Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

Onko missään kerrottu että sisältääkö PS4 fyysinen versio tuon PS5 version myös? VPD sivuilla näkyy että olisi molemmat versiot, mutta en tiedä pitääkö paikkansa.
 
Nintendo Switch versiosta on saatu jotain kuvakaappauksia. Näyttää aika vanhan sukupolvien grafiikoilta, kun katsoo Gta 3 kuvaa niin mennään tuossa PS2 version puolelle :D.
 
Vähän poikkeuksellinen julkaisuajankohta, jos oikein ymmärsin. Diginä peli taitaa aueta vasta torstai iltapäivänä eikä jo keskiyön aikaan?

Taidan itse katsoa rauhassa, että onko kokoelmassa mitään pahoja vikoja. Vähän huonoa, että ei pahemmin tiedetä mitään etukäteen sen tarkemmin kokoelman laadusta. Ne aikasemmat mobiiliporttaukset olivat kuitenkin ihan luokattomia alkuperäisiin verrattuna.

Menee kyllä heti ostoon, jos ei mitään hälyyttävää ole. Harmi, että GTA San Andreas ei tullut PC:n Game Passiin.
 
SPOILERIVAROITUS! (Lisätään tämä nyt tähän kaiken varalta)

Siitä PS4 GTA III pelivideo.

Eipä korjannut perkeleen Rockstar tuota uimattomuutta peliin. Harmittaa suuresti.
Muuten kyllä en tiedä mitä ajatella, ei ainakaan PS4-konsolilla kovinkaan suurta muutosta näytä olevan, mutta huomenna näkee sitten paremmin kun itse saa testailla Xbox Series X-konsolilla San Andreasta. Sateella erottuu selkeästi grafiikoissa uuden version eduksi.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tästä tulossa fyysinen ps5 versio vai onko fyysinen saatavilla ainoastaan PS4 kotelolla?
 
Vähän poikkeuksellinen julkaisuajankohta, jos oikein ymmärsin. Diginä peli taitaa aueta vasta torstai iltapäivänä eikä jo keskiyön aikaan?
Kyllä minun konsolilleni (PS5) ennakkoladatun version laskurin perusteella tulisi jo keskiyöllä palattavaksi. Eilen illalla olin katsovinani. Pitää tarkistaa vielä kun iltapäivällä kotiin pääsen.
 
Kyllä minun konsolilleni (PS5) ennakkoladatun version laskurin perusteella tulisi jo keskiyöllä palattavaksi. Eilen illalla olin katsovinani. Pitää tarkistaa vielä kun iltapäivällä kotiin pääsen.
Kyllä se keskiyöllä kaikille aukeaa paikallista aikaa. Uusi-Seelanti aloittaa pelaamisen ekana, tuossa 1.5h tästä. Joten meikä ainakin hunttaa striimejä välittömästi.

Edit: Ai eikö aukea? Perkele jos näin.
 
Viimeksi muokattu:
Katselin tuota 3 pätkää sieltä täältä ja näyttää aivan täydelliseltä, sopivasti tuotu nykypäivään mutta ei menetä alkuperäisen tunnelmaa. Ostoon! Pitäisi vaan alusta päättää, PS5 vai PC...
 
Kyllä minun konsolilleni (PS5) ennakkoladatun version laskurin perusteella tulisi jo keskiyöllä palattavaksi. Eilen illalla olin katsovinani. Pitää tarkistaa vielä kun iltapäivällä kotiin pääsen.
Rockstarin sivuilla vaan lukee 10 am EST, mikä olisi täällä vasta iltapäivällä.


Tässä vielä virallinen Rockstarin sivuilta:
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition will release across all available platforms at 10 a.m. ET on November 11
 
Mihin sitä uimista olisi tarvinnut kolmosessa ja Vice Cityssä, kun tehtävissä niitä ei tarvi ja muutenkaan siellä ei ole edes mitään tikapuita, joista voisi kiivetä takaisin kuivalle maalle?

Joko soundtrackista ollaan saatu selvyyksiä? Jos Billy Jean tai Killing in the name of on jollain videolla soinnut niin se varmistanee original soundtrackin.
 
Visuaallisesti näyttää todella hyvältä! mitä ennakkoon on kuvia vertialtu ja nyt sitten ihan pelikuva videoita.

Autojen ja ihmisten ilmestymiset eteen kenties olisi voinut viilata vähän kauemmaksi, mutta äkkiäkös tuohon tottuu. Toki ei se mukavaa ollut silloin 2000-luvun alussakaan...

GTA 3 ja San Andreaksessa hahmojen uudet ulkoasut toimii, Vice Cityssä ei. Sääli, omasta mielestäni pelisarjan parhaat hahmot on hieman pilattu. Kaikki cutsecenet näyttävät vähän väärällä tavalla hölmöiltä, joltain Vice City SNL-läpältä. No senkin asian varmaan kestää kaikkien muiden parannusten keskellä.

Musiikit ja mahdolliset bugit tosiaan vielä mysteeri, eiköhän niistäkin ala tietoja jossain vaiheessa ilmestyä.
 
Digitaaliset kopiot nyt, fyysiset 7.12. Kaikki konsolit ymmärtääkseni.

VC:


Missään virallisissa lähteissä ei ole mainittu PS5-version julkaisua fyysisenä, ainoastaan PS4 PlayStationille. Ei myöskään ole ollut mainintaa päivityksestä PS5-versioon.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition will be available digitally on November 11 through the PlayStation Store with a physical release for PlayStation 4 on December 7.
https://blog.playstation.com/2021/1...gy-the-definitive-edition-coming-november-11/

with a physical release for Xbox Series X|S and Xbox One, Nintendo Switch, and PlayStation 4 on December 7.
https://www.rockstargames.com/newsw...ogy-the-definitive-edition-coming-november-11
 
Musiikit tosiaan kiinnostaisi. Pelailin tossa vähän aikaa sitten GTA IV:sta Xbox Onella, kun peli taaksepäin yhteensopiva on, ja harmikseni huomasin, että suurin osa lempibiiseistäni ei kuulunutkaan radiosta. Musiikkien lisenssit mennyt umpeen aikoja sitten.
 
Ylös Bottom