Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kohta tulee jo Simpsonien 800. jakso. Simpsonit on kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista, nytkin kun tätä kirjoitan niin tossa telkkarissa Simpsonit pyörii.

Vihdoinkin! The Simpsons Movie 2 on tulossa 2027!

Olen katsonut Alien Earth sarjasta ensimmäisen jakson ja vieläkin on toinen jakso katsomatta kun ei sytyttänyt ei millään tavalla. Joissain kohdissa teki mieli hypätä eteenpäin kun oli jotenkin niin tylsä. Tuskin tulee tätä sarjaa katsottua.
Juu, kolmannessa jaksossa menen nyt itse, mutta pakko todeta ainakin tähän mennessä, että massiivisen kova pettymys. Todella tylsää menoa, ja juoni on kyllä todella onneton ja teennäinen kaiken kaikkiaan. Ihan löperösti tehty kokonaisuus, josta puuttuu kaikki se tunnelma, jota Alien-elokuvissa on parhaimmillaan koettu. Melkoista huippukovan IP:n väärinkäyttöä, jonka katsominen on turhauttanut sitä enemmän, mitä pidemmälle olen katsonut. Kaikenlaista kakkelia sitä väännetäänkin kasaan, dollareiden/eurojen kuvat silmissä kiiltäen…

Lisäys:

Juu, ei kyllä lähde nyt ollenkaan tämä Alien: Earth - ei sitten ollenkaan! Neljättä jaksoa mennään loppupuolella, ja onhan tämä siis todellakin huono sarja! Ei olekaan näin huonoa sarjaa tullut katsottua pitkään aikaan. Toki varmaan osittain johtuu siitä, että odotukset olivat jotain ihan muuta kuin tällainen teennäistä lässytystä kilokaupalla sisältävä sekava kyhäelmä. Myötähäpeää aiheuttavia kohtauksia sekä ärsyttäviä hahmojakin on näkynyt jo niin paljon, että onhan tässä kyseessä todellinen kalkkunasarja! Oivoi, mikä valtava pettymys! :( VMP! :mad:

Viimeksi muokattu:
Juu, kolmannessa jaksossa menen nyt itse, mutta pakko todeta ainakin tähän mennessä, että massiivisen kova pettymys. Todella tylsää menoa, ja juoni on kyllä todella onneton ja teennäinen kaiken kaikkiaan. Ihan löperösti tehty kokonaisuus, josta puuttuu kaikki se tunnelma, jota Alien-elokuvissa on parhaimmillaan koettu. Melkoista huippukovan IP:n väärinkäyttöä, jonka katsominen on turhauttanut sitä enemmän, mitä pidemmälle olen katsonut. Kaikenlaista kakkelia sitä väännetäänkin kasaan, dollareiden/eurojen kuvat silmissä kiiltäen…

Lisäys:

Juu, ei kyllä lähde nyt ollenkaan tämä Alien: Earth - ei sitten ollenkaan! Neljättä jaksoa mennään loppupuolella, ja onhan tämä siis todellakin huono sarja! Ei olekaan näin huonoa sarjaa tullut katsottua pitkään aikaan. Toki varmaan osittain johtuu siitä, että odotukset olivat jotain ihan muuta kuin tällainen teennäistä lässytystä kilokaupalla sisältävä sekava kyhäelmä. Myötähäpeää aiheuttavia kohtauksia sekä ärsyttäviä hahmojakin on näkynyt jo niin paljon, että onhan tässä kyseessä todellinen kalkkunasarja! Oivoi, mikä valtava pettymys! :( VMP! :mad:
Ikävä sanoa, mutta mitä pidemmälle kausi etenee niin huonommaksi menee. Yksi vuoden pahimmista pettymyksistä tämä jööti.

Kannattaa ainakin se 5 jakso kattoa Alien Earthistä, kun se on aikalailla sitä mitä sarjan olisi pitänyt olla. tosin sen jälkeen kun on sen nähnyt niin sama vaikka lopettaa sarja koska sarja ei enää toivo 5 jakson loistokkuudesta, ja kyllä vaikka 5 jakso olikin kova mutta itse sarja on huonoin sarja mitä olen tänä vuonna katsellut, samalla se on myöskin ainut huono sarja mitä katsellut.

Kannattaa ainakin se 5 jakso kattoa Alien Earthistä, kun se on aikalailla sitä mitä sarjan olisi pitänyt olla. tosin sen jälkeen kun on sen nähnyt niin sama vaikka lopettaa sarja koska sarja ei enää toivo 5 jakson loistokkuudesta, ja kyllä vaikka 5 jakso olikin kova mutta itse sarja on huonoin sarja mitä olen tänä vuonna katsellut, samalla se on myöskin ainut huono sarja mitä katsellut.
Vitosjakso nyt katsottu Alien: Earthista, ja olihan tuo toki paras jakso sarjassa tähän mennessä vaikka ei tuokaan jakso nyt silti varsinaisesti tajuntaani räjäyttänyt. Oli kuitenkin tosiaan varsinaisten Alien-elokuvien tunnelmaa jo ainakin jossain määrin. Jos sitten tämän jälkeen on taas sitä paskaa ja turhauttavaa lässytystä onnettomalla juonenkehityksellä, niin enpä tiedä saanko itseni motivoitua katsomaan sarjan ensimmäisen kauden loppuun, saatikka katsomaan mahdollista tulevaa toista kautta, jos sellaista edes on tulossa jossain vaiheessa. Ei jäisi sinänsä harmittamaan, jos ei koskaan sellaista tulekaan, jos laatu on tosiaankin ekan kauden loppuunkin asti tuota roskaa mitä kausi on suurimmaksi osaksi ollut.

Mä kyllä tykkäsin ihan tuosta Alien sarjasta ja toivottavasti sais vielä jatko kausia, paitsi
tota Alienin muuttumista lemmikiksi ei olisi tarvinnut olla
.

Mulla kyllä muutenkin aika erilainen leffa/sarja maku, ainakin jos vertaa muihin ketkä netissä kirjoittelee. Hyvänä esimerkkinä vaikka eka Alien leffa ja vaikka t2 joita monet pitää genrensä parhaina, niin en ite sitä hienoutta osaa noissa leffoissa nähdä vaikka ne ihan hyviä onkin

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mä kyllä tykkäsin ihan tuosta Alien sarjasta ja toivottavasti sais vielä jatko kausia, paitsi
tota Alienin muuttumista lemmikiksi ei olisi tarvinnut olla
.

Mulla kyllä muutenkin aika erilainen leffa/sarja maku, ainakin jos vertaa muihin ketkä netissä kirjoittelee. Hyvänä esimerkkinä vaikka eka Alien leffa ja vaikka t2 joita monet pitää genrensä parhaina, niin en ite sitä hienoutta osaa noissa leffoissa nähdä vaikka ne ihan hyviä onkin
Itse en tosiaan nyt tuosta sarjasta pitänyt alkuunkaan, vaikka siinä toki joitain ihan kiinnostaviakin juttuja oli, kuten nuo uudet monsterit. Niistä tuli ihan uutta mielenkiintoa, ja toivat myös sellaista creepyä uhkan tunnetta. Alienin rooli oli kuitenkin sarjassa outo ja huono, ja lisäksi en pitänyt ollenkaan hahmoista sekä käsikirjoituksesta noin yleisesti.

Olen samaa mieltä kyllä kanssasi esim. tuon ensimmäisen Alien-elokuvan erinomaisuuden kyseenalaistamisesta. Ei se huonokaan elokuva toki minunkaan mielestäni ole, mutta ei nouse mitenkään legendaariseksi ainakaan enää, koska yksinkertaisesti noin vanhalla tekniikalla tehty scifi-/kauhuelokuva ei enää näytä uskottavalta. Enkä pidä elokuvan tarinaakaan mitenkään legendaarisen hyvänä, vaikka tosiaan ihan ok katsottavaa senkin puolesta kuitenkin on.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli Chief of War katottua AppleTV+:lla, niin olipas yllättävän laadukas sarja. Nähty paljon vaivaa kun puhutaan Hawaijin kieltä ja ohjelmassa näkyvät puuveistokset on ihan itse tehtyjä. Muutaman jakson lopussa on kurkistus kulissien taakse ja ne kannattaa katsoa. En oo toista samanlaista sarjaa nähny ja lähes kaikki näyttelijät ovat tyyneltä valtamereltä, nii ei oo wokella ainakaan pilattu.

Eka Alien on paras elokuva koskaan ja Alien Earth -sarja varmaan yks paskimmista sarjoista ikinä. Aivan luokaton käsikirjoitus.

Slow Horses muuten jatkuu ja kaks jaksoo vissiin jo tullu.

Jos joku täällä kaipaa jotain ihanan söpöä katseltavaa, niin suosittelen Netflixin My Melody & Kuromi -sarjaa. Tää sarja sopii lapsille sekä aikuisille ja on tosiaan niin söpö, että sattuu :3 Jaksot on mukavan lyhyitä, joten niitä ehtii hyvin katsomaan!

Eka jakso Alien: Earthiä katsottu ja... Sehän oli varsin lupaava. Tykkäsin heti paljon enemmän kun ei ole niitä puhkikuluneita alieneita juoksemassa ruudulla vaan on jotain muuta juttua tuosta maailmasta. Synteettisten ja Weyland-Yutanin meiningit kiinnostaa heittämällä enemmän. Tosin onhan se varma että tämäkin homma on pakko mennä taas siihen että mustat mörököllit juoksee ahtaissa käytävissä ihmisten perässä. Huoh.

Sekinhän tässä tietysti on, kuten kauhuleffoissa aina, että alku on parasta kun ei olla vielä siinä juoksemisvaiheessa vaan on jotain jännitettäkin ilmassa.

Tuntuu että mitä enemmän Alien-aiheista viihdettä katsoo, niin sitä tylsemmäksi tuo mörökölli muuttuu. Kauhussa kuitenkin se mysteeri on iso osa sitä, miksi jännittää tai pelottaa.

Mutta mielenkiinnolla kyllä katselen että mihin suuntaan sarja tästä lähtee.

tulipa katseltua nyt vihdoin tuo alice in borderlands 3 kausi ja pakko sanoa että olihan se pettymys, ei se huono ollut, mutta 2 ekaa kautta oli loistavia, ja vielä kun katsoin tosiaan kaudet uusiksi niin niistä tuli vielä parempia ja hahmoihin kiintyi vielä enemmän, niin odotukset 3 kautta kohtaan kasvoivat liian suuriksi, kun vihdoin pääsin sen aloittamaan, ja odotin että nään vielä enemmän tuttuja hahmoja peleissä mukana. sen päähenkilöitä ja muutamaa muuta sivuhenkilöä, lukuunottamatta 3 kausi käydään aikalailla täysin uudella porukalla, ja tuo porukka ei millään päässyt alkuperäisen porukan ja Castin tasolle. uudet pelit oli sen sijaan ihan hyviä, kokonaisuutena tästä 3 kaudesta tuli sellainen alternative ending fiilis muutenkin.

isoin harmitus kyllä tulee siitä että jos tästäkin tehdään jenkki versio, niinkun eräs scene ehkä vähä antoi sellaista ymmärtää EI EI ja vielä kerran EI!, no toivottavasti se tarkoitti jotain muuta. mikä on myöskin hyvin mahdollista Squid Gamesta vielä jenkkiversion ymmärrän mutta jos tästä tehdään jenkkiversio niin jää hyvin suurella todennäköisyydellä se kokonaan kattomatta, ellei siihen saada sitten aivan huippu cast ja tyyliin omia suosikkinäyttelijöitä mukaan, sitten sitä voi harkita.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom