Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Kiitos @pelle näistä! Katsoin kaikki ja oli kyllä melkoista tunteiden vuoristorataa, tästä lähti päivä mukavasti käyntiin :D
 



Tää olis silloin joskus, kun suurin osa täältä oli vielä iskän pussissa.

 
Viimeksi muokattu:
"sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hölmö panin peliin koko elämän"


 
Viimeksi muokattu:
Selailin youtubea ja törmäsin sattumalta Santa Luciaan. Miten ihmeessä mä olin tämänkin unohtanut? 80-luvun lopun proge-metal-punk-goth-new wave-mitä lie-sillisalaattia suoraan Suomen Lapista! Paikoin tulee mieleen legendaarinen Voivod. Sanalla sanoen: nerokasta.
 
Perjantain voima.. no eh ei välttämäti niin mutta biisiksi kuitenkin, Poets Of.. - eikun siis Old Gods Åsgardin biisi


Vaikka fanitankin suuresti Alan Wake 2 peliä niin Poets of the fall on siinä mielessä hauska omassa elämässäni että vaimoke diggaili tuota jo ennenkuin edes tapasimme (mitä, jotain 2008) ja edelleen tykkää em. pumpusta. '08 noi ei vielä ollut breikannut ainakaan kansainvälisesti
 
^
Oikeesti ihan helvetin paska bändi, mutta biisi toimii pelissä koska se on tehty ihan irti bändin normaalista tuotannosta, eli peliä varten:).

Taitaa olla kyllä Järven lempi bändi, koska eikö tää ollut jo Max Paynessakin..

 
Viimeksi muokattu:
Hektisiä sekvenssejä lauantaipäivän ratoksi.

Aikamoista! Toi alku sopisi esim. American Psycho elokuvan kirveskohtaukseen :)






Tuomaan vähän erilaisuutta ketjuun. Biisihän itsessään on aika perus, mutta hilbilly meininki potkii aina (itselleni ainakin)
 
En tiedä tästä bändistä yhtään mitään mutta soittavat aika hyvän version vanhasta klassikosta.
 
Ylös Bottom