Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

mitä ihmeen peleillyä tämä on nyt on mennyt jo liian pitkälle olisi pitännyt alusta alkaen olla että 1 per ihminen ja viellä pitäisi olla kokonimi siinä
 
mitä ihmeen peleillyä tämä on nyt on mennyt jo liian pitkälle olisi pitännyt alusta alkaen olla että 1 per ihminen ja viellä pitäisi olla kokonimi siinä
Niin miksi? Ja kyllä noihin pitää kokonimi laittaa, mutta aina voi käyttää eri sähköpostia, koska niiden mukaan se menee yleensä. Itse olen saanut 2, toinen minulle ja toinen meni veljelle
 
se olisi tasapuolista hommaa kaikille niikuin euroopassa on erilaisilla festareille henkilö kohtaiset liput omalla nimella
 
Gigantti. Ei voittoa osto-oikeus arvonnassa.
Ei tullut voittoa ei. Nyt kun olis vielä tarve ollu iso, kun turnaus pahasti kesken ja alkaa vanha ps4 kyykkäämään.
Pitää esim. Täällä vahtaa silmä kovana, jos johonkin tulee eriä myyntiin. Eli ennakkoon kiitokset valppaista ilmotuksista, kun konsolia tyrkyllä.
 
Tällä kertaa onnisti Gigantin arvonnassa. Tuli sähköpostia että voitin osto-oikeuden PS5 konsoliin. Kiitokset vinkistä
 
Ei täälläkään onnistanut Gigantin arvonnassa. Positiivista tässä on se, että se päivä kun pääsee avaamaan ps5:n laatikostaan on vielä edessä! Siinä vaiheessa muut pelaavat varmaan ps6:lla...
 
Sama täällä. Vihdoin osui arpa kohdalleen gigantin arvonnassa ja ma saa tilattua. Jääköön trokkarit nuolemaan näppejään ja toiv eivät koskaan saa myytyä konsoleitaan. Oli näppärästi mennyt spammi postiin niin lähellä oli etten deletoinut viestiä. ;)
Sama täällä. Vihdoin osui arpa kohdalleen gigantin arvonnassa ja ma saa tilattua. Jääköön trokkarit nuolemaan näppejään ja toiv eivät koskaan saa myytyä konsoleitaan. Oli näppärästi mennyt spammi postiin niin lähellä oli etten deletoinut viestiä. ;)
Mulla on tiketti cittarin pleikkari arvonnassa kans vetämässä. Jos käy niin kova tuuri, että salama iskee kahdesti samaan paikkaan voin diilata konsolin halukkaalle foorumilaiselle 20e vaivan palkkaa vasten kun pitää voittaessa hakea paikanpäältä ja lähettää edelleen.
 
Itsellä ei ole tärpännyt vielä, mutta täältä paljon apua saanut yrittämiseen. Kiitos jo kaikille jotka ajattelevat muitakin ja ilmoittelevat täällä myös uusista eristä! Itse kuulin, että cittari ei osittain ole estänyt botteja arvonnassa, mutta osittain on estäneet. Eli muutamat botit järjestelmä tunnistaa, mutta osaa ei. Näin sanottiin kun kyselin vähän cittarissa tänään.
Sama täällä. Vihdoin osui arpa kohdalleen gigantin arvonnassa ja ma saa tilattua. Jääköön trokkarit nuolemaan näppejään ja toiv eivät koskaan saa myytyä konsoleitaan. Oli näppärästi mennyt spammi postiin niin lähellä oli etten deletoinut viestiä. ;)

Mulla on tiketti cittarin pleikkari arvonnassa kans vetämässä. Jos käy niin kova tuuri, että salama iskee kahdesti samaan paikkaan voin diilata konsolin halukkaalle foorumilaiselle 20e vaivan palkkaa vasten kun pitää voittaessa hakea paikanpäältä ja lähettää edelleen.
Jos itsellä ei tärppää ja herralla tärppää niin pystyykö alustavasti jo vähän varailemaan?
 
Ai että! Puolen vuoden odotus on nyt palkittu, Ps5 levyllinen konsoli on tänään lähetetty vpd:ltä ja toimitusarvio postin mukaan 21.6 On tätä prkl odotettukin!


Sama täällä mutta lähettäjänä verkkokauppa. Tilaus 18.11 ja vihdoin tulossa. Aika nopeasti Verkkokauppa niitä lähettää kun kävin tuossa toukokuun lopulla Helsingissä ja Verkkokaupassa käydessäni kysyin konsolista ja sanoivat, että seuraavana toimituksessa syyskuussa tilatut konsolit.
 
Sama täällä mutta lähettäjänä verkkokauppa. Tilaus 18.11 ja vihdoin tulossa. Aika nopeasti Verkkokauppa niitä lähettää kun kävin tuossa toukokuun lopulla Helsingissä ja Verkkokaupassa käydessäni kysyin konsolista ja sanoivat, että seuraavana toimituksessa syyskuussa tilatut konsolit.
Kumpaa mallia? Itsellä tilaus verkkikseen tehtynä 25.11. levyasemallisesta ja mietin, että joko tässä kohta sais veljelle koneen... Oman onnistuin saamaan gigantilta maaliskuussa.
 
Powerissa olisi levyasemallista hintaan 593. Mukana ruman punainen lisäohjain ja toimituksena vain 7 euron kotiinkuljetus.

EDIT: Tunnin tässä pähkäillyt, että tilaisiko vai ei. 70 euroa on paljon lisäohjaimesta jolle ei ole tarvetta ja palvelusta jota ei halua. Kiitos ps5suomessa.comille ilmoituksesta, mutta jään odottamaan citymarketin arvontaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom