Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuohan on monissa peleissä erillinen lähempänä kojelautaa oleva kuvakulma. Kun itse ajan ratilla, niin se ei edes auta, että saisi ratin ja kädet pois, kun kuvakulma jää edelleen kovin kauas tuulilasista. GT Sportia tuli ratin kanssa pelattua aina siitä konepelti/kattokuvakulmasta, koska ei se sisäkuvakulma ollut ikinä oikein järkevä vaihtoehto. Se tuntui kuin olisit takapenkillä ratin kanssa ja jonkun toiset kädet on siinä edessä omine käsineen ja ratteineen.Rattia ja käsiä ei vissiin vieläkään saa kokonaan pois näytöstä? En ymmärrä miksi se hudin muokkauksen salliminen on KY niin iso asia.
Täälläkin vaikuttaa paljon juurikin se, että ajan rigistä. Ruutu on kiinteästi heti ratin takana. Siinä kohtaa missä tuulilasi olisi. Tällöin sisäkuvakulma ratin ja käsien kanssa näyttää siltä kuin istuisi älyttömän kaukana - niin sanotusti takapenkillä. Vääristää perspektiiviä hämmentävän paljon.Tämäkin voi kuulostaa hullulta... Oli pääsyy miksen ostanut tätä turismoa enää (ajan toki rigistä fanatecin laitteilla). Onneksi neljä viikkoa ja WRC julkaistaan!
Minusta taas tuntuu ettei kukaan niin sanotuista "kovista" YouTubekuskeista aja 3rd person kameralla. Eikä siinä oikein järkeä olisikaan, kun se on GT:ssä kuin rautakangella auton perässä kiinni.Ite olen kyl jotenki siinä käsityksessä että ihmiset ajaa eniten siitä 3rd person kamerasta, ainakin mitä youtubeja seurannut nii tuntuu et joka toisel on se. Varmaa just sen takia että näkymät parhaat, mut autopeleis se ei vaan mun mielestä toimi toi "GTA" kuvakulma.
Onko auton madaltamiseen muuta keinoa kuin jousituksella? Jää omaan makuun pelkällä jousituksen säädöillä liian korkealle, jos vertaa valmiisiin kilpa-autoihin.
Joo noi kutsuautot on kyllä sellanen piikki lihassa että. Itekin kyttäsin niitä kuukausi tolkulla joka päivä kunnes osu. Mulla meni suunnilleen 450-500 tuntia että oli kaikki autot kerättynä että helpolla ja nopeasti niitä ei saa. Ja grindata saa kisoja satoja tunteja että saa rahan kaikkiin autoihin. Eräs tubettaja sanoikin osuvasti että työssäkäyvä perheellinen ei saa koskaan kerättyä kaikkia autoja.Mukavaa että autoja tulee jälleen lisää kun EN VIELÄKÄÄN OLE SAANUT niitä kahta puuttuvaa mitkä saa ostettua pelkästään kutsulla. Puuttuvat merkit Bugatti ja Pagani ja lähes joka päivä käyn vieläkin sen verran ajamassa mitä tarttee että sieltä sen lipukkeen saa mutta ei vaan sitten millään osu kohdilleen.
Alkaa ottamaan jo niin pahasti päähän tämä että poistan kohta koko pelin jos niitä kutsuja ei ala näkymään. Alusta en tätä kyllä ala pelaamaan ja ajamaan samaa määrää mitä nyt on tullut ajettua kun sitä rahaakin kerätessä oli usko koetuksella.
Ei jumalauta, just tänään sain Ferrarin kutsun. Se oli toinen kerta tässä syksyn aikana, yhteensä tullut joku 7 eri merkkien kutsua syksyn aikana. Enkä tee niillä kutsuilla enää mitään. Paska systeemi.Noh, mulla alkaa lähestyy 900h peliaikaa ja edelleen puuttuu se yks ainoa ferrarin kutsu. En nykyää jaksa ees välittää siitä, ajan ku huvittaa ja tulee jos on tullakseen.