Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä vaikuttaa tosiaan juuri sellaiselta peliltä, millä ei ole identiteettiä. Muutenkin aika kunnianhimoinen peli, että tämä voi helposti kaatua ja lujaa.

Tuskin olen tätä pelaamassa, mutta toivotaan että tämä peli onnistuisi kuitenkin. Mielenkiintoista seurata sitten vaikka striimejä, kun ihmiset tykittävät tätä :)

ite toivon että pelistä tuli mahdollisimman iso ilmiö tätä voisi sitten mahdollisesti hyödyntää myös omissa tulevissa projekteissani, se on ilo kumminki että peli ei vaadi vramia max settingseillä kun ilmeisesti max 8-9 gigaa että jos prossun ja näytönohjaimen prosentuaalinen käyttö (tuo vram vaatimukset ei täysin vastaa aina tuota gpu käyttötasoa) ja lämmöt on hyvin mintissä niin tässä voi sitten samalla "työskennellä" kun pelailee peliä.

siinä main theme

Ollut tutkan alla jo vähän pidempään tämä.
Näyttää yhä enemmän ja enemmän että vois vaikka ostaa julkkarissa :)

Näyttää just tuollaiselta open world experienceltä mistä tykkään :)
Mulle tää on vuosikausiin peli minkä ostin ennen arvioita, joka vähän jännittää :D
Mutta nähdyn perusteella on kova luotto että tulen tykkäämään. Tarinastahan ei vissii juuri tiietä ja vaikka se olisi tässä 5/10 niin ei paljoa hetkauta, tuo laaja näkökenttä valtavalla tutkimisen riemulla höystettynä että pääsee vähän kasvattelee, rakentelemaan myi mut täysin ja DF:n tekniikkavideo löi vikan naulan arkkuun eikä ollu vielä edes pssr2 päivitetty!

Nyt saatiin ensimmäistä pelikuvaa perus PS5-konsolilta pelistä. Videot on japanilaisella sivustolla julkaistuna, ilmeisesti jossain pelishowssa.

Linkki videoon

En vielä itse oo videota ehtinyt kovin tarkasti silmäillä. Ilmeisesti kuitenkin pyörii iha hyvin karvalakkiversiollakin.

Ylös Bottom