Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Ei kai nyt kukaan maksa 13e/kuukausi pelatakseen vain Power Wash Simulatoria. Se on vain yksi peli lisää sinne +500 pelin joukkoon, joita voit kaikkia pelata siihen samaan hintaan.

Tuntuu että aika usein argumentti on tämä sama. "Minä en tuosta tai tuosta pelistä maksaisi vuokrapalvelun kuukausihintaa". Joo joo, ei maksaisi moni muukaan. Siksi palvelussa onkin läjäpäin pelejä ja kokoajan tulee lisää.

Jotenkin uskon kyseisen kirjoittajan tietävän, ettei palvelussa ole pelkästään tämä yksi peli. Koko kommentin pointti taisi olla se, että muiden riemuitsema ja esiintuoma peli ei saa käännytettyä kyseistä pelaajaa tilaamaan palvelua.
 
Jotenkin uskon kyseisen kirjoittajan tietävän, ettei palvelussa ole pelkästään tämä yksi peli. Koko kommentin pointti taisi olla se, että muiden riemuitsema ja esiintuoma peli ei saa käännytettyä kyseistä pelaajaa tilaamaan palvelua.
Ei pelkoa. @Fabre#4 :a ei saa mikään käännytettyä tilaamaan Game Passia. :D

Se ei silti poista hänen kärkästä tapaa kirjoittaa tähän ketjuun jatkuvasti. Eipä se yllätä, että jengi sitten siihen vastaa. Kirjoituksen sävy on juuri sen "en maksa näistä hommista 13e/kuukausi" ja "lisää hassunhauskaa höpöhöpösisältöä" tasolla. Vaikka tässäkin tapauksessa Power Wash Simulatorilla on ylivoimaisen positiiviset arvostelut Steamissa ja esim. linkkaamani SkillUp suosittelee. Selvästi siis jotkut tykkää, eikä vain se että peli on erikoisempaa lajityyppiä ansaitse lyttäystä vain siksi. Aina voi pelata jotain muuta ja @Fabre#4 :n tapauksessa varmastikin jotain Game Passin ulkopuolelta.
 
No, toisilla on vaan tapana nakata hieman löylyä kiukaalle ja katsoa kuka luovuttaa ja kuka jää lauteille valittamaan aiheesta. Yleensä, kun näihin "tiettyihin" turhiin viesteihin ei anna vastakaikua, niin se varmasti harmittaa enemmän tuota kirjoittajaa. En nyt lähde yksilöimään näitä tiettyjä kirjoittajia, mutta jokainen varmasti tunnistaa niistä itsensä.
 
Ihan kivoja kesähommiahan nuo ovat juu. Mukavaa välillä käydä kavereita ja sukulaisia auttamassa talkoissa ja usein saa vaivanpalkaksikin jotain mukavaa, pienen rahallisen korvauksen tai vähintäänkin viimeisen päälle ruoat ja vastaavat. Ei toki tulisi mieleenikään maksaa tuollaisista hommista itse 13 euroa per kuukausi :D Kyllä se menee siihen malliin, että talkoolaiselle maksetaan tai vähintään tarjotaan viimeisen päälle ruoat ja saunat, eikä niin, että talkoolainen maksaa, että saa tulla talkoisiin.
Kerro tämä kaikille niille jotka ostavat rahalla kaiken maailman auto-, rekka-, ruohonleikkaus-, pesu-, vuohi-, lentokone- ja ties mitä simulaattoreita. Se että ei itse ymmärrä (minä en jaksa esimerkiksi ajaa rekkaa euroopassa tai muuallakaan virtuaalisesti) ei tarkoita etteikö noille olisi tilausta.

Ja toki tekstissäsi on pilke silmäkulmassa mutta putoaa sekin hauskuus kun koko homman pointti on muka näpäyttää GP:n pelitarjontaa. Samalla kun porukka todellakin ostaa ja on innoissaan noista ihan oikeasti. Eikä siihen innokkuuteen tarvita Game Passia, joten siinäpä meni se hauska näpäytys.

Long story short: Lisää 'hassunhauskaa höpöhöpö-sisältöä' vuokrapalveluun. Oma vapaa-aikani on liian kallisarvoista siihen, että suostuisin tuollaisia tuotteita pelaamaan edes ilmaiseksi. Jos maksavat minulle 20 €/tunti, niin voin pelata.
Tuo sisältö on juuri sitä mitä tuollaiselta palvelulta odottaa. Yllätyksiä, outouksia ja teoksia, joita ei muuten edes kokeilisi. Koko homman idea, ainakin minulle, on se että saan kokeiltua pelejä ja teoksia, joihin en uskaltaisi suoraan rahojani laittaa. Lisäksi oma tilanteeni ainakin on se että näiden pelivuosien jälkeen alkaa olemaan jo aika kyllästetty perusvarmoilla teoksilla joten GP:n "höpöhöpö"-sisältö on juuri sitä mitä ihminen kaipaa. Isoimmat WTF- ja muut elämykset tulee ihan muualta kuin AAA-tuotannoista ja tutuista teoksista.

Seuraavaksi varmaan otat jonkin Netflixin "tusinatuotannon" ja kerrot kuinka et tilaa kyseistä palvelua sen kyseisen sarjan tai elokuvan takia vaikka monet muut on nimenomaan siitä innostuneita ja palvelun sisältö on paljon muutakin kuin se yksi nosto sieltä.

Huoh.

Kritisoikaa edes sitä oikeaa ongelmaa eli pelien siirtymistä vuokrauspohjaisiksi tuotteiksi. Minä pidän sitä oikeasti ikävänä asiana ja uhkana siitä huolimatta että palvelua tilaan. Tosin sillä idealla että kaiken, minkä fyysisenä saa ja jonka tiedän olevan ostamisen arvoista, ostan hyllyyni. Ja useat teokset on muuten löytyneet juuri GP:n kautta ja jokunen jäänyt ostamatta koska tajunnut että ei tuota hyllyynsä tarvitse.

Kauhean väsyttävää tuollainen "argumentointi" että otetaan jotain yksittäisiä teoksia ja kerrotaan että ei oikein itselle maistu. Joo, kiva "info", mutta tuskin palvelu olisi niin suosittu jos kaikilla olisi samat fiilikset.
 
Eikä tuosta jos ei tilaa. Pointtisi oli? Koska jos ei tämän kaltaisesta sisällöstä pidä ja se olisi ainut mitä palvelu pitää sisällään, niin eikai siitä silloin kukaan mitään maksa.
Niin ja tietenkin kun tilaa Game Passin, niin silloin ei ole lupa pelata mitään muuta kuin näitä ”höpöhöpö”-pelejä. Ei ole esim. lupa pelata Haloja, Gears of Wareja, Forzia, Doomeja, Falloutteja jne. Lupaa ei vain ole, koska laki kieltää ja määrää pelaamaan vain ”höpöhöpö”-pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Olen ihan yleisesti jo pidempään miettinyt, että mikä näiden vuohisimulaattoreiden, farmisimulaattoreiden ja vastaavien oikea funktio on, joten siltä pohjalta naureskelin 'hypelle', jonka tuo pesusimulaattori nyt sitten nosti. Yritin hymiöllä myös ilmaista, että vähintään puolihumoristinen viesti olisi kyseessä. Samaten tuo huumoriosio olisi pitänyt selvitä ihan ensimmäisen kappaleen lukemalla. Voin onnekseni todeta, että ainakin osalle tämä asia on auennut ihan mukavasti!

Itselle ei ole ihan oikeasti auennut, miksi ihmiset noita 'höpöhöpö-simulaattoreita' pelaavat. Jotain yltiöyksinkertaistettua farmin ylläpitämistä tai vastaavaa. Toisaalta kyllä kai niille sitten kysyntää on, kun eri muodoissa noita pusketaan tasaiseen tahtiin ulos. Ilmeisesti tekevät positiivista tulosta sitten. Ihan osuvaa sisältöä varmasti tuollaiseen vuokrapalveluun, kun saadaan tasaiseen tahtiin mainostaa, että nyt on tämä ja tuo uutta. Sinne massan sekaanhan tuollaiset uppoavat varmasti ihan kivasti. Pelistä toiseen surffaavat tilaajat varmaan kokeilevat ihan kokeilemisen ilosta, mutta itselle ei ole kyllä tuon genren pelit koskaan auenneet.

Jottei menisi ihan yhden pelin arvosteluksi, niin otetaan esille myös tuo noin viikko sitten linkitetty 'sisältömainos' käsittelyyn. Sehän oli taas sitä wanhaa tuttua: Pari tunnetumpaa nimeä(Yakuza-pelit) ja loppu sitten sitä massan sekaan menevää sekalaista nimikettä, joista osasta tällainen kohtuullisen aktiivisesti pelialaa seurannutkaan ei ollut koskaan edes kuullut. Peruspäivitys siis, sanoisin.

Siitä onkin aikaa, kun olen edellisen kerran oikein laadukasta konsolitennistä pelannut ja Match Point näytti ihan kiinnostavalta. Katsoin pelistä pari videota ja ikäväkseni jouduin toteamaan niiden ja videoiden kommenttien perusteella, että vieläkään ei olla edes lähellä Top Spin-sarjan tasoa. Jää siis tuokin tennispeli ostamatta.
 
Itselleni simulaattorit on parasta viihdettä jonkun raskaan pelin ohella, kuten Elden Ringin kanssa. Aina, kun on väsynyt saamaan Elden Ringissä turpaan niin silloin on kiva mennä hetkeksi leikkaamaan nurmikkoa tai pesemään autoa peleissä. :D En minäkään simulaattoreita jaksa pelata tunti kaupalla, mutta muutamia kymmeniä minuutteja silloin tällöin riittää minulle oikein hyvin.
 
Itselleni simulaattorit on parasta viihdettä jonkun raskaan pelin ohella, kuten Elden Ringin kanssa. Aina, kun on väsynyt saamaan Elden Ringissä turpaan niin silloin on kiva mennä hetkeksi leikkaamaan nurmikkoa tai pesemään autoa peleissä. :D En minäkään simulaattoreita jaksa pelata tunti kaupalla, mutta muutamia kymmeniä minuutteja silloin tällöin riittää minulle oikein hyvin.
Tämä on muuten totta. Itsekin käynyt ajelemassa jonkun nurmikon lyhyeksi silloin tällöin, kun on kaivannut hetken rauhaa joltain hektisemmältä peliltä tai vaan muuten vaan. Siksi pelituntejakaan ei ole neljää enempää kertynyt. Sinällään sen peruspelimekaniikan (ajetaan päältä ajettavalla ruohonleikkurilla nurmikkoa ja trimmataan loput käsitrimmerillä) takana on vielä oman kukoistavan yrityksen perustaminen ja managerointi, joka myös vetoaa tiettyyn pelaajaporukkaan. Pitää ylläpitää ja huoltaa laitteita, hankkia uusia välineitä ja työntekijöitä ja niin edelleen.

Saman tyyppinen yrityksen pyörittäminen taitaa olla taustalla myös tässä Power Wash Simulatorissa.
 
Itse en taas jaksa mitään "työtä" peleissä. Se aiheuttaa vaan vitutusta kun oikeassa elämässä joutuu tekemään ne pakolliset asiat.

Toki onneksi Gamepassissa ei ole pelkästään näitä työsimuja. Vaikka itselle ei ole muukaan valikoima mieleen, kuten joskus tänne kommentoin.
 
Ihan samaa "työtä" se ohjaimen vemputus on, riippumatta pelistä. Joten en näe mitään syytä valittaa toisten vemputtamisesta suhteessa omaani. Jostain syystä toisilla näkyy olevan kova tarve kritisoida ja/tai ihmetellä muiden vemputuksia.

Game pass on loistava palvelu, kuten on myös ps+ extra/premium/mikälie.

Avartakaa hieman perspektiivejänne, henkilöt.
 
Ihan samaa "työtä" se ohjaimen vemputus on, riippumatta pelistä. Joten en näe mitään syytä valittaa toisten vemputtamisesta suhteessa omaani. Jostain syystä toisilla näkyy olevan kova tarve kritisoida ja/tai ihmetellä muiden vemputuksia.

Game pass on loistava palvelu, kuten on myös ps+ extra/premium/mikälie.

Avartakaa hieman perspektiivejänne, henkilöt.
En itsekkään valita, sanoin vain ettei nämä simut oikein ole minun kuppi teetä. Pidän pelaamisesta juuri siitä, että mitä oikeassa elämässä ei ole mahdollista tehdä. Ei toki jokainen voi lentää vaikka lentokoneella tai ajaa rekkaa, joten ymmärrän ne pelit.

Mitä nyt itse gamepassiin tulee, niin odotan kyllä melkeinpä Starfieldiä. Voisi ehkä silloin hankkia pariksi kuukaudeksi tilauksen ja pelata se ehkä läpi.
 
Jaa huomenna tulee se Power Wash Simu, pitänee ladata ja vähän pistää pesten. :D Ittelle ollu yllättävän hyvää hupia noi eri simut, esim nurtsileikkuu simuun on palanut peräti 43h, ETS2 on saanut upotettua 167h. Farming simut sitten taas ei oikein ittelle oo uponnu, mutta eihän sitä nyt kaikista peleistä voi pitää. Perhana, pitäis taikoa aikaa myös Hardspace: Shipbreakerin jatkamiseen.
 
Täälläkin annettujen kommenttien perusteella kokeilin myös itse tuota Lawn Mowing Simulatoria. Idealtaan kuulosti sopivan typerältä, että olisin saattanut jopa pitääkin. Mutta ei helvetti mitä tervanjuontia. Ihan tyyppiesimerkki pelistä, joka on tehty suustahengittäville tubettajille. Se olennaisin eli pelaamisen ilo on kyllä kaukana tästä. Pelkän idean perusteella olisi tosiaan voinut toimiakin ns. välipalapelinä jonkun vähän vakavamman teoksen kyljessä. Toivottavasti tuo Power Wash Simu nyt olisi jotenkin palkitsevampi.

Tympeän ruohonleikkuun jälkeen kaivoin samalle laitteelle Burnout Revengen, josta julkaistiin aikanaan hämmentävästi X360-versio. Tästä on taas täysin päinvastaiset kokemukset, pelaamisen ilo oli välittömästi läsnä! Uskomattoman hauskaa pelattavaa, ja pelillä alkaa olla kuitenkin ikää kunnioitettavat 16 vuotta.
 
Täälläkin annettujen kommenttien perusteella kokeilin myös itse tuota Lawn Mowing Simulatoria. Idealtaan kuulosti sopivan typerältä, että olisin saattanut jopa pitääkin. Mutta ei helvetti mitä tervanjuontia. Ihan tyyppiesimerkki pelistä, joka on tehty suustahengittäville tubettajille. Se olennaisin eli pelaamisen ilo on kyllä kaukana tästä. Pelkän idean perusteella olisi tosiaan voinut toimiakin ns. välipalapelinä jonkun vähän vakavamman teoksen kyljessä. Toivottavasti tuo Power Wash Simu nyt olisi jotenkin palkitsevampi.

Tympeän ruohonleikkuun jälkeen kaivoin samalle laitteelle Burnout Revengen, josta julkaistiin aikanaan hämmentävästi X360-versio. Tästä on taas täysin päinvastaiset kokemukset, pelaamisen ilo oli välittömästi läsnä! Uskomattoman hauskaa pelattavaa, ja pelillä alkaa olla kuitenkin ikää kunnioitettavat 16 vuotta.
Pitäiskö tosta alleviivatusta nyt pahottaa mielensä..? Tuohan on jo meidän pelistä pitävien mollaamista.. :D Sie et vaan ymmärrä tuon hienoutta.
Jos ette ole vielä testannu niin pistäkää myös House Flipper testiin, tuli vähänaikaa sitten GP. Sitä kun vähän upgradee moppia niin toivois et olis sellainen ihme rätti kotonakin, alkaa paska häviimään vauhdilla. :D
Menny ohitte että tuokin on sielä, lataukseeeeen :D Perhana kun pitää aamulla lähtee oikeesti leikkaamaan nurmikoita, niin ei enään tänään jouda testaamaan..
 
Ihan samaa "työtä" se ohjaimen vemputus on, riippumatta pelistä. Joten en näe mitään syytä valittaa toisten vemputtamisesta suhteessa omaani. Jostain syystä toisilla näkyy olevan kova tarve kritisoida ja/tai ihmetellä muiden vemputuksia.

Game pass on loistava palvelu, kuten on myös ps+ extra/premium/mikälie.

Avartakaa hieman perspektiivejänne, henkilöt.
Täytyy myöntää että vaikka en ole ennen ajatellut tätä tältä kantilta, niin on tässä pointti. Ehkä se vaan itseä kiinnostaa enempi seikkailla Lands betweenissä, mutta mikäpä se siinä jos jollakulla miellyttää Farming Simulator enemmän.

Itsekin toki tykkään lennellä VR:llä, simuiluahan se sekin on, olen vain aina ajatellut että se olisi mielekkäämpää sellaisella tekemisellä mitä normaalisti ei tee, kun ei satu omaamaan lentolupakirjaa. Mutta hienoahan se vaan että Power Washillakin on käyttäjäkuntansa.
 
Ihan kivoja kesähommiahan nuo ovat juu. Mukavaa välillä käydä kavereita ja sukulaisia auttamassa talkoissa ja usein saa vaivanpalkaksikin jotain mukavaa, pienen rahallisen korvauksen tai vähintäänkin viimeisen päälle ruoat ja vastaavat. Ei toki tulisi mieleenikään maksaa tuollaisista hommista itse 13 euroa per kuukausi :D Kyllä se menee siihen malliin, että talkoolaiselle maksetaan tai vähintään tarjotaan viimeisen päälle ruoat ja saunat, eikä niin, että talkoolainen maksaa, että saa tulla talkoisiin.

Long story short: Lisää 'hassunhauskaa höpöhöpö-sisältöä' vuokrapalveluun. Oma vapaa-aikani on liian kallisarvoista siihen, että suostuisin tuollaisia tuotteita pelaamaan edes ilmaiseksi. Jos maksavat minulle 20 €/tunti, niin voin pelata.
Pelaatko sinä itse ikinä mitään vai keskitytkö vain täällä morkkaamaan GamePassia ja sen tarjontaa? Ulkoisesta annistasi tulee mieleen kateellinen 10-vuotias, joka ei ole saanut sitä mitä muut ovat saaneet, joten sitten pitää kiukutella ja sanoa kuinka huonoa se nyt on päläpälä.

PS. "Oma vapaa-aikani on liian kallisarvoista siihen, että suostuisin tuollaisia tuotteita pelaamaan edes ilmaiseksi." Oikeasti? Uskotko tuohon itsekään kun katsoo kuinka paljon arvokasta vapaa-aikaasi käytät täällä aivan turhaan riidankylvämiseen.
 
Olen ihan yleisesti jo pidempään miettinyt, että mikä näiden vuohisimulaattoreiden, farmisimulaattoreiden ja vastaavien oikea funktio on, joten siltä pohjalta naureskelin 'hypelle', jonka tuo pesusimulaattori nyt sitten nosti.
Aikamoista "miettimistä" kun samalla lyttää muiden mielenkiinnon kohteita. Minäkään en jaksa realistisia simulaatioita tai urheilupelejä mutta en "ihmettele" että mikä niiden "oikea" funktio on vaan hyväksyn että niitä pelataan ja se ei ole minulta pois. Todella ylimielistä tekstiä tuollainen "oikean" funktion miettiminen. Ihan kuin siellä takana olisi jokin foliohattusalaliitto eikä vain se että kyseessä on viihde.

Yritin hymiöllä myös ilmaista, että vähintään puolihumoristinen viesti olisi kyseessä. Samaten tuo huumoriosio olisi pitänyt selvitä ihan ensimmäisen kappaleen lukemalla. Voin onnekseni todeta, että ainakin osalle tämä asia on auennut ihan mukavasti!
Viestisi oli oikeasti humoristinen mutta agenda sen takana pilasi koko huumorin. Ei kannata perustella hyvälläkään vitsillä/huumorilla jos se argumentti ei muuten ole millään lailla järkevä vaan pelkkää ylimielistä "onpa paska pelimaku muilla"-heittelyä tai palvelun dissaamista sillä että jotkut tykkää "paskoista" peleistä.

Itselle ei ole ihan oikeasti auennut, miksi ihmiset noita 'höpöhöpö-simulaattoreita' pelaavat. Jotain yltiöyksinkertaistettua farmin ylläpitämistä tai vastaavaa. Toisaalta kyllä kai niille sitten kysyntää on, kun eri muodoissa noita pusketaan tasaiseen tahtiin ulos. Ilmeisesti tekevät positiivista tulosta sitten.
Huoh. Onko niin vaikea ymmärtää että ihmiset pelaavat eri pelejä ja tykkäävät eri asioista? En minäkään tajua monia asioita mitä muut ihmiset tekevät mutta en nosta itseäni jalustalle ja ole ylimielinen mulkku (tai siihen ainakin pyrin) vaan ymmärrän että ihmiset pitää eri asioista.

Ihan osuvaa sisältöä varmasti tuollaiseen vuokrapalveluun, kun saadaan tasaiseen tahtiin mainostaa, että nyt on tämä ja tuo uutta. Sinne massan sekaanhan tuollaiset uppoavat varmasti ihan kivasti. Pelistä toiseen surffaavat tilaajat varmaan kokeilevat ihan kokeilemisen ilosta, mutta itselle ei ole kyllä tuon genren pelit koskaan auenneet.
Meinaatko nyt ihan oikeasti että kaikki "höpöhöpö"-pelit on tehty vain "tuollaiseen vuokrapalveluun"? Onhan niitä ollut iät ja ajat. Minä pelasin jotain invataksia joskus yläasteella ja sitä ennenkin on ollut vaikka ja mitä. Ainoa isompi muutos on ollut se että ennen niitä jaettiin ilmaiseksi koska ne olivat täysiä vitsejä. Nykyään niitä myös myydään. Minusta siinä ei ole mitään pahaa koska kukaan ei pakota ostamaan. Ja minä voin GP:n kautta testata ovatko niin hauskoja tai viihdyttäviä mitä voisi luulla tai on ehkä kuullut.

Lisäksi minä en ole todellakaan "pelistä toiseen surffaava" vaan jauhan kaikki saavutukset/trophyt pelistä ennen kuin siirryn seuraavaan. Silti testailen jatkuvasti GP:n teoksia. Juuri nämä höpöhöpö-pelit sopivat siihenkin, sillä jos niiden parissa viihtyy, eivät ne yleensä vie saman verran aikaa mitä nyt esimerkiksi nelisen kuukautta jauhamani Elden Ring.

Eli ylimielisen nönnöttelyn lisäksi piti vielä olkiukkoilla eikä sekään ollut kuin hakuammuntaa.

Jottei menisi ihan yhden pelin arvosteluksi, niin otetaan esille myös tuo noin viikko sitten linkitetty 'sisältömainos' käsittelyyn. Sehän oli taas sitä wanhaa tuttua: Pari tunnetumpaa nimeä(Yakuza-pelit) ja loppu sitten sitä massan sekaan menevää sekalaista nimikettä, joista osasta tällainen kohtuullisen aktiivisesti pelialaa seurannutkaan ei ollut koskaan edes kuullut. Peruspäivitys siis, sanoisin.
Oletko seurannut muiden vuokrapalveluiden lisäyksiä? Esimerkiksi Netflix jne? Ne on samanlaista olleet vuosia. Niin on ollut myös PS Plus ja Games with Gold. Välillä jotain mikä kiinnostaa mutta pääosin on sellaista mistä ei ole kuullut tai mikä ei kiinnosta.

Se ero tuossa vain on että pelien kohdalla ainakin minä olen saanut paljon enemmän vastinetta kuin vaikkapa Netflixin "neverheardistä". Tosin niille en jaksa yleensä antaa edes mahdollisuutta ellei jossain kehuta mutta jotain peliä, joka vaikuttaa genreltään, idealtaan tai miltä milloinkin kiinnostavalta, saatan laittaa testiin ja löytää jonkin helmen.

Oikeastaan minkä tahansa palvelu, jossa tarjotaan mahdollisimman paljon vaihtoehtoja, sisältää suureksi osaksi yksilölle kiinnostamatonta sisältöä koska se sisältö on mietitty niin että mahdollisimman monelle olisi tarjolla jotain. Oli kyse sitten irtokarkeista, kengistä, peleistä, leffoista, sarjoista tai mistä vain. Toki sen sivutuote on se että mennään geneeriseen tarjontaan mutta nimenomaan AAA-pelit edustavat sitä vielä enemmän koska niissä riskejä ei ole vara juuri ottaa.

Ja sitten kritisoidaan "höpöhöpö"-pelejä, jotka nimenomaan tarjovat jotain muuta kuin sitä samaa. Aika ristiriitaista tämän ajatteluketjun päätteeksi.

Siitä onkin aikaa, kun olen edellisen kerran oikein laadukasta konsolitennistä pelannut ja Match Point näytti ihan kiinnostavalta. Katsoin pelistä pari videota ja ikäväkseni jouduin toteamaan niiden ja videoiden kommenttien perusteella, että vieläkään ei olla edes lähellä Top Spin-sarjan tasoa. Jää siis tuokin tennispeli ostamatta.
Sekin oli varmaan niin paska vain siksi koska se oli Game Passiin nopeasti ja hutiloiden tehty? :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom