Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Onko höpöhöpöä vai ei, niitä kun on ollut pitkin nettiä mut gigantti saa jonkun onnettoman 500kpl erän ja myynti alkaa 2.12 klo 10.00, ei ennakkovarauksia. Kuulemma vain clubin jäsenille tai jotain, uskon et nämä menee äkkiä jos on totta nii ehtis vielä pukinkonttiin.

 
Joo samasta laivasta tulevat.

Tammiston Gigantin kivijalkamyynti, 500 kpl, 2.12 klo 10 on ihan validia tietoa, ei siinä mitään. Siihen klubiin kun liittyy etukäteen siellä Gigantin sivuilla, niin ei jää ainakaan siitä kiinni.

Kyllä mä jotenkin uskoisin, että sinne ei 500 ihmistä pamahda heti aamulla jonoon... ei kai sentään?
 
Joo samasta laivasta tulevat.

Tammiston Gigantin kivijalkamyynti, 500 kpl, 2.12 klo 10 on ihan validia tietoa, ei siinä mitään. Siihen klubiin kun liittyy etukäteen siellä Gigantin sivuilla, niin ei jää ainakaan siitä kiinni.

Kyllä mä jotenkin uskoisin, että sinne ei 500 ihmistä pamahda heti aamulla jonoon... ei kai sentään?
Kyllä tuonne pääkaupunkiseudulle hyvinkin se 500 ihmistä saattaa saapua jonoon näin joulun ja PS5 pulan alla.
 
Prisman verkkokaupasta sai äsken tilattua ps5:sia. Sain oman ostettua jo vuosi takaperin, mutta ostin nyt huvikseni toisenkin, kun mahdollisuus tuli. Kai tuon joku kaveri multa ostaa...:)
 
Tee sitten reilusti ja myy normihinnalla. Silloin kyllä kannattaa myydä jollekin tutulle. Trokarit kyttää noita kiltisti ovh:lla tai muuten vaan halvalla myytyjä ja pistää itse kalliimmalla myyntiin saman tien. Huuto.netistä näitä löytyy helposti.
 
Itellä tarkotus joskus hommata toinen ps5 keräilyyn ja jättää avaamattomaan pakettiin. Yks suurin tavoite olis joskus saada hommattua ps4 500 million limited edition avaamattomana kokoelmaan. Se olis hienoa. Niiden arvo ihan kiva nykyään jo. Kännykässä ärsyttävä ominaisuus kun synkronoi s-postit vaan 15min välein niin aina kun viesti tulee niin kaikki jo ehtinyt mennä.
 
Prismassa on tarjolla nyt. No kauanpa niitä sitten olikin :p

Lisäys: Olin kirjoittamassa sähköpostia kun napsahti viesti että tarjolla on. Kiitoksia vain ps5suomessa.comille tuosta palvelusta. Täytyykin poistaa itseni listoilta sillä kahta enempää en näitä konsoleita tarvitse.

Tuurilla näitä näköjään saa, sillä ensimmäisen konsolin jälkeen joutui selvästi kauemmin odottelemaan että napsahti. Tosin oli kyllä yksi hetki kun olisin saanut mutta silloin vielä ajattelin että pärjään yhdelläkin.
 
Onko Prismakin nostanut hintoja kun näyttää siellä maksavan 569€? Näyttäisi vielä saavan ostoskoriin, mutta ei ole toiselle tarvetta..
 
Ylös Bottom