P
Poistettu jäsen 37750
Guest
Onko missään kerrottu että sisältääkö PS4 fyysinen versio tuon PS5 version myös? VPD sivuilla näkyy että olisi molemmat versiot, mutta en tiedä pitääkö paikkansa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ensimmäistä gameplaytä, peli näyttää San Andreakselta mutta parempana. Huomenna olisi odotettu päivä. Pelattu PS4.
Autiolta näyttää liikenteen suhteen. Toivottavasti vain sellainen hetki klipissä
Digitaaliset kopiot nyt, fyysiset 7.12. Kaikki konsolit ymmärtääkseni.Onko tästä tulossa fyysinen ps5 versio vai onko fyysinen saatavilla ainoastaan PS4 kotelolla?
Kyllä minun konsolilleni (PS5) ennakkoladatun version laskurin perusteella tulisi jo keskiyöllä palattavaksi. Eilen illalla olin katsovinani. Pitää tarkistaa vielä kun iltapäivällä kotiin pääsen.Vähän poikkeuksellinen julkaisuajankohta, jos oikein ymmärsin. Diginä peli taitaa aueta vasta torstai iltapäivänä eikä jo keskiyön aikaan?
Kyllä se keskiyöllä kaikille aukeaa paikallista aikaa. Uusi-Seelanti aloittaa pelaamisen ekana, tuossa 1.5h tästä. Joten meikä ainakin hunttaa striimejä välittömästi.Kyllä minun konsolilleni (PS5) ennakkoladatun version laskurin perusteella tulisi jo keskiyöllä palattavaksi. Eilen illalla olin katsovinani. Pitää tarkistaa vielä kun iltapäivällä kotiin pääsen.
Rockstarin sivuilla vaan lukee 10 am EST, mikä olisi täällä vasta iltapäivällä.Kyllä minun konsolilleni (PS5) ennakkoladatun version laskurin perusteella tulisi jo keskiyöllä palattavaksi. Eilen illalla olin katsovinani. Pitää tarkistaa vielä kun iltapäivällä kotiin pääsen.
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition will release across all available platforms at 10 a.m. ET on November 11
Digitaaliset kopiot nyt, fyysiset 7.12. Kaikki konsolit ymmärtääkseni.
VC:
https://blog.playstation.com/2021/1...gy-the-definitive-edition-coming-november-11/Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition will be available digitally on November 11 through the PlayStation Store with a physical release for PlayStation 4 on December 7.
https://www.rockstargames.com/newsw...ogy-the-definitive-edition-coming-november-11with a physical release for Xbox Series X|S and Xbox One, Nintendo Switch, and PlayStation 4 on December 7.