Strooper12
Well-Known Member
Minäkin nyt 'alennuksesta' tämän ostin vaikken sinällään rattimiehiä olekaan. Mutta voi pojat kun on ollut hauskaa PSVR2 ja tämä peli, vatsalihakset vähän jäykkänä kun on jännittänyt että saa menemään mutkan kunnolla!! Grafiikat ei nyt ole ihan niin hehkeät kun odotin mutta kyllä tuo läsnäolon tunnelma on todella hyvä - varsinkin kun pääsee ostamaan autoja missä ratti on 'oikealla' puolella
Sahaan tuota yksinpeliä varmaan melkoisen paljon ennenkuin uskaltaudun kansainvälisille moninpelimarkkinoille, olen melkoinen puukäsi kuitenkin näissä moninpeleissä
Täytyy laittaa muutama 'ratti-ihminen' tuohon penkkiin kunhan tulevat kylään seuraavan kerran antamaan oman mielipiteensä
Onko muuten mitään suositusautoa tuohon alkuun? Itse tuunaillut Honda Integra Type R:n suht kuntoon, sillä on mukava ajella
p.s. tämä on just näitä pelejä että 'yksi vielä'
Sahaan tuota yksinpeliä varmaan melkoisen paljon ennenkuin uskaltaudun kansainvälisille moninpelimarkkinoille, olen melkoinen puukäsi kuitenkin näissä moninpeleissä
Täytyy laittaa muutama 'ratti-ihminen' tuohon penkkiin kunhan tulevat kylään seuraavan kerran antamaan oman mielipiteensä
Onko muuten mitään suositusautoa tuohon alkuun? Itse tuunaillut Honda Integra Type R:n suht kuntoon, sillä on mukava ajella
p.s. tämä on just näitä pelejä että 'yksi vielä'
Viimeksi muokattu: