Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Musk on yksi parhaita argumentteja rajusti progressiivisen pääomatuloverotuksen (ja yleensäkin verotuksen puolesta). Raha on valtaa, ja yhdelle ihmiselle kasautuvan vallan määrää pitää rajoittaa.Tosielämän Hugo Drax. Trumpin ykköslakeija Elon "F U retard" Musk peesaamassa lumoavalla fuck europeans asenteella, samalla kun pistää seuraajansa äänestämään siitä että pitäisikö jenkkien valloittaa Englanti...
Voin vain kuvitella millainen pikkusieluinen pikkumies Musky on, jos/kun googlailee päivät pitkät nimeään sosiaalisessa mediassa ja käy heittelemässä tällaisia "f u r*tard" -kommentteja.Jos jonain päivänä ostan sähköauton, niin sen merkki ei missään nimessä ole Tesla.
![]()
”Hän on aika säälittävä henkilö,” sanoo Elon Muskin haistattelun kohteeksi joutunut suomalaismies
Suomalainen Joni Askola moitti Elon Muskia tämän omistamassa viestipalvelu X:ssä ja sai vastaukseksi haistattelua. Muskin käytös on Askolan mielestä säälittävää.yle.fi
Tällaisena pienenä välikevennyksenä pitää todeta, että mitä kovempaa tietty sakki huutanut joidenkin pelien, elokuvien, sarjojen jne. kohdalla "wokea!", sitä enemmän olen itse kyseisestä tuotoksesta pitänyt.Kyllä se pitää jonkinlainen mielikuva saada ennen ostopäätöstä.
Joo ei mua tuo woke homma kiinnosta pätkääkään, enkä jaksa siitä jauhaa. Siis siinä mielessä että onko sitä olemassa siinä peleissä vai ei. Minulle se on aivan sama, kunhan peli on hyvä. Ja tuossa keskustelussa oli siitä vain kysymys.Tällaisena pienenä välikevennyksenä pitää todeta, että mitä kovempaa tietty sakki huutanut joidenkin pelien, elokuvien, sarjojen jne. kohdalla "wokea!", sitä enemmän olen itse kyseisestä tuotoksesta pitänyt.![]()
Olen sanonut sen ennenkin ja sanon sen taas: Sannin p****reikä on vert.. Eiku siis, älkää syöttäkö trollia.Olipas pettymys vr2 lasit. Ei oo paljoakaan kehittyneet ensimmäisen polven laseista jotka möin jo monta vuotta sitten. Täytynee laittaa nuokin myyntiin jos joku pöljä erehtys ostamaan
Ei kyse ole osaamisesta vaan työläydestä ja ihan suoraan huonoudesta/sopimattomuudesta: systeemi on optioitu ihan muulle kuin ohjaimelle.No kun ei se ole paska systeemi! Se, että et jotain osaa, ei tee siitä paskaa systeemiä! Minä pelasin Xboxilla, ohjaimella, eikä ollut ongelmia.
Siis, alusta asti sinä olet kritisoinut KCD:tä kaikesta niistä asioista mitkä tehneet siitä monen mielestä erinomaisen pelin ja mitä kehittäjät halunneet, mitkä tehneet siitä sen pelin mikä sen on tarkoitus ollakin. Jatko-osassa oli muutamia asioita muutettu helpommaksi kyllä palautteen vuoksi, mutta pitkälti se on sama peli edelleen. Olet jopa kritisoinut peliä koska se ei ole tehty kuin Souls-pelit. Tämän ei ole tarkoituskaan olla Souls-peli. Tämä on juonellinen seikkailu/roolipeli.Koska moderaattori(e?)n mielestä Kingdom Come-pelin mekaniikoista keskustelu ei kuulu Kingdom Come-keskusteluun, niin vastaan varmuuden vuoksi tänne, johon toivon tämän paremmin sitten sopivan:
Ei kyse ole osaamisesta vaan työläydestä ja ihan suoraan huonoudesta/sopimattomuudesta: systeemi on optioitu ihan muulle kuin ohjaimelle.
Ennen kuin puolustelet omalla osaamisellasi tuota yhtään enempää, niin toivoisin sinun vähän katsovan vertailua tai jos mahdollista, niin itse kokeilevan alkuperäistä ohjaustapaa ja miettivän sitten hetken, että olisiko ongelma kuitenkin muualla kuin siinä että joku toteaa tuon faktan.
Vastavuoroisesti voidaan toki myös sanoa että jos sinä Xboxilla ohjaimella pelatessa et kokenut ongelmia, ei se tarkoita että systeemi on hyvä. Siitä voidaan päätellä vain että homma toimi sinulla. Jos siis haluat tuolle valitsemallesi linjalle mennä. Minä en ole (ainakaan tarkoittanut) asiassa nojata mihinkään omaa osaamiseeni vaan nimenomaan siihen, miltä tuo systeemi vaikuttaa. Sinä taisit itse vetää sen johtopäätöksen että kritisoisin asiaa vain sen takia ettei se yksistään minulla suju.
Ja jos kritisoiminen vaatii homman osaamisen, niin montako arkkua pitää saada auki että oman epäonnistumisen osuus keskustelusta saadaan pois? Tällä hetkellä suhdeluku lienee 1/4, sillä neljän viimeisimmän arkun kohdalla vain yksi tiirikka hajosi. Saako silti sanoa että tuo on paska systeemi ohjaimella pelattavaksi ja se "paranee" vain kyvyillä ja perkeillä, joista merkittävimpänä kestävämpi tiirikka, jolla uskon tuosta tulevan sellainen, mikä sen olisi pitänyt olla jo lähtökohtaisesti.
Ei, en ole. Olen kritisoinut toteutusta enkä sitä mitä se niillä haluaa tehdä. Se on ihan eri asia.Siis, alusta asti sinä olet kritisoinut KCD:tä kaikesta niistä asioista mitkä tehneet siitä monen mielestä erinomaisen pelin ja mitä kehittäjät halunneet, mitkä tehneet siitä sen pelin mikä sen on tarkoitus ollakin.
Minusta jo se, miten positiivisesti nuo muutokset (eli parannukset/"helpotukset") on otettu vastaan pelkästään täällä, saati yleisesti, tukee mielestäni näkemystäni. Pelin suunta ei siis ole minulle ongelma vaan se, miten se on käytännön tasolla toteutettu.Jatko-osassa oli muutamia asioita muutettu helpommaksi kyllä palautteen vuoksi, mutta pitkälti se on sama peli edelleen.
Otapa nyt tänne se kohta missä olen sanonut että KC:n pitäisi olla Souls-peli. En nimittäin varmasti ole näin sanonut.Olet jopa kritisoinut peliä koska se ei ole tehty kuin Souls-pelit. Tämän ei ole tarkoituskaan olla Souls-peli. Tämä on juonellinen seikkailu/roolipeli.
Nyt täytyy kyllä saada tarkennusta: mistä ei saa enää puhua? Pelistäkö? Sen omassa aiheessa? :O
Niin, olen tietysti tietoinen että jään asioista vääntämään, mutta kuten kirjoitit, niin siihen vaaditaan kaksi - tai tässä tuoreimmassa tapauksessa useita muita.Ihan hyvä vaan, että mode laittoi stopin tolle turhalle vänkäämiselle. Tuskin olen yksin mielipiteeni kanssa jos totean, että turhan moni peliketju muuttuu lukukelvottomaksi roskaksi, kun siellä alkaa se sivukaupalla kestävä vänkääminen, jossa (lähes aina) sinä olet osapuolena.
Samaa huomasin jo pari vuotta sitten uuden Zeldan julkaisun kynnyksellä. Julkaisua seuraavana päivänä olin innoissani, kun peliketjuun oli tullut pari sivua uutta luettavaa, mutta pettymys oli suuri, kun huomasin, että viestit olivat vaan turhaa vääntöä jostain pelin ensimmäisestä pulmasta.
Syy ei tietenkään ole täysin yksin sinun, koska väittelyyn tarvitaan aina vähintään kaksi osapuolta, mutta turhan monessa vänkäämisessä sinä tunnut olevan aina se toinen osapuoli.
Ja tähän viestiin ei sitten kannata vastata millään yli puolen sivun tekstimerellä. En tule sitä lukemaan. Kunhan halusin vähän avautua ketjun hengen mukaisesti. Kaikesta huolimattta, hyvää tiistai päivän jatkoa.
Se rytmiin perustuva tiirikointi oli mulle taas ihan tolkuttoman helppoa. KCD:ssä kahen tatin systeemi oli mulle käytännössä mahdoton 100%:sti. Peukut ei vaan taivu. Simplified-asetuksella saan lukot auki, mutta ei se silti oikeen nappaa.Tiirikointi on muuten juurikin sellainen asia ja mekaniikka, joka on helppo toteuttaa 'päin mäntyä' ja pelaajaa ärsyttävästi. Itsellä otti päähän Star Wars: Outlawsissa se perustason tiirikointi, joten helpotin sen pois hyvin äkkiä.
Jos jostain pelistä ei pääse koska vaan poistumaan menettämättä edistymistä siinä, on se auttamatta paska systeemi, mitä ei voi puolustella.Toinen asia nykypäiväisessä hektisessä maailmassa on tallentaminen. Suoraan sanottuna tallennus on p*skasti toteutettu, jos manuaalinen tallennus ei löydy suoraan taukovalikoista. Jos manuaalista tallennusta varten pitää jotain pelin sisäisiä itemejä rakennella, niin silloin se on liian monimutkaisesti toteutettu.
En kokenut, että tähän vastaaminen kuuluu AC Shadows ketjuun niin vastaan täällä: Voi hemmetti, että tuo gamereactor on kamala sivusto. Tuota varmaan ylläpitää ala-asteikäiset lapset ja sivusto on sellainen, että tuntuu niinku se itse uutinen olisi yhden valtavan mainoksen sisään upotettu. Hyi hemmetti sentään!![]()
Assassin's Creed Shadows kiskaisee levytilaa niin, että hirvittää
Tilavaade on Xboxilla kipakat 100 gigaa.www.gamereactor.fi
Huomattu toki tämä asia.En kokenut, että tähän vastaaminen kuuluu AC Shadows ketjuun niin vastaan täällä: Voi hemmetti, että tuo gamereactor on kamala sivusto. Tuota varmaan ylläpitää ala-asteikäiset lapset ja sivusto on sellainen, että tuntuu niinku se itse uutinen olisi yhden valtavan mainoksen sisään upotettu. Hyi hemmetti sentään!
Ja ei tosiaan ollut sinuun kohdistuva viesti. Ihan vaan yleisesti ärsyttää tuo sivusto. Uutinen sinällään varmasti monia kiinnostava.Huomattu toki tämä asia.
Kannattaa nukkua rauhassa.Donald Pu...eikun siis Trump siellä jo pohtii puolitosissaan (vaiko puolileikillään) Grönlannin valloitusta, NATO liittolaismaaTanskalta. NATO liittolaismaa Kanadan liittämistä USA:aan, Panaman kanavan takaisin ottamista. Vaikka asein.
Välissä on toki juotu kahvit ja kampaviinereihin päästessä päätetty nimetä Meksikonlahti uudelleen Amerikanlahdeksi.
Ja niin edelleen.
Tosielämän Hugo Drax. Trumpin ykköslakeija Elon "F U retard" Musk peesaamassa lumoavalla fuck europeans asenteella, samalla kun pistää seuraajansa äänestämään siitä että pitäisikö jenkkien valloittaa Englanti...
Mulla on ruvennut viime aikoina olemaan kovin paljon unettomia öitä. Ei tule uni ei.
Mutta ehkä tämä kaikki on vain suurta sirkusta ja herroilla on vain niin sofistikoitunut huumorintaju että mä en sitä vain ymmärrä. Niinhän?
Niinhän?
Ite pohtinut onko Musk aineilla sekoittanut päänsä vaan niin pahasti. Ei se ennen näin hoopolta vaikuttanut.Jossain kohtaa (ennen Ukrainan tilannetta jne.) pidin tyyppiä hauskana ja virkistävänä poikkeuksena massimiehiin mutta onkin osoittautunut kuspäiseksi opportunistiksi, johon narsistin tunnusmerkitkin tuntuu aika kohdalleen osuvan.
Eikös ukolla ole adhd? Mutta samaa mieltä, että varmasti vetää joitain nappeja ja tämä sitten adhd:n kanssa heiluttelee miestä laidasta laitaan. Kuten totesin toisessa keskustelussa - musk oli niin sekaisin roganin ekassa podcastissa vuosia sitten, että ei pystynyt kuuntelemaan pitkään. Kaksi viimeistä on taas ollut paljon tasapainoisempia keskusteluja useamman tunnin aikana.Ite pohtinut onko Musk aineilla sekoittanut päänsä vaan niin pahasti. Ei se ennen näin hoopolta vaikuttanut.