Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
blog.playstation.com
PSSR 2 testattu neljässä pelissä ja parannuksia näkyvissä kaikissa. Jopa MHW tai FF 7 jotka oli jo hyviä ensimmäisellä PSSR:llä on nyt vielä parempia.
Sonyn Blogi tulevista peleistä.
![]()
Upgraded PSSR rolling out to Silent Hill f, Monster Hunter Wilds, Final Fantasy VII Rebirth, Crimson Desert, and more
Improved PSSR can also be enabled for existing supported games via PS5 Pro’s optional system setting.blog.playstation.com
PSSR 2 päivityksen jako alkaa huomenna.
Jo mainittujen lisäksi lähiakoina tulossa
-Silent Hill 2
-Senuas Saga Hellblade 2
-Nioh 3
-Rise of the Ronin
-Dragons Dogma 2
-Crimson Desert
-AC Shadows
-Cyberpunk 2077
Fanien kyhäämiä listoja PSSR-tuetuista peleistä löytyy, mutta ne eivät välttämättä ole täysin oikein ja tai muuten vaan täydellisiä. Esim. tässä on listattu Hellblade, vaikka oikeasti tarkoitetaan Hellblade II:ta.Onko jossain jotain kattavaa pelilistaa, missä tätä kannattaa erityisesti testata? Jo mainittujen lisäksi.
Minulla oli sama. Kävin tarkistamassa asetuksista manuaalisesti päivitykset ja sieltä huomasi.Mukava ois päästä kyllä kokeileen mutta tänne ei ole vielä valunut tuota uutta päivitystä :/
Määki kävin mutta ei silti tarjonnut päivitystä. Jospa tänään tulisi tännekkin.Minulla oli sama. Kävin tarkistamassa asetuksista manuaalisesti päivitykset ja sieltä huomasi.
Sama, automaattisesti ei lähteny vielä tänäkään aamuna, manuaalisesti kyllä.Mullakin vaati manuaalisen päivityksen käynnistämisen.
Sama täällä. Eilen myöhään illan päätteeksi asensin, ja sitten kokeilin hetken God of War Ragnarokia pelata. Ihan hyvältä se näytti toki, mutta niinhän tuo peli on sinänsä ennenkin näyttänyt. Pelin ongelmia ulkonäkö ei joka tapauksessa korjannut.Sama, automaattisesti ei lähteny vielä tänäkään aamuna, manuaalisesti kyllä.
Minä ainakin laitoin tuon. Silti en mitään kovin ihmeellistä GoW Ragnarokissa huomannut. Oli se toki varmaankin jossain määrin paremman näköinen kuin aiemmin. Ei mitään mullistavaa eroa silti mielestäni.Huomasittehan, että tämä asetus pitää käydä laittamassa päälle PS5 Pron päivityksen jälkeen, jotta uusi PSSR tulee käyttöön:
Settings > Screen And Video > Video Output > Enhanced PSSR Image Quality
Lisätietoa: https://blog.playstation.com/2026/02/27/upgraded-pssr-upscaler-is-coming-to-ps5-pro/