Doctor Pepper
Well-Known Member
Huomasitko, ettet vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen vaan käänsit kaiken henkilökohtaisuuksiin? 
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huomasitko, ettet vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen vaan käänsit kaiken henkilökohtaisuuksiin?![]()
Henkilökohtaisuudet: "Aika mielenkiintoinen tapa kysyä asioita".,"Jos sinun mielestäsi minulla on jotain muuta syytä taustallani kyseisen kommentin osalta, niin se on sinun ongelmasi, ei minun", "Lainaamassasi tekstissä ei ollut tehty muuta kuin korjattu yritysten suurusluokan eroja" (intentio erojen korostamiseen?), "Tämä oli ilmeisesti liikaa, kun perinteinen levy lähti käyntiin: Happamat, kakkapäät, kitinä, hyvä-paha-lässytykset. Varmaan unohtui vielä jokin"," Kuvatunlainen toiminta on myös se, joka tällä foorumilla palkitaan".
Tässä siis lyhyt analyysini henkilökohtaisuuksista. Voin toimittaa myöhemmin tarkemman analyysin, jos on aikaa ja kiinnostusta.
Olen melko eri mieltä suhteessa subjektiiviseen kokemukseesi liittyen henkilökohtaisuuksiin menemisestä, joten toivottavasti tästä analyysista on apua. Tämän tarkemmin en voi enää väärinkäsityksiäsi oikoa.
Henkilökohtaisuus: Aika mielenkiintoinen tapa kysyä asioita"
Pohjautuu tekstiin: Eli ongelmana on se, että yhdellä on enemmän rahaa taustalla? Kaikki hyvä-paha-lässytykset on sitten sellaista turhaa koristelua siihen päälle?
Analyysi: Teksti johon kommentti pohjautuu lähentelee ilmeisesti henkilökohtaisuuksiin menevää kommentointia luetellun analyysinkin perusteella. Kirjoittajan kommentteihin viitataan hyvä-paha-lässytyksenä tai turhana koristeluna. Tätä on kuvattu henkilökohtaisuuksien sijaan mielenkiintoisena tapana.
Henkilökohtaisuus: Jos sinun mielestäsi minulla on jotain muuta syytä taustallani kyseisen kommentin osalta, niin se on sinun ongelmasi, ei minun
Pohjautuu tekstiin: Hirmuinen kysymysmerkkien vyöry edeltävissä kommenteissa. Esimerkki tässä.
Analyysi: Olennaista tässä ovat ensimmäiset kolme ensimmäistä sanaa: "Jos sinun mielestäsi..." Se on siis ehtolauseke. Ehtolauseke palauttaa arvon false, jolloin lause voidaan ohittaa. Muutoin se toteutuu kuten kirjattu.
Henkilökohtaisuus: Lainaamassasi tekstissä ei ollut tehty muuta kuin korjattu yritysten suurusluokan eroja (intentio erojen korostamiseen?)
Pohjautuu tekstiin: Tähän tietysti sellainen pieni korjaus, että toinen näistä korporaatioista on oikeastaan biljoonakorporaatio.
Analyysi: Intentio erojen korostamiseen on yritysten suuruusluokan ero. Yksiköiden välillä puhutaan tuhatkertaisesta erosta, jonka koen ainakin itse merkitykselliseksi.
Henkilökohtaisuus: Tämä oli ilmeisesti liikaa, kun perinteinen levy lähti käyntiin: Happamat, kakkapäät, kitinä, hyvä-paha-lässytykset. Varmaan unohtui vielä jokin",
Pohjautuu tekstiin: Useampi viesti konsolisotaketjusta.
Analyysi: Luetellut ilmaukset ovat suoria lainauksia. Perinteinen levy-ilmaus voidaan tulkita siten, että samanlaisia ilmauksia on käytetty aiemminkin. Tämä ei välttämättä perustu totuuteen. Tämä voi olla henkilökohtaisuus.
Henkilökohtaisuus: Kuvatunlainen toiminta on myös se, joka tällä foorumilla palkitaan.
Pohjautuu tekstiin: Eli ongelmana on se, että yhdellä on enemmän rahaa taustalla? Kaikki hyvä-paha-lässytykset on sitten sellaista turhaa koristelua siihen päälle?
Analyysi: KonsoliFIN-keskustelualueella yksinkertaisimmin mitattava positiivinen palkinto on muilta käyttäjiltä saatu tykkäys. Analyysin kirjoitushetkellä tykkäyksiä on kyseisessä viestissä kuusi kappaletta. Myös muissa aiemmin lainattuja ilmauksia sisältävissä viesteissä on tykkäyksiä.
Johtopäätökset:
1 / 5 luetelluista henkilökohtaisuuksista on kirjoittajan puolesta tulkittavissa sellaiseksi. Kirjoittaja pahoittelee heikkoa sanavalintaansa kyseisen tekstin osalta.
Astetta kovempi tarve näyttäisikin olevan.En ajatellut palata tänne, mutta huomasin käyväni foorumilla lueskelemassa ilman nimimerkkiäkin. Minulla on kuitenkin tarve kirjoittamiseen muunkin kuin työssä vaadittavien tekstien osalta, joten tein uuden nimimerkin.
Astetta kovempi tarve näyttäisikin olevan.
Tämä kiemurteluhan ottaa aivan uusia leveleitä alleen.
Tätä voisi muutamat henkilöt toteuttaa tuolla ketjuissa. Ei ole tarve vastata jokaiseen viestiin ja lauseeseen eikä tarttua yksittäisiin sanoihin joita sitten repostellaan.Teidän kummankin pitäisi tehdä se järkevä johtopäätös, että ette enää vastaile toistenne viesteihin. Ette tässä ketjussa ettekä muuallakaan.
Siinä vaiheessa kun toinen osapuoli alkaa vääristelemään puheita tai jopa syöttämään sanoja suuhun, niin on mielestäni varsin kohtuullista antaa vastine aiheeseen. Kynnys jättää korjaus tekemättä on ainakin melko korkea.
Tiedostan, että tämähän peikon alkuperäinen tarkoitus toki on, mutta näin se pallo vaan pyörii.
Mahdollisesti osalla kirjoittajista. Itse pyrin reagoimaan nimenomaan sisältöön.Tässäkin toki vaihtelee suhtautuminen sen kirjoittajan mukaan, eikös vaan?
Niin en tiedä oletko itse jotenkin tämän asian yläpuolella? ehkä jokainen voi katsoa sinne peiliin.Tätä voisi muutamat henkilöt toteuttaa tuolla ketjuissa. Ei ole tarve vastata jokaiseen viestiin ja lauseeseen eikä tarttua yksittäisiin sanoihin joita sitten repostellaan.
Toi Sonic Frontiers arvostelun teksti tuolla on myös semmoinen mikä sai nauramaan, koska olen aika varma ettei ole konsolista kiinni tuon pelin tekniset ongelmatVoiko enään paskemmin hakea otsikkoa Blackfriday tarjoukseen?
![]()
Huhun mukaan PS Plus -palvelun hintaa leikataan pian tuntuvasti - Muropaketti.com
Alennus pohjautuu tietoihin, joiden takana on Sonyn pelipalvelun muutoksista jo aiemmin vuotanut taho. Lähde on ollut usein oikeassa.muropaketti.com
Sonic Frontiersissa kaikkien rakastama vauhtisiili seikkailee avoimessa pelimaailmassa. Harmillisesti Sonic on niin nopea, ettei PlayStation 5:n suorituskyky meinaa pysyä perässä.
Toi Sonic Frontiers arvostelun teksti tuolla on myös semmoinen mikä sai nauramaan, koska olen aika varma ettei ole konsolista kiinni tuon pelin tekniset ongelmat![]()
Itse näen tässä otsikoinnissa hassuttelua ja sarkasmia. Persereikä on kuin mielipide, jokaisella omansaSonic Frontiersissa kaikkien rakastama vauhtisiili seikkailee avoimessa pelimaailmassa. Harmillisesti Sonic on niin nopea, ettei PlayStation 5:n suorituskyky meinaa pysyä perässä.
Tosi pelaaja nukkuu vaikka kesken pelin. On nimittäin tässä vuosien varrella muutama pelikaveri nukahtanu kesken moninpelin, pelkkä kuorsaus kuulunu luureista.Jotenkin tuntuu että Gigantin, Verkkokaupan ja Powerin tarjouksista ei oikein löydy mitään kunnon "hot dealia" omalle kohdalle.
Paras diili tähän mennessä ollut Maskusta painopeitto 30e (Norm. 149e). Koska pitäähän pelaajan myös nukkua hyvin
![]()
Muoto® painopeitto 150x200 cm 7kg / Masku.com
Muoto® painopeitto auttaa sinua rentoutumaan, rauhoittumaan ja nukahtamaan paremmin. Se lievittää myös stressiä ja parantaa unihormoni melatoniinin eritystä. Sarjasta on saatavilla neljää eri kokoista painopeittoa. Painopeiton painon suositellaan olevan noin 8-12 % nukkujan painosta. <ul>...www.masku.com
Ei sentään unissaan ole kukaan onnistunut pelaamaan?Tosi pelaaja nukkuu vaikka kesken pelin. On nimittäin tässä vuosien varrella muutama pelikaveri nukahtanu kesken moninpelin, pelkkä kuorsaus kuulunu luureista.![]()
Ei sentään. Kyllä ne on sieltä heräilly.Ei sentään unissaan ole kukaan onnistunut pelaamaan?![]()