Ja miten saan ohjaamossa sen hudin pois siten, että jää ne sääkartat, balanssin säädöt jne silti?
Et mitenkään. Samaa paskaa mitä sportissa eli joko sulla on ruutu täynnä tavaraa, pelkkä kisaajalista ja kartta sekä kierrosaika tai sitten ei mitään.
Itsekin aloin tätä kunnolla tänään pelaamaan ja nyt on 18 menu bookkia tehty.
Pakko sanoa, että mitä enemmän tätä pelaa niin sitä vähemmän tästä tykkään.
Olin varma, että tykkään tuosta cafe moodista, mutta se aiheuttaa vaan jatkuvaa taukoa ajamiseen ja lisäksi ne infot eri autoista/valmistajista on tyyliin kolme lausetta ja olen tiennyt kaiken jo valmiiksi enkä mä edes seuraa mitään auto juttuja.
Vaikka videoista on selvästi nähnyt ettei valikkoja ole pahemmin mietitty niin vasta pelatessa huomaa kuinka perseellään ne on.
Miksei esim sunday cupilla ole omaa ikonia ja siihen liittyvät kisat sen alla kuten aina.
Miks helvetissä pitää ensin valita missä päin maailmaa haluaa ajaa, sitten valita rata ja vasta sitten valitaan se kisa.
Mä olin myös jo unohtanut kuinka typeriä nuo jäniksen jahtaamis kisat on. Esim super gt sanoi kuinka tekoäly kyllä osaa laittaa hanttiin jopa silloin kun on ihan perus ruudukko startti joten minkä ihmeen takia polyphony on ihan tarkoituksella käyttänyt taas tuota samaa paskaa.
Tuollainen kuuluu johonkin haastemoodiin sillä mitään kilpa-ajoa se ei ole.
Jo sportin kohdalla totesin kuinka se on varsin mainio ajopeli, mutta aika paska kilpa-ajopeli ja tämä jatkaa ihan samalla linjalla, mutta nyt ei ole vr moodia peliä pelastamassa ja lisäksi meillä on umpipaskat valikot joiden takia en varmaan jaksaisi vr moodissakaan pahemmin ajella vaikka sellainen tulis heti huomenna.
Sportissa valitaan vr moodi ja sieltä haluttu rata ja sen jälkeen auto.
Jos tässä haluaisin ajaa vaikka arcade kisan laguna secassa niin ensin valitaan auto tallista, sitten mennään world circuits valikkoon, siellä jenkkien puolelle ja vasta sitten valitaan rata.
Sitten kun kisa olisi ohi niin täytyy palata takaisin kartta ruutuun asti ja ottaa tallista uusi auto ja toistaa sama prosessi joka kisan jälkeen. Vai missasinko jotain?
Sport heittää aina ajamisen jälkeen takaisin ratalistaan ja siitä sitten vaan uus rata sekä auto ja mä vaihdan aina autoa joka radan jälkeen.
Tässä on ihan uskomattoman paljon täysin perustason juttuja perseellään, mutta hei onneksi meillä on nasan datan avulla tarkasti mallinnettu tähtitaivas.