Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Nyt onnistui. Ohjasin tatilla alaspäin samalla. Hankalaksi on tehty. Mutta kiitoksia. Peli jatkuu.
Hyvä. Ite en koskenut tuossa kohtaa tattiin lainkaan, ja silti se onnistui joka kerta (kunhan tuplanäpäytyksen tahti oli tarpeeksi nopea).

PS. Siirrän nämä viestit jonnekin parempaan paikkaan, koska PS5-ketjuun nämä eivät kuulu.
 
Hello! Auttakaa onnetonta ;;___;;
Unohdin ps4-konsolille luomani käyttäjänimeni sähköpostin ja koska sain ps5 joululahjaksi, niin ajattelin että luon "hetkellisen käyttäjän" jonka lisään alkuperäiseen kun muistan sähköpostiosoitteen.
No....... nyt tilanne on se etten saa yhdistettyä noita kahta eri ps5 tiliä keskenään ja olen n. kuukauden hakannut yhtä peliä ja en halua aloittaa sitä alusta alkuperäisellä käyttäjälläni.

Onko mitään tehtävissä vai pitääkö mun aloittaa koko peli alusta?;;_____;;
 
Onko mitään tehtävissä vai pitääkö mun aloittaa koko peli alusta?;;_____;;
Valitettavasti tallennuksia ei voi siirtää toiselle tunnukselle. Joten joudut aloittamaan puhtaalta pöydältä, tai sitten vaan pelailet loppuun sillä tunnuksella, jolla tähänkin asti.
 
Mikäköhän ongelmana kun pitäisi päivittää whatsapp mutta kun yrittää play kaupasta päivittää niin se vain jumittaa "odota"... Juuri päivitin puhelimen joten ei voi siitäkään olla kiinni. Enkä mitään muutakaan ole lataamassa joten ei ole mtn jonoja.
 
Mikäköhän ongelmana kun pitäisi päivittää whatsapp mutta kun yrittää play kaupasta päivittää niin se vain jumittaa "odota"... Juuri päivitin puhelimen joten ei voi siitäkään olla kiinni. Enkä mitään muutakaan ole lataamassa joten ei ole mtn jonoja.
Joskus ne vaan jumittaa selittämättömästi. Siinä tapauksessa kannattaa keskeyttää lataus ja yrittää myöhemmin uudestaan.
 
Joskus ne vaan jumittaa selittämättömästi. Siinä tapauksessa kannattaa keskeyttää lataus ja yrittää myöhemmin uudestaan.
Olen yrittänyt kyllä ja mulla on sama ongelma muidenkin sovellusten kanssa. Jos yrittää ladata appia tai päivittää jotain niin se vain jumittaa "odottaa" ja tätä on jatkunut jo aika kauan.
 
Olen yrittänyt kyllä ja mulla on sama ongelma muidenkin sovellusten kanssa. Jos yrittää ladata appia tai päivittää jotain niin se vain jumittaa "odottaa" ja tätä on jatkunut jo aika kauan.

Mulla oli joskus samaa, ja lopulta auttoi kun otti VPN:n pois päältä. Silloin oli käytössä ExpressVPN, sittemmin Freedomen kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa. Nää on joskus mystisiä.
 
Toimiiko teillä reddit?
Mulle tulee vaan valkoinen ruutu jonka vasemmassa yläkulmassa lukee "blocked" eikä mitään muuta.

edit: chromella tuntuu toimivan, mutta ei foxilla. 10 minuuttia aiemmin toimi ihan hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt lähti toimimaan firefoxillakin. En sentään ollut ainoa sillä redditissä oli tuosta tehty aihe 21 minuuttia sitten ja kerännyt jo 202 kommenttia.
 
Onko voileipä parempi jos sen päälle laittaa ensin kinkkua ja sitten juustoa vai ensin juusto ja sitten kinkku?
 
Paremmuudesta en kyllä tiiä, mutta juusto kuuluu päälimäiseksi. Se on kirjoittamaton sääntö ja ne ketkä laittaa sen juuston alle, on hirveitä anarkisteja ja pitäisi laittaa putkaan miettimään tekosiaan. :D
Asia on juuri näin ja syy on puhtaan käytännöllinen. Sormet pysyvät puhtaampina kun ei tarvitse syödessä käsitellä kinkkua päällimmäisenä. Jos et syö voileipääsi haarukalla ja veitsellä, kuuluu juusto laittaa päällimmäiseksi.
 
Kinkku yleensä paremman makuista sekä kalliimpaa kuin juusto. Eli kinkku päälle.

Mikro tai uunileivissä sit tietysti juusto päälle.
 
Suositteluja kaivataan. Eli hakusessa hyvä ja suht edullinen headsetti tokaluokkalaiselle jotta pääsee mölyämään kavereittensa kanssa PS4:lla. Helppokäyttöisyys olisi myös iso plussa.
 
Suositteluja kaivataan. Eli hakusessa hyvä ja suht edullinen headsetti tokaluokkalaiselle jotta pääsee mölyämään kavereittensa kanssa PS4:lla. Helppokäyttöisyys olisi myös iso plussa.
Sonyn omaa Pulse 3D -headsetiä saa nyt alle 70 eurolla DNA:lta. Sanoisin, että se on varsin varma valinta Pleikkarille, ja jos aikanaan konsoli vaihtuu PS5:een, on yhteensopivuus taattu senkin kanssa.

 
Sonyn omaa Pulse 3D -headsetiä saa nyt alle 70 eurolla DNA:lta. Sanoisin, että se on varsin varma valinta Pleikkarille, ja jos aikanaan konsoli vaihtuu PS5:een, on yhteensopivuus taattu senkin kanssa.

Meiltä itsesiassa löytyy kyseiset luurit, mutta sovittaessa pojan päähän niitä tuli välittömästi tyly tuomio, että liian isot ja tuntuu epämukavalta.
 
Ylös Bottom