Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Täytyy itsekin nyt vihdoin kertoa oman mielipiteeni tästä palvelusta PC:n puolella. En ota siis kantaa boksin puoleen, kun ei ole ollut tarvetta sitä omistaa 360:n jälkeen.

Positiivista on ehdottomasti palvelun hinta. Pelejä on paljon hintaansa nähden ja uusia tulee jatkuvasti. Palvelu myös toimii tarpeeksi hyvin, vaikka PC:llä sovellus voisi olla vieläkin parempi.

Huono puoli on taas se, ettei yksinkertaisesti minulle palvelussa ole yhtään mitään. Jotkut pelit on joko pelattu ja muut pelit ei vain jaksa kiinnostaa. 360:n aikana hyviä pelejä oli todella paljon, mutta nyt tuntuu ettei Mikkiksen yksinoikeudet kiinnosta. Ja muita pelejä pelaan mielummin vanhaan tuttuun tapaan Steamista.

Ikävä kyllä kilpailijalla on itselle enemmän tarjottavaa. Tämä ei ole vain minulle. Mukavaa toki että tälläinen kuluttajalle enemmän ystävällinen palvelu on.
Allekirjoitan prikulleen. Ainoana lisämiinuksena että mulla sekoili pelien asennus PC:llä, vaati jatkuvia updateja jotka eivät kuitenkaan asentuneet. Onneksi tämä ei koskenut kaikkia pelejä.

Backlogia on niin hirveästi etten tarttunut edes 1€/kk tarjoukseen, ehkä joskus kun saan PC:n backlogin tyhjennettyä. Silti hyvä että tällainen palvelu on, PC puolella vaan tosiaan kilpailu on kovaa, ja fanaticalin ja humblebundlen tarjoukset on olleet käytössä.
 
TMNT Shredder's Revenge on saman sohvan co-oppina aivan 5/5 viihdettä ja tätä voi kyllä ehdottomasti suositella kaikille kokeiltavaksi erityisesti kavereiden kanssa. Todella hienosti toteutettu kumarrus vanhoille klassikoille ja omaan silmään OpenCriticin 87pts keskiarvossa ei ole yhtään liikaa.
Tuli pelattua arcade-modessa noin 70% pelistä yksin jonka jälkeen kentille pamahti 5 pelaajaa aivan puskista online-modessa. Oli kyllä kaaoottiset loppumähinät :D

Menee ehdottomasti uudelleen peluuseen kun tulee joku IRL kaveri/kaverit kylään.
 
Nyt on tulossa vuoden peli ehdokas Game Passiin ja se on Pipsa Possu.

TW_Coming-Soon_7.4.2022-548a2e73b67f111cc7e5.jpg


 
Itse kyllä odottelen tuota PowerWash Simulatoria :D Näyttää rentouttavalta mitä muutamia videoita nähnyt.
Se on kyllä niin omaan kuplaan aivot nollille peli ku vaan voi olla. Kyllä siinä vähän autismin piirteitä saa olla jotka siitä nauttii. Ja ne jotka nauttii (kuten minä) ni on todella loisto menoa. itekki jokusen videon YouTuben puolelle tehny siitä.
 
En varmaan koskaan ostaisi PowerWash Simulatoria, mutta onneksi tämän saa Game Passin kautta niin pääsee kokeilemaan.

Ja vielä kuukauden pelitarjontaan: tuo Pipsa-possu peli voisi lähteä kokeiluun. :D
 
Ite odottelen tuota Match Pointtia, näyttäisi siltä että sieltä on vihdoin tulossa oikeasti hyvä tennis peli sitten Top spin 4 ja Virtua Tenniksen, ainakin mitä demoa pelannut PC:llä niin vaikuttaa erittäin lupaavalta, varsinkin tuota Career modea odotan innolla :), koska siinä pitäisi olla aikalailla oikean tennis maailmaan ranking systeemi :), se mistä itse pidän tuossa Match Pointin demossa, että vihollinekin tekee paljon virheitä ja kun paineet kasvaa niin vihollinen tekee niitä virheitä vielä enemmän, että tuohon on hyvin saatu vielä mukaan myöskin se tennis maailman psykologinen peli :), Pelillä näyttäisi olevan myöskin osittain oikeiden pelaajien lisenssi mitä tutkin tarkemmin niin peliin on lisätty 16 oikeaa tennis maailman pelaajaa kuten Danii Medvedev, Muguruza ja Carlos Arcarez

Tuossa vähä gameplaytä



Edit.

Korjasin vähän tuota lisenssi asiaa, aluksi ajattelin että pelissä ei nähdä oikeita tennis maailman pelaajia, mutta ainakin näitä nuoria lupaavia oikeita tennis maailman tähtiä kuten Alcarez pelissä onkun onkin
 
Viimeksi muokattu:
Itse kyllä odottelen tuota PowerWash Simulatoria :D Näyttää rentouttavalta mitä muutamia videoita nähnyt.
Toi on kyllä parhaimpia työsimulaattoreita mitä oon ikinä pelannut. Steamilla menny aikaa nyt 34 tuntia ja 22 ura tehtävää tehty 100%. Jotkut kohteet menee puolessa tunnissa, jotkut vie monta tuntia.

Road 96 tulee kyllä pelattua. Monta kertaa meinannut ostaa sen pleikkarille mutta kai se tulee passin kautta pelattua.
 
Road 96 pelattu ensimmäinen episodi ja tulee vahvasti ulkoasusta ja tyylistä Life is Strange pelit mieleen. Kyllähän tuo vaikutti siltä valintoineen että pitäähän se jatkaa toiseen episodiin.
 
Olen tykännyt siitä talojen siivoomisesta ja korjaamisesta, ruohonleikkuukin on ihan hauskaa. Eiköhän tämäkin lähde testiin. Mukava että näitä voi kokeilla gamepassissa ilmaiseksi kun ei tulisi kuitenkaan ostettua vaikka ovat ihan hauskoja.
 
Olen tykännyt siitä talojen siivoomisesta ja korjaamisesta, ruohonleikkuukin on ihan hauskaa. Eiköhän tämäkin lähde testiin. Mukava että näitä voi kokeilla gamepassissa ilmaiseksi kun ei tulisi kuitenkaan ostettua vaikka ovat ihan hauskoja.
Joo, ruohonleikkuusimulaattoria on näköjään itsekin tullut Xboxin pelikellon mukaan 4 tuntia ajeltua. Ihan vänkää puuhaa. :)

Kyllä tätä pesusimulaattoriakin pitää testata.
 
Olen tykännyt siitä talojen siivoomisesta ja korjaamisesta, ruohonleikkuukin on ihan hauskaa.
Ihan kivoja kesähommiahan nuo ovat juu. Mukavaa välillä käydä kavereita ja sukulaisia auttamassa talkoissa ja usein saa vaivanpalkaksikin jotain mukavaa, pienen rahallisen korvauksen tai vähintäänkin viimeisen päälle ruoat ja vastaavat. Ei toki tulisi mieleenikään maksaa tuollaisista hommista itse 13 euroa per kuukausi :D Kyllä se menee siihen malliin, että talkoolaiselle maksetaan tai vähintään tarjotaan viimeisen päälle ruoat ja saunat, eikä niin, että talkoolainen maksaa, että saa tulla talkoisiin.

Long story short: Lisää 'hassunhauskaa höpöhöpö-sisältöä' vuokrapalveluun. Oma vapaa-aikani on liian kallisarvoista siihen, että suostuisin tuollaisia tuotteita pelaamaan edes ilmaiseksi. Jos maksavat minulle 20 €/tunti, niin voin pelata.
 
Ihan kivoja kesähommiahan nuo ovat juu. Mukavaa välillä käydä kavereita ja sukulaisia auttamassa talkoissa ja usein saa vaivanpalkaksikin jotain mukavaa, pienen rahallisen korvauksen tai vähintäänkin viimeisen päälle ruoat ja vastaavat. Ei toki tulisi mieleenikään maksaa tuollaisista hommista itse 13 euroa per kuukausi :D Kyllä se menee siihen malliin, että talkoolaiselle maksetaan tai vähintään tarjotaan viimeisen päälle ruoat ja saunat, eikä niin, että talkoolainen maksaa, että saa tulla talkoisiin.

Long story short: Lisää 'hassunhauskaa höpöhöpö-sisältöä' vuokrapalveluun. Oma vapaa-aikani on liian kallisarvoista siihen, että suostuisin tuollaisia tuotteita pelaamaan edes ilmaiseksi. Jos maksavat minulle 20 €/tunti, niin voin pelata.
Onneksi sentään sinunkin alustallesi tulee kohta jälleen yksi remasterin remaken master remasterin masteri ihanan edukkaaseen 80e hintaan! ;)
 
Eikä tuosta jos ei tilaa. Pointtisi oli? Koska jos ei tämän kaltaisesta sisällöstä pidä ja se olisi ainut mitä palvelu pitää sisällään, niin eikai siitä silloin kukaan mitään maksa.

Käsittääkseni Game Passin tai muiden vastaavien sisältö ei ole kovinkaan tarkasti etukäteen tiedossa, joten vähän nämä ovat sika säkissä-ratkaisuja. Se sitten on eri asia, että miten kukakin kokee sen mihinkin hintaan. Jos ostat pelin nimeltä Remake 1, tiedät ostavasi pelin nimeltä Remake 1.

Ymmärrän kyllä oman kommenttisi pointin edellisen kirjoittajan näkökulmasta, mutta eipä tuo vastauskaan juuri tyyliltään eroa. Samaa vatkausta eri suunnasta. Eiköhän tähän liity ihan se perinteinen parvi kohta mukaan.
 
Ihan kivoja kesähommiahan nuo ovat juu. Mukavaa välillä käydä kavereita ja sukulaisia auttamassa talkoissa ja usein saa vaivanpalkaksikin jotain mukavaa, pienen rahallisen korvauksen tai vähintäänkin viimeisen päälle ruoat ja vastaavat. Ei toki tulisi mieleenikään maksaa tuollaisista hommista itse 13 euroa per kuukausi :D Kyllä se menee siihen malliin, että talkoolaiselle maksetaan tai vähintään tarjotaan viimeisen päälle ruoat ja saunat, eikä niin, että talkoolainen maksaa, että saa tulla talkoisiin.

Long story short: Lisää 'hassunhauskaa höpöhöpö-sisältöä' vuokrapalveluun. Oma vapaa-aikani on liian kallisarvoista siihen, että suostuisin tuollaisia tuotteita pelaamaan edes ilmaiseksi. Jos maksavat minulle 20 €/tunti, niin voin pelata.
Ei kai nyt kukaan maksa 13e/kuukausi pelatakseen vain Power Wash Simulatoria. Se on vain yksi peli lisää sinne +500 pelin joukkoon, joita voit kaikkia pelata siihen samaan hintaan.

Tuntuu että aika usein argumentti on tämä sama. "Minä en tuosta tai tuosta pelistä maksaisi vuokrapalvelun kuukausihintaa". Joo joo, ei maksaisi moni muukaan. Siksi palvelussa onkin läjäpäin pelejä ja kokoajan tulee lisää.
 
Ylös Bottom