Xenoblade chronicles X (WiiU)
Nyt kun kolmosen odotus on kovimmillaan niin päätin katsoa vuonna 2015 tekemäni fiilistely videon ja päätin ladata sen uudestaan tubeen ja linkittää tähän.
Vaikka tämä on vain telkkarin ruudulta kuvattu niin edelleen tämä näyttää mun mielestä paremmalta mitä uudemmat pelit switchilla.
Maailma ja osa vihollisista on massiivisia ja hahmot näyttää "realistisemmalta" sen anime tyylin sijaan.
En siis tarkoita niiden ulkonäköä yleisesti vaan sitä kuinka uusissa ne on enemmänkin cell shading tyylillä tehty.
Myöskään maisemat ei ole uudemmissa tarjonneet sellaisia elämyksiä mitä tässä joka tuosta videoltakin käy ilmi.
Joku witcher 3 tuntui tämän jälkeen tylsältä vaikka teknisesti se tietenkin pyyhkii tällä lattian, pöydän ja vielä naapurin ikkunatkin.
Tämä oli kyllä monolith softilta hemmetin kova suoritus sillä mun silmissä tätä ei ole vieläkään ylitetty.
Ja kukapa ei tykkäisi pelin asuista.
Itse käytin tätä tietenkin täysin ekologisista syistä sillä mitä vähemmän haarniskaan käytetään materiaalia niin sitä vähemmän se kuormittaa luontoa ja tässä kuitenkin ollaan ihan uudella planeetalla niin ei sitä kannata heti tuhota
Myös osa vihollisista on äärimmäisen suloisia.