Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla oli hauska kokemus nuoruudessa kun pukeuduin naamiaisiin naiseksi. Sain aika paljon oikeasti epäasiallista huomiota ja kopelointia. Päädyin hakkaamaan yhtä opiskelijatoveriani käsilaukulla. Voitin parhaan asun palkinnon ja roolisuoritustakin kehuttiin. Nyt tuli se väkivaltakin tähän mukaan. Kyllä, jos olisin nainen, todennäköisesti hakkaisin kähmijöitä käsilaukulla ja kokisin, että se on ihan oikein. Saakohan tästä vielä jonkun sekavamman aasinsillan sitten. Pukeutuisin naiseksi, että voisin hakata pervoja? En sentään ole niin itsetuhoinen.
Joskus silloin nuorena tuli vedonlyönnin tuloksena vedettyä hame päälle ja baariin. "Et uskalla" oli siis se veto. :D Niin tuli huomattua että ihan helvetisti on perseestä puristelijoita liikenteessä. Siinä kohti kun joku puristi, niin kun käänty ympäri, niin niiden ilmeet kun olis saanu kuvattua. Se vajaa pari metrinen tyttö, ei muutes ookkaan tyttö! xD Likat ketkä oli mukana, niin muistan että niillä oli hauskaa kattellessa ukkojen ilmeitä :D

Mielenkiintoinen tulkinta. Itse en kyllä lähtenyt ihan noin pitkälle meneviin johtopäätöksiin nimimerkin Strooper12 viestistä.
Siis mikä ihmeen tulkinta? Strooper12 itse koki tarvetta tarkentaa sitä pikkutyttö-viestiään ja selitteli (käsittääkseni) asiaa jatkaen että on joskus törmännyt netissä samalla nimellä liikkuvaan "omaperäisempään" tyyppiin. En ymmärrä miksi tuota muuten pitäisi selitellä ellei olisi kokenut että täällä joku saattaisi erehtyä samalla tapaa. Vai jäikö minulta joku viesti välistä tai jotain?

Mulla kyllä mieli käy niin kierroksilla että aasinsiltoja tulee enemmän kuin olisi edes tarve. En kyllä tiedä lainkaan miksi edes oletat että minä oletan teistä yhtään mitään. Halusin vaan kertoa ton kun se oli minusta hassua.
Siis ensin laitoit viestin, jossa viittasit itseesi (Strooper12) pikkutyttönä ja sitten kerrot että et ollut tosissasi. Sen jälkeen koet tarpeen selitellä että olet joskus törmänny hamemieheen netissä ja hän kulki myös samalla nimimerkillä. Eikö tässä siis ollutkaan selkeää "juonta", jossa tuo selittelyviestisi syy oli se, että koit sekaannuksen vaaraa johonkin "hame-Strooper12:een"?

Minä nimenomaan ihmettelin että miksi koit tarvetta selitellä noin ilmiselvää vitsiä, josta päädyit tuohon selitykseen, joten eikö se ole muka loogisin selitys, jotta välttääkseen sekaannuksen vaaran johonkin toiseen hemmoon? Toki sitä ihmettelin minäkin vielä enemmän mutta näin tuo viestien järjestys meni ja siitä tuli sinänsä ihan koherentti tarina.

@shamaniac
Sinulla on kyllä nyt menossa joku ihmeellinen ristiretki käyttäjää @Strooper12 vastaan. Vaikka hän ei ole millään tavalla vastannut kenenkään viesteihin (eli ei ole edes lainannut ketään) niin silti otat hänen viestinsä jotenkin henkilökohtaisesti ja ylitulkitset niitä.
Häh? Kyllä minusta tuntuu että muut ylitulkitsee taas meikäläisen agendoja tai "ristiretkiä". :D Ihan kenen tahansa kohdalla tuollainen vitsinselittely olisi ihmetyttänyt. Ja vielä enemmän se, että siihen nimenomaan vastattiin seuraavaksi viestillä, jossa oli mukana joku toinen samanniminen tyyppi. Jos niillä ei ollut mitään yhteyttä asiassa, niin putosin sitten aika pahasti kärryiltä että miksi ne tulivat peräkanaa esille asiasta keskusteltaessa.

En minä tässä ole edes mitään pahaa tarkoittanut. Asiaa ihmettelin myös vasta sen jälkeen kun joku muu siitä ensin sanoi.

Tästä viestistä tämä siis kai alkoi ja eikö tässä melko suoraan sanota että "on jäänyt kenties epäselväksi":
Niin kun on nähtävästi jäänyt kenties joillekin epäselväksi, en ole ollut ikinä pikkutyttö, sanoin vaan noin ko jäänyt tavaksi kertoa asioista kun olin vielä ns. nuori.. Karvainen miesnallekarhu tällä rapsuttelee kassejaan ja sen jälkeen näppistä samoilla sormilla. Naamatusten toi on helpompi heittää kun siitä jää mitään arvailun varaan.

Tuota viestiä sitten ihmettelin että täälläkö jollekin oli epäselvää onko kyse pikkutytöstä vaiko ei, johon tuli sitten se viesti siitä toisesta Strooper12-nimisestä tyypistä netissä.

Alunperinhän tuo koko juttu oli vain humoristinen tapa kertoa että "silloin kun olin nuori" mutta sitten tuli se viesti, jossa piti selittää että "en ollut oikeasti pikkutyttö", jota ihmettelin (miksi se piti selittää, kuka oletti muuta kun sellaista viestiä ei ole?) ja seuraavaksi luin hameukkelista netissä. Miten siis tuon voi tulkita mitenkään muuten kuin miten sen tulkitsin?

Viimeksi muokattu:
Häh? Kyllä minusta tuntuu että muut ylitulkitsee taas meikäläisen agendoja tai "ristiretkiä". :D Ihan kenen tahansa kohdalla tuollainen vitsinselittely olisi ihmetyttänyt. Ja vielä enemmän se, että siihen nimenomaan vastattiin seuraavaksi viestillä, jossa oli joku toinen samanniminen tyyppi. Jos niillä ei ollut mitään yhteyttä asiassa, niin putosin sitten aika pahasti kärryiltä että miksi ne tulivat peräkanaa esille asiasta keskusteltaessa.
Olihan tuolla Politiikka-ketjussakin joku vastaava saman käyttäjän kirjoittama viesti, josta jostain syystä otit itseesi. Näissä molemmissa tapauksissa @Strooper12 kirjoitti viestin, jossa ketään ei lainattu eikä ketään tägätty.

Siis mikä ihmeen tulkinta? Strooper12 itse koki tarvetta tarkentaa sitä pikkutyttö-viestiään ja selitteli (käsittääkseni) asiaa jatkaen että on joskus törmännyt netissä samalla nimellä liikkuvaan "omaperäisempään" tyyppiin. En ymmärrä miksi tuota muuten pitäisi selitellä ellei olisi kokenut että täällä joku saattaisi erehtyä samalla tapaa. Vai jäikö minulta joku viesti välistä tai jotain?

Siis ensin laitoit viestin, jossa viittasit itseesi (Strooper12) pikkutyttönä ja sitten kerrot että et ollut tosissasi. Sen jälkeen koet tarpeen selitellä että olet joskus törmänny hamemieheen netissä ja hän kulki myös samalla nimimerkillä. Eikö tässä siis ollutkaan selkeää "juonta", jossa tuo selittelyviestisi syy oli se, että koit sekaannuksen vaaraa johonkin "hame-Strooper12:een"?

Minä nimenomaan ihmettelin että miksi koit tarvetta selitellä noin ilmiselvää vitsiä, josta päädyit tuohon selitykseen, joten eikö se ole muka loogisin selitys, jotta välttääkseen sekaannuksen vaaran johonkin toiseen hemmoon? Toki sitä ihmettelin minäkin vielä enemmän mutta näin tuo viestien järjestys meni ja siitä tuli sinänsä ihan koherentti tarina.

Häh? Kyllä minusta tuntuu että muut ylitulkitsee taas meikäläisen agendoja tai "ristiretkiä". :D Ihan kenen tahansa kohdalla tuollainen vitsinselittely olisi ihmetyttänyt. Ja vielä enemmän se, että siihen nimenomaan vastattiin seuraavaksi viestillä, jossa oli mukana joku toinen samanniminen tyyppi. Jos niillä ei ollut mitään yhteyttä asiassa, niin putosin sitten aika pahasti kärryiltä että miksi ne tulivat peräkanaa esille asiasta keskusteltaessa.

En minä tässä ole edes mitään pahaa tarkoittanut. Asiaa ihmettelin myös vasta sen jälkeen kun joku muu siitä ensin sanoi.

Tästä viestistä tämä siis kai alkoi ja eikö tässä melko suoraan sanota että "on jäänyt kenties epäselväksi":

Tuota viestiä sitten ihmettelin että täälläkö jollekin oli epäselvää onko kyse pikkutytöstä vaiko ei, johon tuli sitten se viesti siitä toisesta Strooper12-nimisestä tyypistä netissä.

Alunperinhän tuo koko juttu oli vain humoristinen tapa kertoa että "silloin kun olin nuori" mutta sitten tuli se viesti, jossa piti selittää että "en ollut oikeasti pikkutyttö", jota ihmettelin (miksi se piti selittää, kuka oletti muuta kun sellaista viestiä ei ole?) ja seuraavaksi luin hameukkelista netissä. Miten siis tuon voi tulkita mitenkään muuten kuin miten sen tulkitsin?
Jeppis jepulis :) Jusseja sinne, take it easy

Tässä alkaa olla koomisia piirteitä.
Olisi tietysti ihan jees jos avattaisiin asiaa jos olen tässä nyt jotain ymmärtänyt täysin väärin?

Olihan tuolla Politiikka-ketjussakin joku vastaava saman käyttäjän kirjoittama viesti, josta jostain syystä otit itseesi. Näissä molemmissa tapauksissa @Strooper12 kirjoitti viestin, jossa ketään ei lainattu eikä ketään tägätty.
Siis missä kohtaa olen ottanut itseeni? Jos puhut siitä viestistä, jossa viitattiin aiempaan keskusteluun, niin onko itseensä ottamista jos palaa asiaan kun kerran toinenkin siihen selvästi kuitenkin viittaa?

Ihme meininkiä täällä kun syytellään aivan ihme asioista, itse ymmärtämättä ilmeisesti koko kontekstia.

En myöskään oikein hoksaa että mikä tuo "ei ketään lainattu tai tägätty"-kohta on? Eikö viesteihin voi ottaa kantaa ja vastata jos ei ole lainattu tai "tägätty"?

Usein en välttämättä edes katso kenelle vastaan koska luen sen viestin enkä sitä, kuka sen on kirjoittanut. Tämän vuoksi ihan vasta tuli myös moka siinä että en enää muistanut/tiennyt kuka oli sanonut minkä asian keskustelussa. Kokisin ihan asialliseksi jos kaikki pyrkisivät pysymään asiassa eikä henkilöissä, kuten nyt tunnutaan meikäläisen perässä jostain syystä roikkuvan.

Jeppis jepulis :) Jusseja sinne, take it easy
Hyvää juhannusta toki vain, ei minulla ole sinua tai muutakaan vastaan mitään henkilökohtaista. Vastaan asioihin. Siitä näissä on vain kyse. Nyt vain vähän tietty ihmetyttää ettei voida avata mikä homma sitten on, jos kerran "i'm the bad guy/asshole here" tai jotain.

Ilmeisesti ymmärsin sitten viestisi väärin mutta yritin kyllä myös selittää että mielestäni se, miten asian ymmärsin, oli ihan loogista.

Hyvää juhannusta toki vain, ei minulla ole sinua tai muutakaan vastaan mitään henkilökohtaista. Vastaan asioihin. Siitä näissä on vain kyse. Nyt vain vähän tietty ihmetyttää ettei voida avata mikä homma sitten on, jos kerran "i'm the bad guy/asshole here" tai jotain.

Ilmeisesti ymmärsin sitten viestisi väärin mutta yritin kyllä myös selittää että mielestäni se, miten asian ymmärsin, oli ihan loogista.
En oikein löytänyt kysymystä,, tai muutakaan pointtia, taidan olla vähän juhannussimoissa. Ei minulla ole ongelmia nimimerkkien kanssa. topikit tietty saattaa hiertää jos menee tunteisiin.

edit, @shamaniac älä yliajattele asioita. tää on end of the day pelkkää perseilyä vaikka vakavista asioista olisikin puhe välillä kuten vaikka että maksaako tuleva GTA peli 50 vai 100 dollaria. :) It's all good

Viimeksi muokattu:
Ei tässä minusta ole mitään paha tyyppi draamaa menossa, kommunikaatiohaasteita lähinnä. Ihmisillä on erilaisia tyylejä keskustella ja joskus ne eivät kohtaa ja tulee outoja seurauksia.

Sama täällä että itselle jäi täysin auki miksi Strooper12 lähti korjaamaan omaa tyttöprofilointiaan joka selkeästi oli vitsi ja sitten kenenkään moista edes noteeraten rupesi itse selittämään että on kassejaan rapsuttava nalle kun kukaan ei edes kyseenalaistanut moista ja siksi itsekin laitoin oman vitsini kehiin. Myös kyseiset "aasinsillat" jäi itselle täysin auki

Sama täällä että itselle jäi täysin auki miksi Strooper12 lähti korjaamaan omaa tyttöprofilointiaan joka selkeästi oli vitsi ja sitten kenenkään moista edes noteeraten rupesi itse selittämään että on kassejaan rapsuttava nalle kun kukaan ei edes kyseenalaistanut moista ja siksi itsekin laitoin oman vitsini kehiin. Myös kyseiset "aasinsillat" jäi itselle täysin auki
:) Se ettet tajua on ihan ok eikä mitenkään yllätyksellistä. Kerroin sen kuitenkin ja edelleen sinä leuka auki ihmettelet sitä:
Niin kun on nähtävästi jäänyt kenties joillekin epäselväksi, en ole ollut ikinä pikkutyttö, sanoin vaan noin ko jäänyt tavaksi kertoa asioista kun olin vielä ns. nuori.. Karvainen miesnallekarhu tällä rapsuttelee kassejaan ja sen jälkeen näppistä samoilla sormilla. Naamatusten toi on helpompi heittää kun siitä jää mitään arvailun varaan.

Woke/tasa-arvoasiat/kulttuurin omimiset ymsyms sitten tuonne henkilökohtaisiin avautumisiin ni saadaan tämä ketju pidettyä siistinä. Kiitos.
Huomaatko että sanoin 'joillekin'. En sanonut 'kaikille'.
Jos sinua ihmetyttää vielä vastaukseni jälkeenkin niin voin yrittää vääntää vielä enemmän rautalangasta. Tosin pelkään pahoin ettei sekään auttaisi. Puhut Suomea, mutta silti eri kieltä. Tai sitten vaan olet periaatehankala, Kuten 5-7 vuotiaat pubet. Olen kolme noita saattanut maailmalle niin tiedän mistä puhun :)

Ainiin, oletko muuten löytänyt täältä foorumilta sellaisen ominaisuuden kun 'yksityisviesti'? Se vasta onkin jännä. Se ei näy kuin... Sinulle ja lähettäjälle. Ei 'kaikille'

p.s. Alat itkemään että vertaan sinua 5-7 vuotiaisiin lapsiin. Säästä tuo itku muille. Vertasin jo niin ei tartte tuohon takertua sen enempää
p.s.s. nyt mokasin samalla tavalla ko @shamaniac :D eli sekotin nimimerkit. Sori @Sähköfakiiri :) Mutta viestini sisältö on edelleen validi.

Viimeksi muokattu:
menkää vaikka saunoman. :D

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miks kukaan haluaa mennä saunaan keskellä kesää.
Ensin valitetaan kun ulkona on 30 lämmintä ja sitten mennään yli tuplasti kuumempaan saunaan ja on niin kivaa.
Tai sitten istutaan ulkona helteessä ja juodaan kuumaa kahvia. It doesn't make sense.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miks kukaan haluaa mennä saunaan keskellä kesää.
Ensin valitetaan kun ulkona on 30 lämmintä ja sitten mennään yli tuplasti kuumempaan saunaan ja on niin kivaa.
Tai sitten istutaan ulkona helteessä ja juodaan kuumaa kahvia. It doesn't make sense.
Samaa mieltä, meillä sauna ei lämpeä kovasti kesällä. paitsi mökillä tietty ko pääsee järveen yms. kotosalla talvella sitten lämpiääkin pari kertaa viikossa :)

Ylös Bottom