FleeingNevada
Toimitus
Kukaan ei puhunut sinun henkilökohtaisesta elämästä.Minä kerroin tosiasioita omasta elämästäni. Ja nimenomaan avasin sitä, mihin asioihin omat näkemykseni perustuivat. Sinä esitit tekstini olevan hurjia väitteitä ja sloganeita. Eli saan itse ainakin sen käsityksen, että yrität kyseenalaistaa tekstini todenperäisyyden. Jokainen väittämäni on niin totta kuin vain voi olla, enkä tuosta tekstistäni löydä mitään muualta poimittuja sloganeita. Kaikki perustuu omiin elämänkokemuksiini ja niistä muodostuneeseen elämänkatsomukseen, jonka kautta olen tehnyt ammattivalintani, sellaiseen työhön, jossa nimenomaan autan kaikenlaisia ihmisiä tasapuolisesti. Kuuluivat he vähemmistöihin tai sitten eivät.
Kerrohan sinä sairaalloisen syytöstesi heittelyn lomasta nyt ihan suoraan, että mitkä asiat tekstissäni olivat hurjia väitteitä? Tai mitkä olivat toistamiani ns. sloganeita? Kerrohan nyt ihan yksityiskohtaisesti, sen sijasta, että heität epämääräisiä nimenomaan valheisiin perustuvia syytöksiä ja katoat taas valheilla ja häikäilemättömillä, mutta epämääräisillä väitteillä luomasi sumuverhon sekaan itseesi tyytyväisenä.
Omia väittämiäsi:
Ja tässäkin parin sivun aikana toistuneet väitteet, että nykypäivän peleissä "normaaleja" pelaajia pakotetaan vähemmistöjen säännöillä viihteestä nauttimiseen:vähemmistöjen erityisesti jalustalle nostamisesta...
Se, että häivytetään biologiset sukupuolet kokonaan ja sanotaan sen olevan tasapuolisuutta, ettei biologisia sukupuolia enää tuoda esiin vaihtoehtoina on kuitenkin valheeseen perustuvaa tasapuolisuutta
... tasapuolisuutta tai tasa-arvoa haetaan sillä, että laitetaan enemmistö ottamaan väkisin vastaan vähemmistöjen asioiden korostunutta esille tuomista ja manipulatiivista normalisointia...
... ei kestetä sitä, että joku ns. normista poikkeava asia on epänormaalia, ja sitten yritetään asiaa kovasti ”normalisoida” ja sitä kautta saada se jotenkin helposti hyväksyttäväksi, kun ei osata hyväksyä sellaista joka on selvästi normista poikkeavaa eli loppujen lopuksi epänormaalia.
... epänormaaliuden ylikorostamisen kautta pitäisi yrittää tehdä asiasta ns. normaalia, vaan pitäisi oppia vain ”kestämään” sitä harvinaisemmin esiintyvää ”epänormaaliutta”. Ja sinänsä olemaan pelkäämättä erilaisuutta, mutta myöskään tuomatta sitä erikseen jalustalle ylikorostuneesti.
... vastustan ylipäätään vähemmistöjen asioiden liiallista erikseen korostamista
Toki kun sinulle on annettu linkkejä, jotka todistavat että tuollaiset pelot ovat ihan tuulesta temmattuja, vastauksesi on ollut jatkuvasti:Minultakaan ei ole pois, että hahmonsa saa tehdä muun sukupuoliseksi, jos siltä tuntuu, tai vaikka vaihtoehtoja olisi enemmänkin. Minä nyt olen vain sitä vastaan, että mies ja nainen sukupuolina ja termeinä kovin usein halutaan häivyttää nykymaailmassa. Sinä ja jotkut muut täällä, ette tosiaan tunnu ymmärtävän, että en tietenkään vastusta vähemmistöille annettavia vaihtoehtoja, joihin he voivat identifioitua. Sitä en kuitenkaan hyväksy, että meitä enemmistöön kuuluvia pakotetaan ottamaan niitä vähemmistöjen vaihtoehtoja vastaan, vaikka emme sellaisista olisi sinänsä kiinnostuneita. Ja tämä suuntaus vaan koko ajan laajenee. Erityisesti viihteessä. Ei vähemmistöjen ehdoilla kuulu enemmistöä pakottaa toimimaan, kunhan vähemmistöjen perusoikeudet turvataan. Nämä asiat eivät toisiaan sulje pois, kunhan annetaan niitä valinnan vaihtoehtoja, eikä suljeta pois kokonaan sellaisia enemmistöön liittyviä asioita kuin sukupuoli jne.
Sinun vähemmistöpropagandajärjestöjen prosentit ja tilastot eivät minua kiinnosta sinänsä lainkaan