Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä meinaat pelätä Halloweenina? Eiku pelata!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 5945

Guest
Tehdäänpä tälläinen ketju! Xboxilla sekä Pleikkarilla on Storessa kunnon Halloween alet ja Game passiin oli tullu Amnesiaa oikeen olan takaa, Condemned oli myös 4e hintaan Xboxin kauppapaikalla. Resident Evil 1 lähtee pojalla ja mulla peluuseen taas ens perjantaina ja vaimon kanssa kokkaillaan jotakin kivaa riistaa viikonloppuna sekä tehdään haukiburgereita, jotenkin oon aina tykänny Halloweenin vietosta meillä kotona ja tuo Ressa on se mun ja pojan mukava yhteinen peli mistä molemmat tykkää, jos saisi yksin pelailla niin pelaisin vähän synkempiä pelejä mutta mitä te meinaatte pelata? Ainiin ja Halloween aiheisia karkkeja oon hamstrannut oikein urakalla ja kurpitsat meillä myös kaivetaan ite :D

Tehdäänpä tälläinen ketju! Xboxilla sekä Pleikkarilla on Storessa kunnon Halloween alet ja Game passiin oli tullu Amnesiaa oikeen olan takaa, Condemned oli myös 4e hintaan Xboxin kauppapaikalla. Resident Evil 1 lähtee pojalla ja mulla peluuseen taas ens perjantaina ja vaimon kanssa kokkaillaan jotakin kivaa riistaa viikonloppuna sekä tehdään haukiburgereita, jotenkin oon aina tykänny Halloweenin vietosta meillä kotona ja tuo Ressa on se mun ja pojan mukava yhteinen peli mistä molemmat tykkää, jos saisi yksin pelailla niin pelaisin vähän synkempiä pelejä mutta mitä te meinaatte pelata? Ainiin ja Halloween aiheisia karkkeja oon hamstrannut oikein urakalla ja kurpitsat meillä myös kaivetaan ite :D
Silent Hill 2 voisin vaikka pelata boxin taaksepäin yhteensopivuudella. Ja ehkä Soma nimenomaan siinä adventure-moodissa. Se varsinainen jatkuva run and hide-kuvio ilman minkäänlaista taistelun mahdollisuutta tekee mistä tahansa pelistä niin epämiellyttävän kokemuksen, että normaalimoodissa en kyseiseen peliin kuitenkaan koske.

Silent Hill 2 voisin vaikka pelata boxin taaksepäin yhteensopivuudella. Ja ehkä Soma nimenomaan siinä adventure-moodissa. Se varsinainen jatkuva run and hide-kuvio ilman minkäänlaista taistelun mahdollisuutta tekee mistä tahansa pelistä niin epämiellyttävän kokemuksen, että normaalimoodissa en kyseiseen peliin kuitenkaan koske.

Run and Hide tyylisistä peleistä ei kyllä saa enään mitään mielihyvää, sekä fyysinen että henkinen puoli vaan joutuu itsestä koetukselle.

Bugsnax. Söpö ja iloinen peli, mutta karmiva tarina sekä outoja hahmoja. Pitäisi se ilmainen DLC pelata läpi.

Siinä on melkeinpä maksimi mitä meikäläinen kestää kauhua. Minecraftin luolaseikkailuista voi sitten etsiä lisäksi tunnelmaa ja säikähdyksiä Creeperin yllättäessä (kalsarit vaihtoon).

Saako pelata muutakin kuin kauhupelejä? :) Juuri aloitin Persona 5 Royalin. Sitä saa varmaan pelata vielä ensi vuoden puolellakin, vaikka ei pelaisi mitään muuta.

Vähän kyllä kiinnostaisi ostaa Xbox Storesta Raccoon City Edition, jossa tulee Resident Evil 2 ja 3 Remaket. Kumpaakaan peliä en omista, enkä ole pelannut. Hinta 19,79e ei olisi paha. Kauhun makuun pääsisi tietysti myös Game Passin tarjonnalla. Uusina lisäyksinä SOMA, Amnesiat ja Signalis.

Ostin tuon ressu 2 ja 3 paketin, kun hinta meni sen kriittisen 20 euron alle. En kuitenkaan ole varma, että ehdinkö pelaamaan sitä heti, kun ensin pitää pelata The Forgotten City ennen kuin se poistuu Game passista. Kauhupelit eivät ole minulle kovin kiinnostavia, koska ne ovat yleensä pitkäveteisiä kävelysimuja, enkä nauti pelkäämisestä tai ahdistavista tunteista. Resident evilin remakeja on kuitenkin kehuttu sen verran, että haluan kokeilla ja ainakin kolmosessa pitäisi päästä räiskimään. Viimeksi yritin Resident evil seiskaa, mutta en jaksanut varmaan tuntia pidempään, ennen kuin kyllästyin ja vaihdoin peliä.

Saako pelata muutakin kuin kauhupelejä? :) Juuri aloitin Persona 5 Royalin. Sitä saa varmaan pelata vielä ensi vuoden puolellakin, vaikka ei pelaisi mitään muuta.

Vähän kyllä kiinnostaisi ostaa Xbox Storesta Raccoon City Edition, jossa tulee Resident Evil 2 ja 3 Remaket. Kumpaakaan peliä en omista, enkä ole pelannut. Hinta 19,79e ei olisi paha. Kauhun makuun pääsisi tietysti myös Game Passin tarjonnalla. Uusina lisäyksinä SOMA, Amnesiat ja Signalis.

Ei ole tietenkään pakko pelata kauhua :)

Näyttää olevan ihan hyvää aikaa pelailla Resident Eviliä. Pelatako sit originaalit, remaket vai molemmat?

PSN Storessa lähemmäs 500 nimikettä Halloween-tarjouksessa, myös PS plussasta löytyy hyvin pelejä.

Taskurahalla kauhun pariin, esim:
- Amnesia Collection 2,84e
- Deadlight DC 2,99e
- Zombi 3,99e
- Resident Evil Code: Veronica X 4,48e
- Resident Evil 0 4,98e
- Resident Evil 4,98e
- Resident Evil 4-6 7,98e / kpl
- Raccoon City Edition (REmake 2 & 3) 19,78e

Eipä sitä oikein kalenterin mukaan tule mitään pelailtua, enemmänkin ulkona olevan valoisuuden mukaan. Kirkkaalla päivänvalolla ei välttämättä viitsi pelailla jotain synkkiä. Pitäisi varmaan koittaa saada aloitettua jotain uusia game passiin tai psn+extraan tulleita...

Varmaa Gran Turismo, pelottaa niin maan perkeleesti että saako nürren vihdoin kultaan vai ei. No ehkä The Mediumin korkkaan myös. Sekä xenoblade dlceetä ja jos se tarinan sais päätökseen joskus, ku aina lähtee häröö ympäriinsä.

Menee ehkä hiukan aiheen ohi, mutta mitkä olisi hyviä kauhupelejä joissa ei ole hyppysäikyttelyä? Painostavasta tunnelmasta tykkään, mutta hyppysäikittelyt eivät ole omaan mieleeni yhtään. Tämän takia en myöskään kauhuelokuvia katso, mutta kirjat joita luen on lähes järjestään kauhugenreä. Onko esim tuossa Soman uudessa adventure moodissa silti ruudulle hyppivää säikyttelyä? Esim Silent Hill 2:ssa ei muistaakseni ruudulle hyppinyt hirviöitä juuri ollenkaan, mutta tunnelma oli hyvin painostava koko ajan.

Bayonetta 3 ja CoD MW2. Ehkä voisi myös kauhuna palata Ressu Einari kylän pariin, DLC tulee juuri sopivasti ulos uunista.

Oikeastaan kaikki VR kauhupelit sopisivat tähän, mutta Exorcist ja Paranormal Activity ehkä ne istuvimmat.

Mä en ole koskaan pelannut halloweenina kauhupelejä kun mulle se on päivä siinä missä muutkin, mutta nyt tulee sopivasti perjantaina re8:n dlc joten ensin se ja sitten koko peli uudella savella third person moodissa jonka jälkeen perään first personissa valosapelin kera.
Eiköhän siinä koko vloppu mene mukavasti.

Ylös Bottom