Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Tulipa vihdoin kuunneltua Babymetallin uutukainen, The Other One.

Päällimmäinen fiilis näin yhden kuuntelun jälkeen on vähän vaisu. Ei levy sinänsä huono ole mutta ei siitä kyllä mitään huippubiisejäkään löydy. Aika tasapaksua puurtamista alusta loppuun.

Parhaat kappaleet oli Divine Attack, Monochrome ja Light and Darkness jotka oli kaikki sinkku biisejä.

Ei huono levy mutta aiempi tuotos bändiltä parempaa. 3.5/5

Mulle toimi ihan yhtä hyvin mitä muutkin.
Edellispäivänä kuuntelin tuon kerran tubesta ja eilen laitoin vinyylin tilaukseen vaikka sillä oli taas hintaa tuplat cd versioon verrattuna, mutta sentään "vain" 30e.
 
Laitetaans iltaa piristämään Kaken Helvetti:


//edit: ohoh, mä olen näköjään maistissa postannut tämän toistamiseen alle viikon sisään, pahoitteluni tästä spammistä
 
Viimeksi muokattu:
Perjantain voimabiisiksi FFDP Bulletproof!


Tässä on voimaa melkolailla samallalailla kuin voimasanassa PERKELE :)

Tänään illalla sitten kaikki kynnelle kykenevät On The Rocksiin missä tribute to Children of Bodom!
 




Itselleni kevät ja alkukesä on yhtä juhlaa musiikin suhteen. Ensin The Bug feat. Flowdan, sitten Sidewaysin torstaissa Death Grips sekä Fever Ray. Onneksi nuo kaksi samana päivänä!
 
Ghost on julkaissut "uuden" kappaleen. Tällä kertaa versioidaan Genesistä, Jesus He Knows Me. Viiden cover-biisin EP Phantomime julkaistaan 18.5., tämä esimakuna siitä.


Meillä oli meet and greet kun kävi jäähallilla 2019, pakko sanoa etten ole ikinä elämässäni jäätynyt niin pahasti kuin silloin!!! Saanut mitään muuta sanottua kun että 'I love your music' :D.. kiesus se karisma meikkeineen vaan menee katosta läpi!
Yhteiskuvakin on koominen kun mä olen melkeinpä kirsikanpunainen siinä missä muu perhe näyttää edes jotenkin täysipäisiltä :D haha

Tyttäret lauloi koko kotimatkan Ghostia <3
 
Meillä oli meet and greet kun kävi jäähallilla 2019, pakko sanoa etten ole ikinä elämässäni jäätynyt niin pahasti kuin silloin!!! Saanut mitään muuta sanottua kun että 'I love your music' :D.. kiesus se karisma meikkeineen vaan menee katosta läpi!
Yhteiskuvakin on koominen kun mä olen melkeinpä kirsikanpunainen siinä missä muu perhe näyttää edes jotenkin täysipäisiltä :D haha

Tyttäret lauloi koko kotimatkan Ghostia <3
Onnittelut tuosta! Millaista rahasummaa vaati? Olin itsekin kyseisellä keikalla, mutta meet and greet jäi kokematta. Ja on kokematta edelleen. Oliko Papa IV tapaamisessa roolissaan vai Tobias Forgena?

Ollaan vaimon kanssa molemmat suorastaan seottu Ghostista ja yksi lapsistakin tykkää kuunnella bändin musiikkia.
 
Onnittelut tuosta! Millaista rahasummaa vaati? Olin itsekin kyseisellä keikalla, mutta meet and greet jäi kokematta. Ja on kokematta edelleen. Oliko Papa IV tapaamisessa roolissaan vai Tobias Forgena?

Ollaan vaimon kanssa molemmat suorastaan seottu Ghostista ja yksi lapsistakin tykkää kuunnella bändin musiikkia.
Oli roolissaan 100%!! siksi varmaan jäädyinkin niin pahasti :D Liput tuli suhteiden kautta semmoisella alennuksella että taksit piti itse maksaa :D

En tiedä ketä näitä mun muisteloita jaksaa lukea ja kiinnostaako ne ketään mutta oma historia Ghostiin on melko hauska tarina. Oli joskus 2015. Minulla on yksi kaveri Riihimäeltä jolla pää ikään kuin 'suli' (oli avioeroa ja hänen teini-ikäisillä melko vakavia ongelmia jne). Menin sinne viikonlopuksi tarjoamaan auttavaa olkapäätä, sillä oli kämppä tyhjänä lemmikkikärmeksiä lukuunottamatta niin ryyppäämiseksihän se meni aika nopiaan.
Jossain vaiheessa hän sanoi että olisi biisi mistä mä saattaisin tykätä ja laittoi soimaan Year Zeron. Olin vähän hämilläni että mitähän perkelettä sitä tuli oikein kuunneltua ja katsottua.
Noh, rankan viikonlopun jälkeen menin kotio ja soitin ton uudelleen. Ja uudelleen. Ja sitten koko levyn ja aloin ymmärtämään että nythän todellakin ollaan jonkun paremman äärellä. :) Eli melko alusta saakka tykännyt Ghostin tuotannosta. Ja kun tuota soitellut kotosalla niin sitten koko perhe lopulta 'infektoitui' Ghostista haha

Sitten vielä sattumalta myöhemmin selvisi että Ghostin manageri on ns. perhetuttu :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom