut/laitteet ja niistä positiiviseen sävyyn kirjoittaminen tuntuvat aiheuttavan aikamoista närästystä joillekin.
Ehkä osaa kirjoittajia ärsyttää pienen suurlähettiläs ryhmän jatkuva gloory, gloory julistus ilman pienintäkään negatiivista kritiikkiä mihinkään asiaan kunhan Xbox...
 
Laitetaanpa omakin persrei... eikun mielipide tänne muiden haisteltavaksi.

Game Pass on minulle paljon pelaavana sellainen mukava ja mielenkiintoinen sekatavaralaatikko, josta löytyy toki turhaakin romua, mutta myös paljon hyvää ja käyttökelpoista tavaraa. Välillä sitä tökkää kärsänsä helmeenkin, kun tulee kokeiltua pelejä oman suosikkigenrekuplan ulkopuolelta. Muutenkin sellaiset tutkan alta lentäneet ei-arvostelumenestykset ovat minusta Game Passin kiinnostavinta antia, kun taas ne tunnetut (ja monesti jo pelatutkin) kolmannen osapuolen tripla-A-tittelit edustavat sitä tylsempää puolta.

Melko vihamielistä vänkäämistä on keskustelukulttuuri tälläkin foorumilla. Varsinkin Microsoftin palvelut/laitteet ja niistä positiiviseen sävyyn kirjoittaminen tuntuvat aiheuttavan aikamoista närästystä joillekin.
Tämä sivusto/foorumi on enemmistöltään playstation pelaajien temmellyskenttä. Tämän huomaa ihan uutisoinnista ja muusta. Livegamers joskus muinoin oli sit taas boxi painoitteinen ja eikä siellä taas oikein hyväksytty playstatioinia. Konsolifin on oikeestaan enää ainut varteenotteva konsoleihin keskittyvä sivusto.
 
Ylös Bottom