Jep. Mä en tiedä miten sitte lopullisessa pelissä mutta tossa alussa, vaikka hyvin rajattu olikin, alkoi ärsyttämään kun en oikein tiennyt missä olen. Ne metsän käytävät oli jotenki tosi huonoja, risteili paljon ja kaikki näytti samalta niin tuli vähän turhaan hortoiltua. Kenttä- ja aluesuunnittelun pitää olla tollasissa todella hyvässä mallissa että pelaamisesta ei tule ärsyttävää.Ei nyt ehkä ihan kuulosta minun peliltäni. Kartta ainakin mielestäni pitäisi olla. Ei pelien pidä liian hankalia ja työläitä olla, vaikka vaikeutta ja haastavuuttakin saa toki olla. Sellaisista perusjutuista ei kuitenkaan pidä tehdä hankalia. Oikeassa elämässä on jo ihan tarpeeksi työläitä elementtejä, joten peleihin on ihan ok olla sellaiset perus avut. Siis kartta on mielestäni se minimi, mikä avoimempien alueiden seikkailuissa pitäisi olla. Pelissä kuulostaa toki ihan hyviäkin elementtejä olevan, joten jään vielä varovaisesti kuulolle.
Voi toki ollakki tässä, jää nähtäväksi. Uskoisin et se pääpolku on useimmiten varmaan sanoitettu kohtuu hyvin miten tossa demossakin oli, löydät perille kun seuraat tuulikelloja.