Siis mikä ihmeen tulkinta? Strooper12 itse koki tarvetta tarkentaa sitä pikkutyttö-viestiään ja selitteli (käsittääkseni) asiaa jatkaen että on joskus törmännyt netissä samalla nimellä liikkuvaan "omaperäisempään" tyyppiin. En ymmärrä miksi tuota muuten pitäisi selitellä ellei olisi kokenut että täällä joku saattaisi erehtyä samalla tapaa. Vai jäikö minulta joku viesti välistä tai jotain?
Siis ensin laitoit viestin, jossa viittasit itseesi (Strooper12) pikkutyttönä ja sitten kerrot että et ollut tosissasi. Sen jälkeen koet tarpeen selitellä että olet joskus törmänny hamemieheen netissä ja hän kulki myös samalla nimimerkillä. Eikö tässä siis ollutkaan selkeää "juonta", jossa tuo selittelyviestisi syy oli se, että koit sekaannuksen vaaraa johonkin "hame-Strooper12:een"?
Minä nimenomaan ihmettelin että miksi koit tarvetta selitellä noin ilmiselvää vitsiä, josta päädyit tuohon selitykseen, joten eikö se ole muka loogisin selitys, jotta välttääkseen sekaannuksen vaaran johonkin toiseen hemmoon? Toki sitä ihmettelin minäkin vielä enemmän mutta näin tuo viestien järjestys meni ja siitä tuli sinänsä ihan koherentti tarina.
Häh? Kyllä minusta tuntuu että muut ylitulkitsee taas meikäläisen agendoja tai "ristiretkiä".

Ihan kenen tahansa kohdalla tuollainen vitsinselittely olisi ihmetyttänyt. Ja vielä enemmän se, että siihen nimenomaan vastattiin seuraavaksi viestillä, jossa oli mukana joku toinen samanniminen tyyppi. Jos niillä ei ollut mitään yhteyttä asiassa, niin putosin sitten aika pahasti kärryiltä että miksi ne tulivat peräkanaa esille asiasta keskusteltaessa.
En minä tässä ole edes mitään pahaa tarkoittanut. Asiaa ihmettelin myös vasta
sen jälkeen kun joku muu siitä ensin sanoi.
Tästä viestistä tämä siis kai alkoi ja eikö tässä melko suoraan sanota että "on jäänyt kenties epäselväksi":
Tuota viestiä sitten ihmettelin että täälläkö jollekin oli epäselvää onko kyse pikkutytöstä vaiko ei, johon tuli sitten se viesti siitä toisesta Strooper12-nimisestä tyypistä netissä.
Alunperinhän tuo koko juttu oli vain humoristinen tapa kertoa että "silloin kun olin nuori" mutta sitten tuli se viesti, jossa piti selittää että "en ollut oikeasti pikkutyttö", jota ihmettelin (miksi se piti selittää, kuka oletti muuta kun sellaista viestiä ei ole?) ja seuraavaksi luin hameukkelista netissä. Miten siis tuon voi tulkita mitenkään muuten kuin miten sen tulkitsin?