Jirza
Well-Known Member
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom critic reviews - Metacritic
Metacriticin keskiarvo tällä hetkellä 86. Ei aivan samanlaista tykitystä, kuin edelliset Zeldat, mutta taattua Nintendolaatua kuitenkin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No eihän tätä voi oikein vertailla kahteen edelliseen suureen Zeldaan vaan pikemminkin Awakeninkiin, ja siihen verraten näyttää minusta erittäinkin pätevältä 2-D Zeldalta.The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom critic reviews - Metacritic
www.metacritic.com
Metacriticin keskiarvo tällä hetkellä 86. Ei aivan samanlaista tykitystä, kuin edelliset Zeldat, mutta taattua Nintendolaatua kuitenkin.
Valitettavasti Switchin ikä näkyy ja pelin suorituskyky on huonompi kuin edellisessä pelissä joka käytti samaa moottoria. Switch 2 tule jo.
En sanois tehoista olevan kiinni kun vaikka xenoblade chronicles 3 on näyttävämpi, omaa massiivisen maailman ja silti rullaa sulavammin.
Laiskaa koodausta tuo on eikä mitään muuta. Olisivat edes laittaneet sen 30fps lukon niin se olis siinä, mutta kun sitäkään ei ole saatu aikaiseksi.
Mulla olis links awekening remake vieläkin pelaamatta kun päätin odottaa päivitystä joka korjaa sen ongelmat, mutta kuten kaikki tietää niin ei sellaista saatu ja vastahan se on viis vuotta ollut hyllyssä
Sama odotella sitä switchin seuraajaa jos se olis taaksepäin yhteensopiva ja molemmat pelit toimis kuten kuuluu.
Muuten kyllä näytti kivalta. Poislukien se piiiiiiiiiiiiiitkä echoes lista. Kuulemma + nappia painamalla aukeaa ruudukkonäkymä, mutta siitä sitten taas puuttuu kaikki sorting toiminnot joten kumpikaan ei ole hyvä ratkaisu.
Mutta kun nuo samat ongelmat oli siinä viis vuotta vanhassa links awekening pelissäkin.Varmasti tuo uuden sukupolven tulo voisi selittää ettei ole 30 fps lukkoa. Automaattinen 60 fps uudella koneella jos vaan toimii suoraan taakseppäin.
Mutta kun nuo samat ongelmat oli siinä viis vuotta vanhassa links awekening pelissäkin.
Yleensä ei huono suorituskyky haittaa, jos peli on muuten rautaa, mutta tämän tapauksessa voin hyvin odottaa Nintendon tulevaa konsolia. Sen aika alkaa kuitenkin olla jo lähellä.
Niin siis olettaen, että tästä edes tehdään uusintaversio Nintendon tulevalle raudalle.
Alussa sitä nykimistä näkyy siellä linnan kylässä. Se teki vähän pahaa, mutta sen jälkeen ei ole itse tullut nähtyä mitään muuta hikottelua. Ihan pienestä ruudunpäivitysasiasta huolimatta tähän mennessä aivan törkiän viihdyttävää. Voi suositella.En mä tuossa ensimmäisen tunnin tai jotain aikana huomannut mitään ongelmia, mut ehkä olen taas sokea asialle. Tai sit alkupään alueet on vaan vähemmän raskaita Switchille.
Tossa vähän auttaa että Y-näppäimellä pystyy vaihtamaan listoja eri kategorian mukaan, mutta käytännössä se tarkoittaa, että pyörität käytetyimmät ja viimeisimmät hankinnat listoja eestaas.Myös tapa valita Echot voisi olla hiukan parempi. Yhdellä rivillä oleva lista kasvaa ihan tolkuttoman pitkäksi pelin edetessä, vaikka sitä pystyykin onneksi sorttaamaan muutamalla eri vaihtoehdolla. Jos pelissä olisi useampi valikkorivi päällekkäin, joissa kategoriat oltaisiin eroteltu toisistaan, olisi ratkaisu ollut varmaan toimivampi.
9 / 10