Kymmenisen minuutin kohdalle tuota katselin ja tuohan on ihan Hitman mutta minimapin tilalla on joku kellohärdellikuvake.
Toisaalta nyt kun peliä näki, niin samalla tajusi ettei ainakaan minua haittaa vaikka se onkin "vain" Hitman Bond-viilauksilla. Tai siis Bond, joka on rakennettu Hitmanin pohjalle.
Nämä asiat tosin vähän tökki, ainakin näin pelaamista katsoen eikä pelaten:
Avonaista ikkunaa katsoessa tulee ruudun yläkulmaan isohko vinkkilaatikko, jossa jotain "hint: open window".
Kulkureitit näkyy/korostuu jollain "focus-kyvyllä", eli esimerkiksi kiivettävät putket ja muut korostuvat.
Merkittäviä hahmoja merkataan kuvakkeella.
Ylipäänsä tuo "focus-kyky" tökkii. Se on vähän halpa keino ja ihan liian monissa peleissä nykyään. Batmaniin se sopii koska se sopi hahmon varusteisiin ja toimintaan muutenkin mutta vaikka Bondilla välineitä myös on, niin en ehkä tuollaisesta niin välittäisi.
Toivon kovasti että peli olisi rakennettu niin että ilman noitakin voi pelata, sillä kyllähän nuo vie ainakin pelaamista katsoessa hirveästi immersiota pois. Kaiken huippu on se, että ainakin Hitmania pelanneille nuo on itsestäänselvyyksiä, joten hus pois "vinkit" että avoin ikkuna on tosiaan avoin ikkuna.
Tosin myönnän että pelasin Hitmanitkin oletusasetuksilla eli kaikki tuollaiset kyllä oli päällä. Voi siis olla että lopulta pelaan ihan tyytyväisenä myös tämän vastaavalla tavalla. Mutta voisi ainakin aloitella ilman noita ja katsoa että kuinka hankalaksi menee tajuta itse että onko ikkuna auki.
Menee kyllä tuon 10 minuutin perusteella jo ostoon, sillä "lisää Hitmania" olisi jo sekin ostamisen arvoinen. Tosin toivon kovasti että vaikka pelissä saakin olla suoraviivaisempia asioita, olisi siinä myös runsaasti Hitmanin kaltaisia vapauksia. En halua katsoa videoita enempää, joten en tiedä olisiko tuonne sisälle päässyt myös eri kautta vai onko peli demossa (tai jopa yleisestikin) rajatumpi mahdollisuuksiltaan.
Tosin pelasin minä Hitman Absolutioninkin viihtyen, joten kyllä tämä Bond varmasti enemmän on kuin se.