Kerrassaan upea tasoloikka joka on kekseliäs ja jopa tajunnanräjäyttävä ja tarjoaa todella tunteellisen lopetuksen.
Ehdoton pakko-ostos switch 2 omistajille tai jos sellaista ei vielä omista niin tässä on syy käydä ostamassa.
10/10
Ai sori mä katselin tube videoiden otsikoita ja ign arvostelun arvosanaa ja nyt pelin pelanneena päälimmäinen ajatus noita lukiessa on "mitä aineita nämä ihmiset on oikein vetäneet"
Peli on keskinkertainen ja toistaa itseään pahemmin kuin niilo22:n tube videot.
Super mario odyssey sai kritiikkiä siitä kuinka siinä oli useampi kuu jonka sai vaikka vaan istumalla penkille jonkun viereen tai hyppäämällä sillä pershypyllä jonkun kummun päälle, mutta suurin osa kuista oli kuitenkin hyvinkin kekseliäitä.
Tässä 90% varsinaisten kenttien banaaneistä kerätään hajottamalla seinä ja sen jälkeen banaani.
Sitten on erillisiä haastehuoneita jotka kestää yleensä joku 10-20s, mutta ei nekään mitään kovin kekseliästä tarjoa vaan lisää samaa ja ne tosiaan on täysin irrallisia paikkoja.
Ja ellei peli jo valmiiksi muutenkin toista itseään niin myös ne eri alueiden "johtajat" on toistensa kopioita sillä jokainen niistä on dj (wut?) ja jokaiselle pitää tuoda sama rikottu vinyyli soittimeen ja sitten katsotaan joka kerta sama identtinen välivideo, mutta nyt DK saa uuden eläinmuodon ja nuo vasta kamalia onkin.
Tai ehkä vaikka tämä on jonkun 3 vuotiaan mielestä siisti ja hieno, mutta mulla päälimmäinen tunne on myötähäpeä.
Tässäkin on tietenkin myös ns. true ending lopetus ja siihen tarvitaan kohtuu kasa banaaneja.
Multa puuttuis vielä 37 ja päätin katsoa tubesta millainen se on ja sen näkemisen jälkeen meni se vähäkin motivaatio sillä kyseessä on minimaalisesti erilaiset lopputekstit joissa soi eri biisi ja niiden jälkeen tulee eri kuva.
Mä en odottanut mitään massiivista, mutta kun Pauline
ekan lopun jälkeen kertoo kuinka sitä pydettiin esiintymään kaupungintalolla ja nyt se tarttis inspiraatiota uuteen biisiin niin mä oletin, että tuo esitys sitten myös nähdään, mutta paskanmarjat.
Ei tämä varsinaisesti huono ollut, mutta hyvin pitkälti sitä mitä videoiden perusteella odotin vaikka niiden tekijä kovin koitti hehkuttaa peliä niin mä en vaan siinä pelikuvassa nähnyt niitä hehkutuksen aiheita vaan hyvin pitkälti sen mitä nytkin kirjoitin.
Päätin kuitenkin ottaa tän samalla kun ostin koneenkin kun 3 vuoden korottamalla osarilla tän osuus oli muistaakseni 2.2e kuukaudessa joten tuo ei tunnu missään ja jos tämä oliskin ollut hyvä niin sitten olis se fyysinen peli hyllyssä.
Nyt tämä menee vaihtoon