Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Tuo bossi oli kyllä rasittava. Juustoinen, pitkäveteinen mutta suhteellisen varma tapa hoitaa kyseinen tyyppi:

Lukitse kamera pomoon ja juokse koko ajan karkuun. Jossain vaiheessa pomo tekee isomman hyökkäyksen, joita on pari erilaista. Käy kyseisen hyökkäyksen jälkeen lyömässä kerran ja jatka karkumatkaa. Rinse & repeat kunnes pomo kaatuu.

Itte tein just niin ja videollakin se näkyy, niin sanotusti "pussy" strategy.

:p
 
Ite kun en kilpeä käytä nii vähä huonompi homma =) Ja väistelyt menee sitten siihen paniikkirollaamiseen kun nuo iskut on niin hektisiä, että ei tiedä miten ne tulee.

Pitääpä kokeilla tuota juoksentelu tyyliä.
 
Ite kun en kilpeä käytä nii vähä huonompi homma =) Ja väistelyt menee sitten siihen paniikkirollaamiseen kun nuo iskut on niin hektisiä, että ei tiedä miten ne tulee.

Pitääpä kokeilla tuota juoksentelu tyyliä.

Ite luovuin siitä kilpistategiasta sen takia et tuntuu et se hakkas sen samantien paskaks, sit yritin uudestaan ja kaikkia paniikkirollauksia ja lyöntejä, kunnes sit luovuin kilvestä kokonaan ja tein juoksutyylillä, joten ei kilpi ainakaan mua auttanut tossa taistelussa.
 
Juoksutaktiikalla vedin itsekin alunperin. Onkohan se tarkoitettukin niin vedettäväksi, jaa-a. Nyt uudessa RL1 runissa käytin juustoa eli sieltä löytyy yksi kivenkolo, jossa sen pystyy pitämään aisoissa.
 
Juoksutaktiikalla vedin itsekin alunperin. Onkohan se tarkoitettukin niin vedettäväksi, jaa-a. Nyt uudessa RL1 runissa käytin juustoa eli sieltä löytyy yksi kivenkolo, jossa sen pystyy pitämään aisoissa.

Tuskin on tarkoitettu noin vedettäväks, mut se oli ainakin mulle ns. varma tapa.

Nyt meitsiki pääsi isojen poikien grindauspaikkaan, lupasin itselleni että en grindaa enää ellei löydy jackpot mestaa. 17+k runee kilkuttimen ja kanakoiven kanssa kirjaimmellisesti sekunneissa, rince and repeat. Milli heilahti runei niin ettei ees tajunnut, taidan nyt jäädä hetkeks asumaan tänne.
 
Tuskin on tarkoitettu noin vedettäväks, mut se oli ainakin mulle ns. varma tapa.

Nyt meitsiki pääsi isojen poikien grindauspaikkaan, lupasin itselleni että en grindaa enää ellei löydy jackpot mestaa. 17+k runee kilkuttimen ja kanakoiven kanssa kirjaimmellisesti sekunneissa, rince and repeat. Milli heilahti runei niin ettei ees tajunnut, taidan nyt jäädä hetkeks asumaan tänne.
Linnustamassa, oletan. Se on kyllä tehokasta ja nopsaa.
 
Tuskin on tarkoitettu noin vedettäväks, mut se oli ainakin mulle ns. varma tapa.

Nyt meitsiki pääsi isojen poikien grindauspaikkaan, lupasin itselleni että en grindaa enää ellei löydy jackpot mestaa. 17+k runee kilkuttimen ja kanakoiven kanssa kirjaimmellisesti sekunneissa, rince and repeat. Milli heilahti runei niin ettei ees tajunnut, taidan nyt jäädä hetkeks asumaan tänne.
Mikäs tämä tämmöinen paikka on?

Itekkin haluisin löytää hyvän farmaus paikan, että saisin intelligencen 62->68 niin saisin käyttöön tuon Rannin Dark Moonin. Mutta ei ole itelle tullu vastaan mitää järkevää paikkaa.
 
Menihän tämä läpi. Viimeinen bossi oli kyllä hanurista, mutta kaatui lopulta yllättäen soolona ilman mimic tearia.

Platinaa sitten seuraavaksi. Pari endingiä pitää kiskasta vielä ja yks legendaarinen ase jäi hakematta kun ei enää ollut saatavilla pelin lopussa.
 
Tuskin on tarkoitettu noin vedettäväks, mut se oli ainakin mulle ns. varma tapa.

Nyt meitsiki pääsi isojen poikien grindauspaikkaan, lupasin itselleni että en grindaa enää ellei löydy jackpot mestaa. 17+k runee kilkuttimen ja kanakoiven kanssa kirjaimmellisesti sekunneissa, rince and repeat. Milli heilahti runei niin ettei ees tajunnut, taidan nyt jäädä hetkeks asumaan tänne.
Mikä tuo mainitsemasi kilkutin on?
 
Mikä tuo mainitsemasi kilkutin on?
Golden Scarab.

Mikäs tämä tämmöinen paikka on?

Itekkin haluisin löytää hyvän farmaus paikan, että saisin intelligencen 62->68 niin saisin käyttöön tuon Rannin Dark Moonin. Mutta ei ole itelle tullu vastaan mitää järkevää paikkaa.
Palace Approach Ledge-Road grace pointilla. Yksi maanalaisista isommista paikoista.
 
Golden Scarab.


Palace Approach Ledge-Road grace pointilla. Yksi maanalaisista isommista paikoista.
Jaa, en kyllä ymmärrä mikä siitä tekee kilkuttimen? Onhan tuo toki ollut käytössä farmaamisessa itsellänikin jo iät ja ajat. Ajattelin, että on joku muukin farmausta auttava juttu kuin tuo ja ne kanankoivet.
 
Blasphemous blade skill oli kans mainio tuohon evergoal bossiin.

Ei mullakaan näköjään ollut sitä soihtua joka auttaisi näkymättömään. Sain kummiskin vihun tapettua näkymättömänäkin ja loput katoilla olevat oli helpompi hoitaa. Sen jälkeinen alue onkin toistaiseksi eniten kuolemia aiheuttanut.

Hieman jo huvittikin kun rivivihu tekee älyttömästi damagea ja kestää mitä vaan kun taas bossiin saan aikaiseksi enemmän vahinkoa. Hieman tuntuu huonolta sunnittelulta moinen tuolla alueella.
 
Tämä lintusatama onkin näköjään niin tehokasta farmausta että tietyn ajan jälkeen kun menee nuotiolle takas resetoimaan niin kestä iät ja ajat että se "resetoi" sit ku yrittää poistua pelistä nii junnaa siinäkin. Oppinut että pikkhiljaa se alkaa hitaammin menee siihen notskille nii ei auta ku käynnistä peli joka on onneks suht nopee nii sit taas resetointi on nopeeta, siinä tyylii eka lintu ei ehi kuolee ku alkaa jo ampuu toista. Varmaa sen takia alkaa juntturoimaan.

Rikkaiden ongelmia siis.
 
Alkaa vähän näkymään tuo oma Vigor 40 tuola pohjosen tietyissä kolkissa. En tiedä jos sitä nostaisi vähän ylemmäksi leveliä. Onko se 120 ja 150 levelit ne online puolen isoimmat jutut? Jos joku tietää,
 
Täällä nyt useampikin kirjoittaja viitannut tuohon lintupaikkaan farmaajien paratiisina, niin tein äsken ihan mittausta alueella. Olin jo aiemmin löytänyt paikan, mutten tajunnut hyödyntää myös kauempana näkyvää lintua. Kultaisen Skarabeen ja kanankoipien avulla sain kellotettua varsin keskinkertaisella suorituksella tarkalleen 54 196 runea aikaan 1min 40s. Tämä siis tuloksena, kun hoideltu lintu + mäessä majailevat tyypit. Täydellisellä suorituksella ajasta lähtee varmasti vielä ainakin 10s pois.

Tähän paikkaan on itse käyttänyt turhan paljon aikaa, kun haluaisi erilaisia loitsuja ym. käyttöön nollaamatta kykypisteitä.

EDIT: Eipä noista mäessä majailevista tyypeistä kannata näköjään välittää, pelkällä linnulla saa samat runet alle puolessa ajassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Alkaa vähän näkymään tuo oma Vigor 40 tuola pohjosen tietyissä kolkissa. En tiedä jos sitä nostaisi vähän ylemmäksi leveliä. Onko se 120 ja 150 levelit ne online puolen isoimmat jutut? Jos joku tietää,
Ainakin omien kokemusten mukaan tuo 150 toimii hyvin, loppupäässä löytyy onlineen seuraa jonoksi asti. Muutenkin oon ymmärtänyt että esim PvP:tä varten toi 150 on aivan passeli. Oma leveli oli läpäisyn hetkellä 156.

Oma Vigor oli lopussa 60 ja tuntui ihan sopivalta. Varmaan ainaki se 50 kannattaa olla loppua kohden.
 
Golden Scarab.


Palace Approach Ledge-Road grace pointilla. Yksi maanalaisista isommista paikoista.
Kokeilin eilen paljonko tuolla saa runeja kerättyä vartissa gold scarabin kanssa:

438924

Kanankoipea en käyttänyt koska niitä on minulla vain muutama enkä pysty niitä kraftaamaan. Liekö jäänyt joku cookbook löytämättä/ostamatta?
 
Kokeilin eilen paljonko tuolla saa runeja kerättyä vartissa gold scarabin kanssa:

438924

Kanankoipea en käyttänyt koska niitä on minulla vain muutama enkä pysty niitä kraftaamaan. Liekö jäänyt joku cookbook löytämättä/ostamatta?
Missionary's Cookbook 2.
 
Kokeilin eilen paljonko tuolla saa runeja kerättyä vartissa gold scarabin kanssa:

438924

Kanankoipea en käyttänyt koska niitä on minulla vain muutama enkä pysty niitä kraftaamaan. Liekö jäänyt joku cookbook löytämättä/ostamatta?

NPC,s nimeltään patches myy kanankoipi reseptiä, se on "bossi" mutta sitä ei saa tappaa jonka jälkee se myy. En tiedä saako sitä sit jostain muualta, luulis että saa ku ei kaikki nyt tajuu olla murhaamatta äijää.

Lintusatamas golden scrabin kanssa tiputtaa jotai päälle 13k runee, se+ kanankoipi 17+k runee, ero on minusta huomattava jos tekee pitkän grindin niin siitä kertyy huomattava määrä ylimäärästä. Eilen muutaman tunnin kun tein kertyi runee 14+ miljoonaa joka on älytön määrä ku ennen mun vanhas grindi paikas tein 10 millii noin kolmessa neljässä illassa.

Aattelin nyt sen verran asua täs paikas et saan tietyt spellit ja sorcsesrösshöt (en osaa lausua sitä) käyttöön.
 
Ylös Bottom