Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Exodus ei ole koskaan oikein kolahtanut mutta Suicidal Tendencies kyllä! Olin jopa sillä kuuluisalla keikalla jossa basisti sai pullosta päähän ja laulaja kävi vetämässä väärää tyyppiä turpaan. :) Anthrax muuten oli pääsesiintyjänä.
Ai stnas sentäs, suikkarit unohtui teinivuosille, pitääpä ottaa uudelleen haltuun, kiitos muistutuksesta :)

P.s. hauska keikkamuisto! :D
 
Ai stnas sentäs, suikkarit unohtui teinivuosille, pitääpä ottaa uudelleen haltuun, kiitos muistutuksesta :)

P.s. hauska keikkamuisto! :D
Hämeenlinnan Giants of rock-89. Elämäni ensimmäiset festarit. Youtubesta löytyy suttuinen videotaltiointi keikasta jos kiinnostaa. Joku älykääpiö yleisöstä heitti pullon lavalle kesken keikan ja se osui suoraan basistia päähän. Keikka jouduttiin keskeyttämään siksi aikaa että basistin pää saatiin paikattua. Tällä välin Mike Muir hyppäsi yleisön sekaan ja kävi lyömässä oletettua heittäjää. Valitettavasti erehtyi henkilöstä. En tunne tyyppiä mutta olen monesta suusta kuullut että oli syytön. Keikka kuitenkin jatkui ja basisti soitti side päässä loppukeikan.
Muistan että tapaus oli uutisissakin. Ja seuraavana kesänä taas Giantsiin katsomaan Sodomia :D
 
Hämeenlinnan Giants of rock-89. Elämäni ensimmäiset festarit. Youtubesta löytyy suttuinen videotaltiointi keikasta jos kiinnostaa. Joku älykääpiö yleisöstä heitti pullon lavalle kesken keikan ja se osui suoraan basistia päähän. Keikka jouduttiin keskeyttämään siksi aikaa että basistin pää saatiin paikattua. Tällä välin Mike Muir hyppäsi yleisön sekaan ja kävi lyömässä oletettua heittäjää. Valitettavasti erehtyi henkilöstä. En tunne tyyppiä mutta olen monesta suusta kuullut että oli syytön. Keikka kuitenkin jatkui ja basisti soitti side päässä loppukeikan.
Muistan että tapaus oli uutisissakin. Ja seuraavana kesänä taas Giantsiin katsomaan Sodomia :D
Noi on parhaita keikkamuistoja noi mitkä on oikeasti jäänyt päähän syystä tai toisesta :) Vaikka olisikin mennyt jotain kädelleen, onpahan edes jotain mikä erottaa sen muista - tuppaa unohtumaan noi muut. Jää toki jäljelle valokuvat jne mutta muistoissa hukkuu sinne muiden joukkoon :)
 
Sen mitä olen kasikytluvun alun Losista lukenut niin jumalauta vihonviimeinen bändi jota lähtisin heittelemään pulloilla olisi ollut nimenomaan Suicidal Tendencies :eek: Mutta niin vain selvisi joku suomitollo tästäkin :D
 
Kuulostaa ihan just niin hyvältä kun muistelinkin :)




Nyt kun katsoo parinkymmenenvuoden takaa, yksi isoista suosikeistani Pantera, on ottanut vaikutteita suikkareilta
 
Viimeksi muokattu:
Noi on parhaita keikkamuistoja noi mitkä on oikeasti jäänyt päähän syystä tai toisesta :) Vaikka olisikin mennyt jotain kädelleen, onpahan edes jotain mikä erottaa sen muista - tuppaa unohtumaan noi muut. Jää toki jäljelle valokuvat jne mutta muistoissa hukkuu sinne muiden joukkoon :)
Näinhän se on. Voisi sanoa että tuolla keikalla yleisö ja bändi todellakin olivat vuorovaikutuksessa. Tunnelma oli "käsinkoskelteltava". :D
Sen mitä olen kasikytluvun alun Losista lukenut niin jumalauta vihonviimeinen bändi jota lähtisin heittelemään pulloilla olisi ollut nimenomaan Suicidal Tendencies :eek: Mutta niin vain selvisi joku suomitollo tästäkin :D
Niinpä. Mike ei ole mikään pieni mies ja tavat on tasoa katujätkä. Muistan, Miken laskeutuessa lavalta, ajatelleeni että nyt käy jollekin huonosti. Ja toivottavasti ei tule mun lähelle:oops:
 
Panterasta puheenollen, laitetaans perjantain voimabiisiksi legendaarinen 'Cowboys from Hell'! :)


Itselle seuraava albumi 'Vulgar Display of Power' räjäytti totaalisesti pankin, melkolailla täytellinen levy tyyliin 'Master of Puppets'.
Anselmon lavaenergia oli ihan omalla tasollaan. On muuten orkesteri tulossa suomeen soittelomaan kesällä - en itse ole Panteraa ikinä livenä nähnyt ja alkaisi varmaan olemaan aika viimeisiä hetkiä milloin ne livenä voipi kokea.

Knoppitietona, Dimebag Darrell joka ammuttiin lavalle kesken keikan (ekan biisin aikana itseasiassa) joulukuun 8. päivä 2004 ehti vielä Pantera aikoinaan antaa yhden Dean kitaroistaan Alexi Laiholle :) RIP molemmille kitarasankareille <3
 
^
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tän bändin hehkutusta.
Tietysti se niiden kitara sankari kuoli siinä ampumis jutussa, mutta muuten.
Esim. toi sun linkkaama biisi..hirveetä paskaa, siis oikeesti.
 
^
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tän bändin hehkutusta.
Tietysti se niiden kitara sankari kuoli siinä ampumis jutussa, mutta muuten.
Esim. toi sun linkkaama biisi..hirveetä paskaa, siis oikeesti.
Kiitos vastauksesta ja ennenkaikkea äärettömän rakentavasta mielipiteestä :D

P.s. Pantera oli jo hajonnut kun Dimebag kuoli. Panteran menestys tuli ennen tätä ikävää tapahtumaa joten ei todellakaan ole noussut kuuluisuuteen tuon johdosta
 
Kiitos vastauksesta ja ennenkaikkea äärettömän rakentavasta mielipiteestä :D

P.s. Pantera oli jo hajonnut kun Dimebag kuoli. Panteran menestys tuli ennen tätä ikävää tapahtumaa joten ei todellakaan ole noussut kuuluisuuteen tuon johdosta
Mutta legendaksi on noussut.
Tästä bändistä ei höpistäisi lähellekään näin paljon ilman tuota tapausta. Tää olisi jo unohdettu ajat sitten.
 
Mutta legendaksi on noussut.
Niin varmaan luukutitkin, ei se tee siitä musasta hyvää.
What ever dude, ei ole hyvää tai huonoa musiikkia. On vain musiikkia. Tykkäät tai et. Itse olen kasvattanut kolme lasta aikuisiksi ja kun noi nuorena keskenään kähinöi niin olen opettanut niille että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa toiselle niin on paree pitää mölyt mahassa. Sinäkin suoltanut monia biisejä tähän ketjuun mistä en ole välittänyt mutten tietenkään ole alkanut vuittuilemaankaan kuinka paskoja ne on. Ignoreen jos ei miellytä.
Sorry, vähän butthurt Panteran casessa kun on niin lähellä sydäntä tämä orkesteri :)

Whiplash on kyllä hyvä, siitä ei pääse :)

p.s. olin 5v ikäinen Whiplashin tullessa ulos ('83) - eli en enää ihan tississä kiinni mutta melko lähellä. Miten vanha sinä olit?
 
Viimeksi muokattu:
What ever dude, ei ole hyvää tai huonoa musiikkia. On vain musiikkia. Tykkäät tai et. Itse olen kasvattanut kolme lasta aikuisiksi ja kun noi nuorena keskenään kähinöi niin olen opettanut niille että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa toiselle niin on paree pitää mölyt mahassa. Sinäkin suoltanut monia biisejä tähän ketjuun mistä en ole välittänyt mutten tietenkään ole alkanut vuittuilemaankaan kuinka paskoja ne on. Ignoreen jos ei miellytä.
Sorry, vähän butthurt Panteran casessa kun on niin lähellä sydäntä tämä orkesteri :)

Whiplash on kyllä hyvä, siitä ei pääse :)
Rauhoitu jäbä:)
Tää on vain keskustelu forkka.
Ketään ei oikeesti kiinnosta, ei ainakaan mua:D
 
Jos ei kiinnosta, niin voisit ehkä jättää muiden suosikkien haukkumisen vähemmälle. Ne on sinun mielipiteitä, ei faktoja.
Kuka on sanonut että haukkuisin?
Herää pahvi, mulla on mielipiteitä ja ilmaisen ne, en hauku.

Jumalauta miten herkkiä ihmiset ovat. Kaikki pitäisi olla kukkasia ja keijunpierunhajuisia, vähän kun ilmaiset eriävää mielipidettä niin hyökätään kimppuun kuin herhiläiset.
Ehkä se on tää persereikä some peukuttamisen aikaan saannoksia.
 
Ylös Bottom