jaahans, perjantain voimabiisiä:
Soitin ton systerille parisen vuotta sitten kun hänellä oli hankalaa aikaa elämässään
Jäi mieleen päällimmäisenä se että hän alkoi lohduttomasti itkeä kuunnellessaan tuota
Hauska muisto, vanhan kansan musiikkia, Cannibal Corpsen 'Hammer Smashed Face':
Itse en em. orkesterin fani ole ollut ikinä enkä näinollen oikein tietänyt siitä muuta kun mitä nyt randomisti kuunnellut, ei vaan ikinään oikein lähtenyt,
Muisteloita, helsingin pyhätössä, jäähallissa, 2009 soitteli Bodomin ja jonkun muun bändin kanssa. Itse kuullut mistään musiikeista oikein mitään kun olin vähän jumiutunut bäkkärille. Kuitenkin, jossain vaiheessa kun alko meno hiljenemään lavalla ja porukat valui himmailuosastolle, porukat teki mitä yleensä, kikkaili ja keskusteli jne shittiä.
Jonkun ajan kuluttua näin jonkun 'metallijyrän' istuvan yssikseen portaikossa korvalaput korvilla ja viskipullo kädessä. Kelasin kaksi kertaa mennäkö juttelemaan vai ei, tuumasin että eiköhän hän olisi muualla jos ei seuraa kaipaisi. Tuumasta toimeen, menin höpöttelemään hänelle ja oli oikein ilahtunut seurasta. Tuli vaihdettua puhelinnumeroita ja kertoi nimekseen 'CorpseGrinder', haha, tajusin viiveellä kenen kanssa jaoin viskipulloa
edit:// ja hei, turha edes kysyä, ei todellakaan olla soiteltu!

se varmaan antoi muutenkin jonkun feikkinumeron tms koska 'random fan'. Anyway, Fisher on Fisher, cannot be unseen joten kyllä se oli herra itsessään

Kiva muisto