m_vierimaa
Well-Known Member
Allekirjoitan prikulleen. Ainoana lisämiinuksena että mulla sekoili pelien asennus PC:llä, vaati jatkuvia updateja jotka eivät kuitenkaan asentuneet. Onneksi tämä ei koskenut kaikkia pelejä.Täytyy itsekin nyt vihdoin kertoa oman mielipiteeni tästä palvelusta PC:n puolella. En ota siis kantaa boksin puoleen, kun ei ole ollut tarvetta sitä omistaa 360:n jälkeen.
Positiivista on ehdottomasti palvelun hinta. Pelejä on paljon hintaansa nähden ja uusia tulee jatkuvasti. Palvelu myös toimii tarpeeksi hyvin, vaikka PC:llä sovellus voisi olla vieläkin parempi.
Huono puoli on taas se, ettei yksinkertaisesti minulle palvelussa ole yhtään mitään. Jotkut pelit on joko pelattu ja muut pelit ei vain jaksa kiinnostaa. 360:n aikana hyviä pelejä oli todella paljon, mutta nyt tuntuu ettei Mikkiksen yksinoikeudet kiinnosta. Ja muita pelejä pelaan mielummin vanhaan tuttuun tapaan Steamista.
Ikävä kyllä kilpailijalla on itselle enemmän tarjottavaa. Tämä ei ole vain minulle. Mukavaa toki että tälläinen kuluttajalle enemmän ystävällinen palvelu on.
Backlogia on niin hirveästi etten tarttunut edes 1€/kk tarjoukseen, ehkä joskus kun saan PC:n backlogin tyhjennettyä. Silti hyvä että tällainen palvelu on, PC puolella vaan tosiaan kilpailu on kovaa, ja fanaticalin ja humblebundlen tarjoukset on olleet käytössä.