Ilmeisesti huomenna taas vapaapäivä ?![]()
Chaturbate - Free Adult Live Webcams!
Enjoy free chat and live webcam broadcasts from amateurs around the world. No registration required!chaturbate.com
Jos on tylsää. ( Anteeksi kaverit..![]()
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmeisesti huomenna taas vapaapäivä ?![]()
Chaturbate - Free Adult Live Webcams!
Enjoy free chat and live webcam broadcasts from amateurs around the world. No registration required!chaturbate.com
Jos on tylsää. ( Anteeksi kaverit..![]()
Vähän sama. Itekin muutama tuli otettua illalla ja piti pelaamaton re revelations aloittaa mut yritykseksi jäiSoppa maistunut, mitään ei tapahtunut...
Bongasin myös alkuviikosta ja kaiken lisäksi sorruin jo eilen ensimmäisen lootan ostamaanEi tämä itseä häiritse, mutta en vielä viitsinyt joulu aihettakaan pinnalle nostaa, mutta kyllä se joulu vaan tulee joka vuosi entistä aiemmin sillä mä bongasin tänään jo joulusuklaat kaupan valikoimassa.
Ollaanhan tässä jo syyskuun puolvälissä![]()
Bongasin myös alkuviikosta ja kaiken lisäksi sorruin jo eilen ensimmäisen lootan ostamaanSeuraavaa vois odottaa sitten jouluun..
Olisin minäkin ostanut joulukalenterin jos ois ollu tarjolla vaikka ei se jouluun olis kestänyt.
Ainoa suklaarasia josta tykkään on se klassinen pandan konvehtirasia jossa ei ole yhtään huonoa makua. Joo jopa se kaikkien vihaama ananas on hyvä. Noita vaan myydään ympäri vuoden joten sellaisen voi ostaa koska vaan.
Päinvastoin, mielipiteet ovat täysin sallittuja ja jopa toivottuja. Keinotekoinen vastakkainasettelu on täysin turhaa.Avaatko hieman miksi on täysin turhaa sanoa mielipidefoorumilla, että pilvipelaaminen ei kiinnosta jos se ei pysty tarjoamaan samanlaista kokemusta kuin natiivisti konsolilla pelaisi?
Ovatko nämä keinotekoiset vastakkainasettelut tälläkin hetkellä huoneessa kanssasi?Päinvastoin, mielipiteet ovat täysin sallittuja ja jopa toivottuja. Keinotekoinen vastakkainasettelu on täysin turhaa.
Pahoittelut jos mielipiteeni pahoitti mielesi.
Nyt nostit kyllä keskustelun aivan uudelle tasolle. Välillä tunget sanoja suuhun ja toisinaan taas tarjoilet näin nokkelia one-linereita.Ovatko nämä keinotekoiset vastakkainasettelut tälläkin hetkellä huoneessa kanssasi?![]()
Pata kattila soimaan.Nyt nostit kyllä keskustelun aivan uudelle tasolle. Välillä tunget sanoja suuhun ja toisinaan taas tarjoilet näin nokkelia one-linereita.
No jos se hyvältä tuntuu, niin anna mennä vaan.
Höpön löpön. Tässä on itseasiassa jälleen malliesimerkki siitä kun keksit argumentteja päästäsi. Kiitos asian havainnollistamisesta.Pata kattila soimaan.
En koe tekeväni suurtaa vääryyttä jos pyydän perusteita hatusta heitetyille syytöksille. Ketjukin on kohtuullisen asianmukainen.@Peelo ja @Noobeinstein: Hankkikaa huone tai käyttäkää ignorea toisiinne. Muuten menee ihan pelleilyksi.
En nyt kyllä itsekään ymmärtänyt miten Noobenstein mukamas syötti sanoja kenenkään suuhun. Kertoi vain mielipiteensä pilvipelaamisesta. Eikä se muakaan nappaa. Itse olen niitä "keräilijä"tyyppejä joka katselee pelihyllyä hymyssä suin. Se että jotain on mun kovalevyllä/pilvessä ei vain anna samaa tunnetta mut se tästä, peaceEn koe tekeväni suurtaa vääryyttä jos pyydän perusteita hatusta heitetyille syytöksille. Ketjukin on kohtuullisen asianmukainen.
Mutta mennään sitten näillä.
Ampumispeleissä itse kehityin huomattavasti kun aloin lukemaan "tähtäämisestä" ohjeita.Täytyy kyllä sanoa että olen kyllä täysin P ihmisiä vastaan pelatessa. Oli sitten kyse ampumis tai urheilupeleistä. Kyllä mun kannattaa pelata vaan visusti tekoälyä vastaan. Niin mullakin mahiksia![]()
Näihin lisäisin vielä sen että kannattaa yleisesti kiinnittää huomiota siihen, mihin kamera osoittaa kun liikkuu kentässä ilman mitään konfliktia. Usein vähemmän kokeneilla pelaajilla on ns. "penninkerääjän aimi" eli kun painaa tähtäysnapin pohjaan, niin tähtäin osoittaa lattiaan, mikä ei yllättäen ole se paras mahdollinen paikka tähdätä kun vihollinen sattuu tulemaan käytävällä vastaan. Eli ideaali tilanne olisi, että kun painaa tähtäysnapin pohjaan niin tähtäin nousisi about siihen keskivartalon korkeudelle, eikä tarvitsisi aloittaa tulitaistelua tekemällä korjausliikkeitä."tähtäämisestä" ohjeita.
Tämä on aika paradoksaalinen viesti. Toisaalta kuuluu tähän ketjuun, kun on selkeästi tulkittavissa henkilökohtaiseksi avautumiseksi kaikkia kohtaan, mutta silloinhan se on esitetty ketjuun, johon se kuuluu, eli ei kuitenkaan kuulu tähän ketjuun, koska otsikon mukaan avautumisen ei tulisi kuulua ketjuun, jossa se on esitetty, eli ei voi kuulua tähän, jos ei sitä ole siis siirretty tähän jostain muualta. Lisäksi voidaan pohtia viestin totuusarvoa, jos ajatellaan, että kaikilta tulee ihme parkumista, eikö se tarkoita myös sitä, että myös viestin "Ihme parkumista kaikilta" on oltava ihme parkumista, koska muutenhan ihme parkumista ei tulisi kaikilta, vaan kaikilta paitsi Poochielta. Lisäksi voidaan pohtia, tarkoitetaanko kaikilla tässä yhteydessä kaikkia keskusteluun osallistuneita vai kaikkia maailmankaikkeuden olioita yleisesti?Ihme parkumista kaikilta