Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Jaha, ton kuvan perusteella taas jotain vanhoja pannuja.
Ilmeisesti Citroen BX (gti?), Lancia Delta ralliauto, ja joku SUV. Eli aika turhahkoja autoja omaan makuun, molemmat katuautot tulee ainaki ostettua silti. Jos tuo sitikka on 1.9 gti, niin siinä on kumminki 160 hepoa kevyessä korissa. Aikanaan ihan tykki peli.
 
Tuskin tulee uutta rataa tällä viikolla, mutta toivottavasti viime vuoden tapaan heinäkuun päivityksessä sellainen saataisiin.

Nyt, kun itsellä ei enää takavetoiset autot puske ja aliohjaa padilla ajaessa niin on täytynyt palata uudestaan kokeilemaan niitä mitä on lisätty viimeisen vuoden aikana. Saa vähän todellisemman kuvan niistä.

Toistaiseksi ehtinyt ajaa uudestaan RUF:lla ja Ferrari 430 Scuderialla, hyvältä vaikuttaa ja ajaminen on hauskaa!
 
Taas on kuukausi mennyt ja tällä viikolla saadaan kolme autoa lisää.

 
Heti taas testattu uudet autot. Hondan pikkukippo ja sähkö-Qashqai turhia lisäyksiä mutta se Nismo on hyvä. Hinta kyllä yllätti. Siihen sai melkein tuhat hevosvoimaa, on todella hyvä ajaa. 7 minuuttiin kiersin Nyrren.
 
Joo en tiie mikä tän kahen muun auton idea taas oli, rumia turhia pannuja. Nismon hinta oli kyl järkyttävän iso. o_O

Nyt nismo testattu nyrres, ohan tämä hyvä ajaa, mutta ehkä jopa liiankin tylsän paljon pitoa.
 
Viimeksi muokattu:
Aika tujakka hinta oli kyllä 3 miljoonaa krediittiä uudelle Skylinelle, mutta toisaalta onhan tuo Nismon erikoistuunattu laite. Onhan se myös Brand Centralissa ostettavissa aina, eli ei ole mikään legend dealershipin 'viikko tarjolla silloin, toinen tällöin'-tapaus. Itse ostin oikein mielelläni tuohon hintaan, mutta siihen vaikuttaa varmasti paljon se, että tuo R34 on itselle nimenomaan se suosikki Skyline. Menee siihen samaan suosikkituning-kategoriaan Supran, Imprezan, Evo Lancerin ja vastaavien kanssa, joista olen aina tykännyt.

R34 GT-R on sellainen laite, jota joskus hamusin omaankin pihaani, mutta ovat Suomessa niin harvinaisia laitteita ja niin kovissa hinnoissa, ettei 'harrasteautoksi' ole mitään järkeä hommata. Käytännössä kaikki Suomessa olevat yksilöt ovat myös tuontiautoja eli oikealta puolelta ajettavia, joka on omalla kohdalla sellainen asia, mihin en lähtisi mukaan.
 
Aika tujakka hinta oli kyllä 3 miljoonaa krediittiä uudelle Skylinelle, mutta toisaalta onhan tuo Nismon erikoistuunattu laite. Onhan se myös Brand Centralissa ostettavissa aina, eli ei ole mikään legend dealershipin 'viikko tarjolla silloin, toinen tällöin'-tapaus. Itse ostin oikein mielelläni tuohon hintaan, mutta siihen vaikuttaa varmasti paljon se, että tuo R34 on itselle nimenomaan se suosikki Skyline. Menee siihen samaan suosikkituning-kategoriaan Supran, Imprezan, Evo Lancerin ja vastaavien kanssa, joista olen aina tykännyt.

R34 GT-R on sellainen laite, jota joskus hamusin omaankin pihaani, mutta ovat Suomessa niin harvinaisia laitteita ja niin kovissa hinnoissa, ettei 'harrasteautoksi' ole mitään järkeä hommata. Käytännössä kaikki Suomessa olevat yksilöt ovat myös tuontiautoja eli oikealta puolelta ajettavia, joka on omalla kohdalla sellainen asia, mihin en lähtisi mukaan.

En tiie kuka autoharrastaja täs meidän naapuris asuu, mut pari kertaa on ollut just näitä tuonti japskiautoja pihassa, kerran oli supra ja yhen kerran nismo, en tiie mikä malli mut ratit oli oikealla puolella molemmissa, kyllä siinä kuola valui. Kyl siinä saa olla pätäkkää jos tommosen hommais harrasteautoksi.

Ei muakaa kyl haitannut maksaa tosta 3 milliä, oli täs aikasemminki legendary kaupas joku vastaava 2.5 milliä. Ohan nämä harvinaisia autoja, ei ehkä oikees elämäs ihan tota hintaluokkaa, vaikka tässä turismos jotkut autot ovatki sitä hintaluokkaa mitä oikees elämäs.
 
Ylös Bottom