Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Yksi peli lisää varmistui tulevan Game Passiin suoraan julkaisupäiväksi. Texas Chainsaw Massacre, julkaisu 2023. Kyseessä on 1 vs 8 Friday the 13th pelintekijöiden uusin tuotos. Tällä kertaa moninpeliä pelataan 3 vs 4. Miljöö kiinnostaa, mutta en ikinä innostunut pelaamaan Perjantai kolmeatoista, joten voi olla ettei tämäkään lähde. Toki Game Passin kautta on helppo testata.
 
Minua kiinnostaa oikeastaan tuo Teksasin moottorisahamurhaaminen vain, jos saan olla Leatherface. Uhrina oleminen ei kiinnosta lähtökohtaisesti ollenkaan. Peli kyllä näytti hienolta.
 
Häh? Ei ainakaan minulle näy vielä missään. Siis XSX:llä kun katson niin tosiaankaan ei näy Game Passissa. Oliko mahdollisesti PC:llä tuo millä näkyi jo?

Minä napsautin just kännykän sovelluksella asennuksen jonoon PC:lle, näkyi konsoliversiokin siellä olevan. Ainakin sovelluksesta jäi käsitys että ihan vielä ei pelaamaan pääse.

Edit: Ohan tuossa isolla Pelaa nappula aktiivisena, eli pitäs pelaamaankin jo päästä.
 
Viimeksi muokattu:
16:00 oli julkaisu, mutta Game Passiin tulemisessa oli joku viive. Suomen storesta en SX-konsolilla löytänyt koko peliä hetkeen. Nyt peli ladattu ja peli aluillaan, kaikki konsolilta käsin suoraan. Ilmestyi joskus melkein tunti sitten itselle näkyviin hakiessa.
 
16:00 oli julkaisu, mutta Game Passiin tulemisessa oli joku viive. Suomen storesta en SX-konsolilla löytänyt koko peliä hetkeen. Nyt peli ladattu ja peli aluillaan, kaikki konsolilta käsin suoraan. Ilmestyi joskus melkein tunti sitten itselle näkyviin hakiessa.
Näköjään piti hoitaa storen päivitystiedosto pakottamalla menemään. Vasta sen jälkeen alkoi sitten heti storessa TMNT näkymään. Game Passin omassa osiossaan ei silti näy vieläkään minulla, mutta siis storessa näkyi ja sai toki ladattua sieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Tätä uutta Turtlesia tuli testailtua sekä yksin että random nettipelaajien kanssa (Xbox). Ajatuksia:

+ Pikseligrafiikka osuu hyvin maaliinsa varsinaisessa pelissä. Välinäytöksissä laatu hieman notkahtelee, mutta plussalla pysytään.
+ Tuttuja hahmoja on mukana riittävästi ja ne on toteutettu enimmäkseen 90-luvun piirrossarjan mukaan.
+ Nettikoodi tuntuisi toimivan.

+- Pelattavuus on tarpeeksi yksinkertaista, muttei liian.
+- Tätä on ihan kiva pelata, joskin lähinnä nostalgian vuoksi. Jos katsoo peliä hahmojen takana, ei houkutinta juuri ole.

- 6 pelaajan moninpeli on aivan liian sekava. Teemaan sopien olisin pitänyt enimmäismäärän neljässä, mutta kai tuota saa itse säädeltyä jos pelin tekee.
- Itselle tuli jo pientä kyllästymistä vajaan parin tunnin pelailun aikana, joten kovin pitkäikäiseksi peliä en ainakaan omalla kohdalla voi arvioida.
- Pelaajia ei ainakaan julkaisussa ollut mitenkään päätä huimaavasti, vaikka cross play-mahdollisuuskin on.

Näillä pelailuilla antaisin pelille 7 / 10.

Ja sitten jotain mikä ei liity varsinaisesti tähän peliin, mutta tuli huomattua tämän myötä: Miten umpisurkea Xboxin ristiohjain onkaan. Ei se toisaalta kyllä paljon parempi ole kilpailijallakaan.
 
Kävin nappaamassa TMNT:n lataukseen ja samalla bongasin mielenkiintoiselta vaikuttavan Omorin tulleen myös tarjolle. Hyviä arvosteluja saanut ainakin niin käyttäjiltä kuin arvostelijoiltakin, joten ilmeisesti ihan laadukasta vuoropohjaista roolipelailua on luvassa.
 
Täytyy itsekin nyt vihdoin kertoa oman mielipiteeni tästä palvelusta PC:n puolella. En ota siis kantaa boksin puoleen, kun ei ole ollut tarvetta sitä omistaa 360:n jälkeen.

Positiivista on ehdottomasti palvelun hinta. Pelejä on paljon hintaansa nähden ja uusia tulee jatkuvasti. Palvelu myös toimii tarpeeksi hyvin, vaikka PC:llä sovellus voisi olla vieläkin parempi.

Huono puoli on taas se, ettei yksinkertaisesti minulle palvelussa ole yhtään mitään. Jotkut pelit on joko pelattu ja muut pelit ei vain jaksa kiinnostaa. 360:n aikana hyviä pelejä oli todella paljon, mutta nyt tuntuu ettei Mikkiksen yksinoikeudet kiinnosta. Ja muita pelejä pelaan mielummin vanhaan tuttuun tapaan Steamista.

Ikävä kyllä kilpailijalla on itselle enemmän tarjottavaa. Tämä ei ole vain minulle. Mukavaa toki että tälläinen kuluttajalle enemmän ystävällinen palvelu on.
 
Ai jumalauta tuo Turtles on kova! Pakko ostaa toinen ohjain boksille että pääsee pojan kanssa pelaan kahdestaan ja tuli ihan kylmät väreet kun pelin intro lähti käyntiin tutulla tunnarilla! Onneksi tuli Game passiin myös Day one niin pääsi pienellä maksulla hivistelemään tätä.
 
Nykyinen tunnari on ihan hyvä yritys :), mutta sanotaan näin et jos saisin sen tunnarin tähän tyyliin :) niin olisin valmis jopa jonku 5 euroa siitä valmis maksamaan dlc muodossa :), niin kovaa tuo alkuperäinen tunnari iskee ja pyyhkii lattiaa tuolla nykyisellä coverilla, ja itselleni Introsta välittyy ihan erilainen tunnelma tuolla alkuperäisellä tunnarilla :), Itse pelihän on onneksi täyttä rautaa ja sisältää erittäin paljon Easter eggejä ja nostalgisia hetkiä meille Orkkis Turtles animated Series 1987-1990 faneille :), mutta tuo alkuperäinen tunnari tuohon introon olisi se kuuluisa kirsikka siihen kakun päälle :)

God Tier tunnari ja Shredder Revenge Intro



Tämä nykyinen tunnari ja Shredder Revenge intro

 
Viimeksi muokattu:
Ai näitä oli jo niin monta :D

Itse en näiden kohderyhmää ole, joten kuvittelin uusimmaksi. No mutta, omaan tutkaan ei ollut osunut aikaisemmin edes, että sarjan toisiksi uusin osa oli tulossa Passiin.

Vitonen kuitenkin on tainut saada S/X sarjalaisilla FPS boostin niin siinä on yksi syy testailla peliä jos ei muuta.
 
Ite juuri fps boostin takia vedin tovi sitten pienen uusintakierroksen FC5:sta kun sen miljöö osuu omiin makuhermoihin kivasti
 
Ylös Bottom