Täytyy kyllä sanoa että olen kyllä täysin P ihmisiä vastaan pelatessa. Oli sitten kyse ampumis tai urheilupeleistä. Kyllä mun kannattaa pelata vaan visusti tekoälyä vastaan. Niin mullakin mahiksia
Ampumispeleissä itse kehityin huomattavasti kun aloin lukemaan "tähtäämisestä" ohjeita.
1. Harjoittelin hyppäämistä kulman taakse 90 asteen kulmassa ja samalla koitin ohjata kertaheitolla ilmasta pään kohdalle tähtäimen ja sama harjoitus liukuessa.
2. Toinen mikä vaikutti oli se että kiinnitti enemmän huomiota ympäristöön, esim. Liikkuminen suojassa ja hyppiminen katoilla yms... Joskus kun molemmat on henkihievereissä kaksintaistelussa niin voi miettiä kannattaako pysyä piilossa käyttäen medikittii vaiko pelata aggressiivisesti ja käydä listimässä vihollinen sekunnin-parin viiveellä kun se on nurkassa itse käyttämässä medikittii, agressiivinen tapa toimii yleensä itsellä. Nopeat paikan vaihdokset tulitaistelun aikana ettei vihollinen tiedä missä olet, esim kiivetä pienen kallion päälle kun vihollinen olettaa sun olevan kulman takana piilossa, toimii erittäin lähellä ihoakin olevissa taisteluissa tehokkaasti, mielikuvitus auttaa tässä.
3.Kolmas vinkki on että ostat ohjaimen missä on takanapit, se on ihan game-changer hyppäämisen kannalta kun ei tarvitse liikuttaa kamera-tatista peukaloa pois, niitä saa nykyään hyviä 5 kympillä.
4. Vinkki on että vaihdat kyykyn/liukumisen R3 nappiin. Jos ei ohjaimessa ole takanappeja mihin laitettu hyppynappi, suosittelen hypyn vaihtamaan LB nappiin niin ei tarvitse ottaa kameratatista peukaloa pois. (Kokeile huvikses tuota kulmahyppyä/liukua näillä napeilla, huomaat kyllä eron ja siihen tottuu nopeasti. (Siinä jää mukavasti samalla A/X nappi vapaaksi esim. Kranulle, medkitille tai mikä vaan passaa itselle parhaiten.
5. Tattien sensitivity niin hitaaksi että alkaa osumaan ja kun alkaa tuntumaan liian hitaalta sitten kun vähän kehittynyt niin nostaa pikkusen asteittain. Deadzonet tateista nollaan tai jos alkaa driftaamaan niin mahdollisimman vähän nostat kunnes driftaus häipyy.
Näitä kun harjoittelet huomaat jossain vaiheessa että se alkaa juurtumaan.