Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihmiset on hassua massaporukkaa. FOMO on taas kovana tässäkin ilmiössä.Heh kävi just niiku eilen uumoilin, 205.000 jono servuille![]()
Nii, en saa mitään kiimaa vaikka toki uusi peli viehättää aina alussa. Mutta niin monesti oon alkanu pelaa eri pelejä vasta kauan julkasun jälkeen enkä nää että tässä käy yhtään toisin, liekkö edes ostan kokopeliä kun 2042 tappaa sen kaaoskiiman muutamas rundisIhmiset on hassua massaporukkaa. FOMO on taas kovana tässäkin ilmiössä.
Noi Twitch dropit toimii kyllä tosi kehnosti tämän kanssa. Tuo progress ei toimi kunnolla. Kokeiltu koneella ja luurilla ja kateltu jo sieltä 11 asti eikä ole tullut mitään.
Eipä ole tännekkään tippunut koodia... Peliinkin jo pääsin pleikkarilla, mutta ei koodia, niin eipä voi pelata.Joo aika moni sanoo että ei ole saanut tuota beta avainta, ei tullut itsellekkään. Joku sanoi että oli lukenut että on mahdollisuus saada avain että se ei ole varma mutta EA:n tiedotteessa ei ainakaan niin lukenut.
Joo sama täällä, tuota tunnin droppia näyttää 70% verran tuo twitch mutta koodia ei tippunut. Noh, pitää kokeilla sitten lauantaina.Eipä ole tännekkään tippunut koodia... Peliinkin jo pääsin pleikkarilla, mutta ei koodia, niin eipä voi pelata.
Sama. harmi vaan ettei nyt ehdi pelaa. Illalla sit töiden jälkeen voi ottaa pari rundia.Noniin tuli se koodi sitten viimeinkin!
Eipä oo näkynyt koodia ja ollut 11 asti rullaamassa, nyt jollain suomalaisella pelaajalla.
Välillä refressannut dropit muttei näy mitään
itellä tippu 180000 pelaajasta jono noin 5 minuutissa 100000 joten aika nopeaa toi jono näyttää menevän. Kohta pääsee mättämäänJoo tännekkin napsahti nyt koodi. Vaivaset 130k pelaajaa jonossa ku yrittää peliin![]()
Siis mistä avaimista porukka puhuu? ite latasin vaan MS storesta open betan ja nyt oon jonossa ?Se voi olla että avaimia tulee aalloissa ettei jengi ruuhkauta sitä aktivointi sivua. Kannattaa käydä aina välillä vilkasee josko olis tullut.
Paljon näkyy nyt Burken chatissa viestejä että saivat koodin, että ne tulee vaan viiveellä. Olkaa kärsivällisiä.
itellä tippu 180000 pelaajasta jono noin 5 minuutissa 100000 joten aika nopeaa toi jono näyttää menevän. Kohta pääsee mättämään
Siis mistä avaimista porukka puhuu? ite latasin vaan MS storesta open betan ja nyt oon jonossa ?
Itse mietin samaa. Onko sitten joku Early Access-koodi, vai mikä? Nimittäin itselläni meni jonotus loppuun, ja mitään pelimuotoa en kuitenkaan pääse pelaamaan, kun niissä kaikissa lukee ”requires early access”. Sekava kuvio on näköjään. Laskee entisestään kiinnostusta latailla näitä demoja sun muita vastaavia. Jonkun koodin kyllä sain edellispäivänä EA:lta, mutta en ole varma mikä sekään sitten oli. Ei ilmeisesti tämä sitten kuitenkaan.itellä tippu 180000 pelaajasta jono noin 5 minuutissa 100000 joten aika nopeaa toi jono näyttää menevän. Kohta pääsee mättämään
Siis mistä avaimista porukka puhuu? ite latasin vaan MS storesta open betan ja nyt oon jonossa ?