Doctor Pepper
Well-Known Member
Ei nyt vedetä punahilkkakorttia tähän mukaan.Olen oikeasti isoäiti. Kenties sinun.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei nyt vedetä punahilkkakorttia tähän mukaan.Olen oikeasti isoäiti. Kenties sinun.
Voi jumalauta sentään minkälainen tyyppi vaikutat olevan..Se ettet tajua on ihan ok eikä mitenkään yllätyksellistä. Kerroin sen kuitenkin ja edelleen sinä leuka auki ihmettelet sitä:
Huomaatko että sanoin 'joillekin'. En sanonut 'kaikille'.
Jos sinua ihmetyttää vielä vastaukseni jälkeenkin niin voin yrittää vääntää vielä enemmän rautalangasta. Tosin pelkään pahoin ettei sekään auttaisi. Puhut Suomea, mutta silti eri kieltä. Tai sitten vaan olet periaatehankala, Kuten 5-7 vuotiaat pubet. Olen kolme noita saattanut maailmalle niin tiedän mistä puhun
Ainiin, oletko muuten löytänyt täältä foorumilta sellaisen ominaisuuden kun 'yksityisviesti'? Se vasta onkin jännä. Se ei näy kuin... Sinulle ja lähettäjälle. Ei 'kaikille'
p.s. Alat itkemään että vertaan sinua 5-7 vuotiaisiin lapsiin. Säästä tuo itku muille. Vertasin jo niin ei tartte tuohon takertua sen enempää
p.s.s. nyt mokasin samalla tavalla ko @shamaniaceli sekotin nimimerkit. Sori @Sähköfakiiri
Mutta viestini sisältö on edelleen validi.
Lupaan laittaa kuvan ko ensi kerran käyn tuolla vaimon vaatekaapillaVoi jumalauta sentään minkälainen tyyppi vaikutat olevan..Joo antaa olla ja muista laittaa aamuisin ne pikkarit jatkossakin jalkaan ettet sentään karvaisesta nallesta käy ilmi
Muokkaan viestiä myös kun olit erehtynyt lähettäjästä mutta myöskin pidän viestini kehissä koska oikeasti olin viestistäsi häkeltynyt
Juu laita samantien kuvaa kehiinLupaan laittaa kuvan ko ensi kerran käyn tuolla vaimon vaatekaapilla
yllytät hullua?Juu laita samantien kuvaa kehiin
En vaan että haasteet teoiksiyllytät hullua?![]()
Siin on paljon järkeä, kuuma juoma kesällä triggeröi sun kehon jäähdytyksen hikoilun kauttaMä en ole koskaan ymmärtänyt miks kukaan haluaa mennä saunaan keskellä kesää.
Ensin valitetaan kun ulkona on 30 lämmintä ja sitten mennään yli tuplasti kuumempaan saunaan ja on niin kivaa.
Tai sitten istutaan ulkona helteessä ja juodaan kuumaa kahvia. It doesn't make sense.