Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Mielipide vai haukkumista?
Mielipide. Mun mielipide kyseisestä biisistä.
Mielipide vai haukkumista?

P.s. jos mielipide, niin olisi kiva kuulla äärettömän rakentavaa keskustelua miksi näin ;)
Älä viitti. En pidä biisistä ja ilmaisen sen. Mitä rakentavaa keskustelua haluat?

Siis haluatko mun perusteluja sille miksi en pidä biisistä vai mikä se rakentava on tässä?
 
Muokkasin edellistä viestiäni. Menee haukkumiseksi jos ei ole mitään millä tukea mielipidettä. Mutta edelleen, tämä on ihan tyhjiä housuja täynnä tämä keskustelu huomaan.
Ylläpito siivotkoon vaikka henk. koht. avautumisiin
 
Laitan tähän mun suosikki biisin.
Mua ei kiinnosta paskaakaan pitääkö siitä kukaan tai ei pidä.
Jos joku ei pidä, niin sen saa myös ilmaista ilman rakentavaa palautetta. Jopa toivon sitä..:D

 
Laitan tähän mun suosikki biisin.
Mua ei kiinnosta paskaan pitääkö kuka tai ei pidä.
Jos joku ei pidä, niin sen saa myös ilmaista ilman rakentavaa palautetta. Jopa toivon sitä..:D


Tätä(kin) tuli huudatettua :) Silloin tällöin edelleen tulee kuunneltua - varsinkin Trooper biisiä (mistä minunkin nickname kantaa juurensa ;)) Tuli jopa Brucen omaa myöhäisempää tuotantoa semisti fanitettua. mm. joku open air helsingissä.
 
En pidä tästä keskustelutavasta jota täällä nyt viljellään. Vähän nyt taas malttia ja järkeä.
Et tietenkään pidä, koska nyky some skeidassahan kukaan ei halua kuulla oikeita mielipiteitä eikä oikeita ihmisiä.
Kaikki on vain keijupierua.
 
Inappropriate Behavior
Oi joi..ihana Anna..

En pidä tästä keskustelutavasta jota täällä nyt viljellään. Vähän nyt taas malttia ja järkeä.
Vielä sen verran, että haluatko siis johdatella keskustelua haluamaasi suuntaan?
Ihan vain mielenkiinnosta kysyn..

Koska mä en tule imemään sun kyrpää koskaan ..



 
Viimeksi muokattu:
Itselle kovin bändi on Pantera ja hienoa nähdä kesällä edes puolet bändistä että oli aikanaan liput Tattoo the Planet kiertueelle minkä 11/9 terrori-isku perui ja nyt VIP liput kehissä että edes ripauksen näkee idoleista ja Vinnie aikanaan kovin esikuva rummuissa ja fanituksesta opettelin jokaisen biisin rummuilla aikanaan. Ja ilmeisesti Zack Wyldellä Dimen kitarateknikkoa mukana ym että saatais autenttinen kokemus mutta Vinnien takapotkumättöä ei Anthraxin Charlie Benante ei osaa kopioida.. Varmasti kova keikka silti tulossa Anselmo keulassa
Esim War Nerve


Mulle itselleni riittää Anselmo ja jos se edes antaa puolet siitä mitä nuoruusvuosinaan lavalla :) + Wylde, niin ei voi mennä pieleen
 
Suosittelisin perehtymään musiikkiin ja bändiin ilman ennakkoluuloja ja koittaa nauttia mitä ovat aikaan saaneet
Mulla oli yksi duunikaveri, varmaan sen 60v rouvashenkilö jolla oli todella negatiivinen näkökulma periaatteessa ihan kaikkeen.
No, mun toine kollega toi sitte vuosikalenterin töihin mihin hän oli itse kuvannut kaikki kuvat (kun nyt harrastaa valokuvaamista ja on perhanan taitava).
Anyway, kalenteri oli kahvipöydällä missä istuttiin, niin tämä rouva käveli ohi ja mulkaisi kalenteria ja totesi että 'mitä paskaa tuokin on'.
Oltiin hiljaa.. Ei vaan löydä sanoja. myöhemmin sitten lanseerattiin sanonta "Näkemättä paskaa" :D hehe minusta tuo sopii hyvin kaikille jotka tuomitsee jotain mistä ei edes tiedä mitään :)
 
Eli jos kuka vaan nykynuumetallien keskellä väittää Panteraa nössöksi paskaksi niin huoh nyt tarvisi ottaa jotain toista perspektiiviä kyllä

No näin sen jossain kohtaa Illegaliesin kanssa mutta ei ollut sama että oli aivan taulut silloin Tuskassa mutta ei enää samoin nykyään esiinny

Suosittelisin perehtymään musiikkiin ja bändiin ilman ennakkoluuloja ja koittaa nauttia mitä ovat aikaan saaneet


Kun lainasit niin vastaan tottakai.
Ei mun tarvitse perehtyä, kato kun mulla on korvat. Ainoastaan musa ratkaisee, ei mitkään ulkopuoliset tekijät joihin pitäisi perehtyä..
Kaiken näköinen poseeraus tai mitä toi bändi tekikään ei vaikuta mun mielipiteeseen musiikista.
 
Puhutaanhan musiikista edelleenkin?
Ai, niin, siis tarkoitatko että 'näkemättä paskaa' kattaa vain visuaalisen kokemuksen? Oletin että ymmärtäisit sen verran että se on kuvainnoillinen kaikkiin aisteihin. Mutta jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla antaa...
 
Ai, niin, siis tarkoitatko että 'näkemättä paskaa' kattaa vain visuaalisen kokemuksen? Oletin että ymmärtäisit sen verran että se on kuvainnoillinen kaikkiin aisteihin. Mutta jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla antaa...

Etkä sä ollut se suurin huutelija haukkumisesta, menet meinaan poika nyt henkilökohtaisuuksiin.
 


En ole ikinä ollut mikään Pantera-fani (ei ole uponnut Metallica, Megadeth, Iron Maiden, Slayer, mitä näitä nyt onkaan, omasta mielestäni kaikki liian kesyjä) mutta Anselmo aikoinaan fanitti yhtyettä Necrophagia, Killjoy (Necrophagian vokalisti, R.I.P.) antoi Anselmon tehdä Necrophagialle levyn ja sen seurauksena syntyi Holocausto de la Morte, yksi parhaimmista levyistä koskaan ikinä.
 
Ylös Bottom