Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Heitetään vielä electro swingia lauantain kunniaksi.



edit: Vielä huikea coveri 90 luvun hitti biisistä :D

 
Viimeksi muokattu:
Tulipa vihdoin kuunneltua Babymetallin uutukainen, The Other One.

Päällimmäinen fiilis näin yhden kuuntelun jälkeen on vähän vaisu. Ei levy sinänsä huono ole mutta ei siitä kyllä mitään huippubiisejäkään löydy. Aika tasapaksua puurtamista alusta loppuun.

Parhaat kappaleet oli Divine Attack, Monochrome ja Light and Darkness jotka oli kaikki sinkku biisejä.

Ei huono levy mutta aiempi tuotos bändiltä parempaa. 3.5/5
 


Noora...taidan olla rakastunut. Hän pyyhkii tolla mies laulajalla ihan lattiaa.

Laitetaan vähän lisää Nooraa, jos joku ei tiedä kuka tää neitokainen on.

 
Viimeksi muokattu:
Ei ole kauhean hedelmällistä verrata Metallicaa vuodelta 2023 vuoteen 1984. 80-luvun thrash on silkkaa timanttia, mutta ainakaan minä en odota Metallican kuulostavan enää tuolta kultakauden tavaralta.

Kyllä tämä uusin kuulostaa 2000-luvun Metallicalta.
Kuulostaa onneksi nykyään sellaiselta, että kestää kuunnellakin. Tuota alkuaikojen paskaa ei kyllä jaksa montaa biisiä kuunnella.
 
Kuulostaa onneksi nykyään sellaiselta, että kestää kuunnellakin. Tuota alkuaikojen paskaa ei kyllä jaksa montaa biisiä kuunnella.
No nyt tuli raju kommentti. Omasta mielestäni Metallica oli parhaimmillaan 1983-88. Se raivo, se energia, ne biisien koukut. Ja päälle loistavat sanoitukset. Täydellinen paketti.

Toki tämä uusikin tavara putoaa meikäläiselle.
 
Ei ole kauhean hedelmällistä verrata Metallicaa vuodelta 2023 vuoteen 1984. 80-luvun thrash on silkkaa timanttia, mutta ainakaan minä en odota Metallican kuulostavan enää tuolta kultakauden tavaralta.

Kyllä tämä uusin kuulostaa (2000-luvun) Metallicalta.
Ei tietenkään, mutta tää nykyinen paska mitä ne suoltaa, niin se ei kuullosta Metallicalta.




Mikä ääni tällä naisella onkaan..!!


Olen vanha

 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa onneksi nykyään sellaiselta, että kestää kuunnellakin. Tuota alkuaikojen paskaa ei kyllä jaksa montaa biisiä kuunnella.
Tämä on vähän samanlainen mielipide kun väittäisi tämän päivän U2:sta paremmaksi kuin mitä se oli silloin alkuaikoina. :p

Siitä puheen ollen:

 
Melko harva bändi/artisti tuntuu yleisen mielipiteen mukaan muuttuvan paremmaksi ajan kuluessa. Mutta Eevil Stöö tekee niin:
 
Hyviä biisejä julkaistu tällä viikolla ja perjantain kruunaa vihdoin uusi Scar Symmetry. Kesäkuussa tulossa trilogian toinen osa, edellisestä levystä vierähtänyt vasta 9 vuotta.





 
Itsekin kuulun siihen enemmistöön joka yleensä pitää artistien vanhaa tuotantoa parempana kuin uutta. Saan varmaan joltain kuraa niskaan, mutta yksi poikkeuksista omalla kohdalla on Kreator. 2000-luvun tuotanto uppoaa omaan makuun paremmin, eikä pelkästään Suomi-lisäyksen takia.

KMFDM taasen on tehnyt laatua kaikilla neljällä vuosikymmenellään.
 
jaahans, perjantain voimabiisiä:


Soitin ton systerille parisen vuotta sitten kun hänellä oli hankalaa aikaa elämässään
Jäi mieleen päällimmäisenä se että hän alkoi lohduttomasti itkeä kuunnellessaan tuota


Hauska muisto, vanhan kansan musiikkia, Cannibal Corpsen 'Hammer Smashed Face':


Itse en em. orkesterin fani ole ollut ikinä enkä näinollen oikein tietänyt siitä muuta kun mitä nyt randomisti kuunnellut, ei vaan ikinään oikein lähtenyt,

Muisteloita, helsingin pyhätössä, jäähallissa, 2009 soitteli Bodomin ja jonkun muun bändin kanssa. Itse kuullut mistään musiikeista oikein mitään kun olin vähän jumiutunut bäkkärille. Kuitenkin, jossain vaiheessa kun alko meno hiljenemään lavalla ja porukat valui himmailuosastolle, porukat teki mitä yleensä, kikkaili ja keskusteli jne shittiä.
Jonkun ajan kuluttua näin jonkun 'metallijyrän' istuvan yssikseen portaikossa korvalaput korvilla ja viskipullo kädessä. Kelasin kaksi kertaa mennäkö juttelemaan vai ei, tuumasin että eiköhän hän olisi muualla jos ei seuraa kaipaisi. Tuumasta toimeen, menin höpöttelemään hänelle ja oli oikein ilahtunut seurasta. Tuli vaihdettua puhelinnumeroita ja kertoi nimekseen 'CorpseGrinder', haha, tajusin viiveellä kenen kanssa jaoin viskipulloa :D

edit:// ja hei, turha edes kysyä, ei todellakaan olla soiteltu! :D se varmaan antoi muutenkin jonkun feikkinumeron tms koska 'random fan'. Anyway, Fisher on Fisher, cannot be unseen joten kyllä se oli herra itsessään :) Kiva muisto
 
Viimeksi muokattu:
5 vuotta on kulunut ja Babymetal on virallisesti taas kolmikko. Momometal on valittu uudeksi jäseneksi.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom